Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie obsługi szatni oraz sprzątania, utrzymania porządku i czystości w kompleksie sportowo- rekreacyjnym AQUA ŻYRARDÓW przy ul. Stefana Jodłowskiego 25/27 w Żyrardowie

"Aqua Żyrardów" Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 96-300 Żyrardów, ul. Stefana Jodłowskiego 25/27
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 854 16 46 wew. 100 , fax. 046 854 16 46 wew. 100
  • Data zamieszczenia: 2011-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Aqua Żyrardów" Spółka z o.o.
    ul. Stefana Jodłowskiego 25/27 25/27
    96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie
    tel. 046 854 16 46 wew. 100, fax. 046 854 16 46 wew. 100
    REGON: 14066036300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://aqua.bip.eur.pl/public/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie obsługi szatni oraz sprzątania, utrzymania porządku i czystości w kompleksie sportowo- rekreacyjnym AQUA ŻYRARDÓW przy ul. Stefana Jodłowskiego 25/27 w Żyrardowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi: 1) związane z obsługą szatni zlokalizowanej w obiekcie AQUA ŻYRARDÓW Sp. z o.o. w Żyrardowie przy ul. Stefana Jodłowskiego 25/27 w Żyrardowie w godzinach od 7 00- 22 00 przez siedem dni w tygodniu, z wyjątkiem dni wolnych w których obiekt jest nieczynny (Święta i przerwa techniczna). 2) sprzątania i utrzymania porządku i czystości w kompleksie sportowo-rekreacyjnym w godzinach ustalonych według potrzeb Zamawiającego, polegające m.in. na: a) koszeniu, podlewaniu, przycinaniu, b) dbaniu o tereny zielone, c) oczyszczaniu kostki parkingowej i chodnikowej z trawy i innych roślin, d) w okresie zimowym odśnieżaniu ciągów komunikacyjnych, e) wykonywaniu drobnych prac remontowych na zewnątrz i wewnątrz budynku, f) myciu i czyszczeniu tarasu głównego (ręcznie i maszynowo), g) malowaniu ogrodzenia i innych urządzeń i instalacji, h) obserwowaniu monitoringu (doraźnie, zgodnie z potrzebami), i) utrzymywaniu czystości terenów zewnętrznych wraz z ciągami komunikacyjnymi, j) obsłudze urządzeń mechanicznych (takich jak: maszyna czyszcząca, karcher, kosiarka, itp). 2. Zamawiający zapewnia sprzęt i narzędzia techniczne oraz środki techniczne do wykonywania w/w czynności, zaś środki ochrony indywidualnej Wykonawca zapewnia we własnym zakresie. 3. Rozliczenie będzie dokonywane za godziny faktycznie przepracowane, przyjmuje się średnio miesięcznie 450 godzin obsługi szatni i max.168 godzin miesięcznie osoby wykonującej prace porządkowe w okresie świadczenia usługi, przy czym Zamawiający zastrzega sobie, że liczba godzin osoby wykonującej prace porządkowe może ulec zmniejszeniu np. w okresie zimowym. 4. Podstawą rozliczenia świadczonych usług (szatni, sprzątania i utrzymania porządku i czystości) będzie faktyczna ilość przepracowanych godzin, potwierdzona w wykazie przepracowanych godzin w danym miesiącu. 5. Osoby obsługujące szatnię zobowiązane są do: 1)Przyjmowania od osób korzystających z pływalni odzieży wierzchniej, nakryć głowy i innych przedmiotów, umieszczanie ich na wieszakach i wręczanie klientowi (właścicielowi) numerka identyfikacyjnego jako pokwitowania potwierdzającego przyjęcie rzeczy, 2) po okazaniu i zwrocie numerka, wydanie właścicielowi oddanej do przechowania odzieży i innych przedmiotów, umieszczonych na wieszaku pod tym numerem, 3) utrzymywanie czystości i porządku w szatni, 4) po zakończeniu pracy, pracownik powinien pozostawić szatnie w należytym porządku, sprawdzając także czy nie istnieje zagrożenie pożarowe, 5) czuwania nad bezpieczeństwem powierzonego mienia, 6) nie opuszczania stanowiska pracy w czasie pełnienia dyżuru szatni, 7) zabezpieczenia szatni przed osobami nieuprawnionymi przez okres pełnienia dyżuru. 6. W celu realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w § 1 Wykonawca zobowiązany jest do: 1) Zapewnienia przez cały okres obowiązywania umowy odpowiedniej liczby pracowników zapewniających wykonanie przedmiotu umowy. 2) Wykonawca zapewni umundurowanie pracowników obsługi w sposób jednolity, umożliwiający ich identyfikację, ubiór zewnętrzny wszystkich pracowników musi być utrzymany w nienagannym stanie - czysty, wyprasowany, bez widocznych oznak zużycia. 3)Wydania pracownikom imiennych identyfikatorów. 4)Zamawiający opracuje i udostępni w miejscu widocznym dla użytkowników szatni, instrukcję postępowania w przypadku zagubienia przez użytkownika numerka identyfikacyjnego. 5) Wykonawca oświadcza, że wszystkie osoby, o których mowa w § 1 posiadają przeszkolenie w zakresie przepisów dot. bezpieczeństwa i higieny, przepisów przeciwpożarowych oraz posiadają aktualne orzeczenie lekarskie dopuszczające do wykonywania prac objętych przedmiotem zdania. 6) Przed przystąpieniem do świadczenia usług, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu listy pracowników wyznaczonych do realizacji niniejszej umowy. W przypadku zmian w/w pracowników Wykonawca zobowiązuje się do poinformowania o tym fakcie Zamawiającego oraz dostarczenia aktualnej listy pracowników. Każdorazowa zmiana pracowników Wykonawcy wyznaczonych do realizacji niniejszej umowy nie wymaga zmiany aneksu do umowy. 7) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność materialną za zagubienie rzeczy pozostawionych w obsługiwanej przez niego szatni, nie ponosi zaś odpowiedzialności zaś pieniądze i rzeczy wartościowe, takie jak: zegarki, telefony komórkowe, biżuterię) pozostawione w ubraniach. 8) Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialność za roszczenia osób trzecich powstałe na skutek działań lub zaniechań Wykonawcy stanowiących niewykonanie lub nienależyte wykonanie niniejszej umowy. 9) Posiadania nieprzerwanie przez cały okres trwania Umowy, ważnej polisy lub innego równoważnego dokumentu ubezpieczenia, 10) Na Wykonawcy ciąży obowiązek: a) dbałości o powierzone mienie i wyposażenie, b) przekazywania informacji i uwag związanych z ochroną powierzonego mienia oraz pełnioną służbą, c) zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych podczas realizacji niniejszej umowy, d) zachowania porządku i czystości. 7.Zamawiający udostępni Wykonawcy: 1)szatnię dla obsługi interesantów Zamawiającego, 2)pomieszczenie dla osoby wykonującej prace porządkowe na terenie kompleksu sportowo-rekreacyjnego, 3)sprzęt i narzędzia techniczne oraz środki techniczne niezbędne do wykonania prac porządkowych. 8.Przed przystąpieniem do świadczenia usług Zamawiający zapozna i przekaże Wykonawcy informację o obowiązującym regulaminie korzystania z pływalni, jak i informację o obowiązujących zasadach BHP
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983411202
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://aqua.bip.eur.pl/public/.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach