Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie obsługi stanowisk sprzedaży i obsługi klientów w Punktach Obsługi Klientów, stanowisk windykacyjnych, stanowisk teleinformatycznych, stanowisk kancelaryjno - asystenckich , stanowisk kontroli biletów ,stanowisk zarządzania i nadzoru nad kontrolą biletów, na rzecz Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu

Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-770 Poznań, ul. Matejki 59
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 834 6146 , fax. 61 834 61 47
  • Data zamieszczenia: 2013-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu
    ul. Matejki 59 59
    60-770 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 834 6146, fax. 61 834 61 47
    REGON: 30097351000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie obsługi stanowisk sprzedaży i obsługi klientów w Punktach Obsługi Klientów, stanowisk windykacyjnych, stanowisk teleinformatycznych, stanowisk kancelaryjno - asystenckich , stanowisk kontroli biletów ,stanowisk zarządzania i nadzoru nad kontrolą biletów, na rzecz Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie obsługi: a) stanowisk sprzedaży i obsługi klientów w Punktach Obsługi Klientów, b) stanowisk windykacyjnych, c) stanowisk teleinformatycznych, d) stanowisk kancelaryjno - asystenckich, e) stanowisk kontroli biletów , f) stanowisk zarządzania i nadzoru nad kontrolą biletów, na rzecz Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu. 2. Zamawiający przewiduje maksymalnie miesięcznie 10800 rbh (roboczogodzin) dla realizacji wszystkich w/w usług , co stanowi ilość konieczną do obsługi łącznie 60 stanowisk pracy- w tym do świadczenia usługi w zakresie obsługi: a) stanowisk sprzedaży i obsługi klientów w Punktach Obsługi Klientów - 1700 rbh / miesiąc (10 stanowisk ), b) stanowisk windykacyjnych - 500 rbh/ miesiąc (3 stanowiska) c) stanowisk teleinformatycznych - 850 rbh/ miesiąc (5 stanowisk), d) stanowisk kancelaryjno - asystenckich - 300 rbh / miesiąc (2 stanowiska ), e) stanowisk kontroli biletów - 6600 rbh/ miesiąc (35 stanowisk ), f) stanowisk zarządzania i nadzoru nad kontrolą biletów - 850rbh / miesiąc (5 stanowisk ). Zamawiający raz jeszcze wyraźnie oświadcza , iż konkretna ilość roboczogodzin (rbh.), a w ślad za tym ilość stanowisk będzie wynikała z uzgodnionego grafiku na dany miesiąc w sposób opisany w punktach 2.3.8-2.3.9, 3.3.8-3.39, 4.3.8. - 4.3.9, 5.3.8-5.3.9, 6.3.9-6.3.10, 7.3.9-7.3.10 Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia ( załącznik nr 6 do SIWZ). 3. Wykonawca w maksymalnym terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy, przedłoży Zamawiającemu listę osób delegowanych przez Wykonawcę do świadczenia usługi celem przeszkolenia osób przez Zamawiającego. Nie przekazanie listy osób delegowanych przez wykonawcę do świadczenia usługi oraz nieudostępnienie tych osób celem przeszkolenia, stanowić może podstawę wypowiedzenia umowy. W związku z powyższym Zamawiający informuję, iż w pierwszym miesiącu świadczenia usług ilość roboczogodzin, o których mowa w punkcie 2 może ulec zmniejszeniu. Tym samy Zamawiający wypłaci wynagrodzenie na podstawie faktycznej ilości przepracowanych roboczogodzin według stawek podanych w formularzu ofertowym. Zamawiający informuję iż zasada opisana w § 1 pkt. 3 postanowień ogólnych umowy (załącznik nr 5 do SIWZ)nie ma zastosowania w pierwszym miesiącu świadczenia usługi. 4. Wykonawca ma obowiązek zapewnienia nieprzerwanej i bezkolizyjnej ciągłości świadczenia usługi. 5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył ofertę obejmującą swoim zakresem wszystkie rodzaje w/w usług bez wyłączeń. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 6 do SIWZ. 7. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany zgodnie z postanowieniami ogólnymi umowy stanowiącymi załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 795000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 15.900 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Ważność wadium wynosi 30 dni. Bieg terminu ważności Wadium rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zmianami.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w ING BANK ŚLĄSKI Nr 17 1050 1520 1000 0023 5033 4674 z adnotacją: Wadium w sprawie ZTM.KZP.3410-18/13, a potwierdzenie wniesienia wadium załączyć do oferty. Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza przedłożenie wydruku potwierdzenia wykonania przelewu wygenerowanego z systemu bankowości elektronicznej (bez stempla banku) jako potwierdzenie wniesienia wadium w pieniądzu (przelewem na rachunek Zamawiającego). 5. W sekcji ds. zamówień publicznych należy złożyć wadium wnoszone w innych formach niż pieniężna, a dokument potwierdzający złożenie wadium załączyć do oferty. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z pkt. 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Jeżeli wadium składane jest w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, bank lub towarzystwo ubezpieczeniowe powinno wskazać w imieniu jakich przedsiębiorców obok pełnomocnika, składane jest wadium. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztm.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną