Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia dla Muzeum Historycznego Miasta Tarnobrzega w Tarnobrzegu

Muzeum Historyczne Miasta Tarnobrzega ogłasza przetarg

  • Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. Pawłowskiego 14
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8237999 , fax. 015 8237999
  • Data zamieszczenia: 2012-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Historyczne Miasta Tarnobrzega
    ul. Pawłowskiego 14 14
    39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
    tel. 015 8237999, fax. 015 8237999
    REGON: 83001617400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja kulltury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia dla Muzeum Historycznego Miasta Tarnobrzega w Tarnobrzegu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie ochrony mienia dla Muzeum Historycznego Miasta Tarnobrzega w Tarnobrzegu (budynek spichlerza przy ul. Pawłowskiego 14 i budynek zamku Dzikowskiego, przy ul. Sandomierskiej 27). Ofertę należy składać na całość przedmiotu zamówienia,nie dopuszcza się składania ofert częściowych.Wykonawcy ubiegający się o świadczenie usługi są zobowiązani spełnić niżej podane uwarunkowania:Zapewnić ochronę całości obiektów z posterunków zlokalizowanych: w spichlerzu przy ul. Pawłowskiego 14, następująco: poniedziałek 18.00 - 7.00 dnia następnego (13 godzin)wtorek18.00 - 7.00 dnia następnego (13 godzin)środa 18.00 - 7.00 dnia następnego (13 godzin) czwartek18.00 - 7.00 dnia następnego (13 godzin)piątek18.00 - 12.00 dnia następnego (18 godzin)sobota16.00 - 8.00 dnia następnego (16 godzin) niedziela 8.00 - 7.00 dnia następnego (23 godziny) dni świąteczne - całodobowo łącznie ok. 490 godziny miesięcznie - według szczegółowych ustaleń. w zamku przy ulicy Sandomierskiej 27, następująco:poniedziałek 16.00 - 8.00 dnia następnego (16 godzin) wtorek16.00 - 8.00 dnia następnego (16 godzin) środa16.00 - 8.00 dnia następnego (16 godzin) czwartek16.00 - 8.00 dnia następnego (16 godzin) piątek16.00 - 8.00 dnia następnego (16 godzin) sobota8.00 - 12.00 dnia następnego (28 godzin) niedziela16.00 - 8.00 dnia następnego (16 godzin) dni świąteczne całodobowo łącznie ok. 530 godzin miesięcznie - według szczegółowych ustaleń całodobowy monitoring wraz z reakcją grupy interwencyjnej. Odbiór sygnałów alarmowych generowanych z obiektów Muzeum Historycznego Miasta Tarnobrzega do Centrum Monitoringu przy wykorzystaniu toru telefonicznego komutowanego. Uzyskane sygnały Wykonawca przesyłać będzie do Grupy Interwencyjnej celem podjęcia interwencji wraz z powiadomieniem wskazanych przez Zamawiającego osób. Zapewnić możliwość wsparcia pracowników działaniami grupy interwencyjnej, która podejmować będzie interwencje na wezwanie upoważnionych pracowników, a czas reakcji grupy interwencyjnej nie przekroczy 10 min. Spełnić wymagania zawarte w ustawie o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (Dz.U. Nr 145, poz. 1221 ze zm. z 2005 r.) szczególnie te związane z organizacja pracy, wyposażeniem, umundurowaniem i oznakowaniem pracowników, a także warunkami w zakresie wymaganych licencji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Grupa interwencyjna
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mhmt.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach