Powiat Tarnogórski ogłasza przetarg
- Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3813786 , fax. 032 3813727
- Data zamieszczenia: 2009-05-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Tarnogórski
ul. Karłuszowiec 5 5
42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
tel. 032 3813786, fax. 032 3813727
REGON: 27628546000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnogorski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie obsługi geodezyjnej Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach w 2009 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Świadczenie usług w zakresie obsługi geodezyjnej Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach w 2009 roku, w szczególności wykonywanie podziałów nieruchomości, wznawianie punktów granicznych oraz weryfikacja użytków gruntowych. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy uzyskać, we własnym zakresie i na własny koszt, wszystkie niezbędne do wykonania zamówienia dokumenty nie dostarczone przez Zamawiającego. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. W ramach podziału nieruchomości Wykonawca zobowiązany jest do: - wznowienia punktów granicznych, - wykonania projektu podziału, - wprowadzenia danych z projektu podziału zatwierdzonego ostateczną decyzją wójta/burmistrza lub starosty o zwrocie nieruchomości do zasobu geodezyjno-kartograficznego w zakresie naniesień na mapie prowadzonej w formie analogowej, - stabilizacji punktów granicznych działek powstałych w wyniku podziału w terenie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713190007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i ust 2 ustawy prawo zamówień publicznych, b) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych, c) wykażą co najmniej jednego geodetę posiadającego uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii określone w art. 43 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2000 r., Nr 100, poz. 1086 ze zm.) w zakresie 1 i 2. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla dokonania oceny spełnienia warunków wyszczególnionych wyżej Wykonawca przedstawi następujące dokumenty: a. wypełniony, podpisany i opieczętowany przez osobę upoważnioną (osoby upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ), b. zaparafowany lub podpisany i opieczętowany przez osobę upoważnioną (osoby upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy wzór istotnych postanowień umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, c. aktualny lub uaktualniony odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d. stosowne pełnomocnictwo w przypadku gdy nie wynika ono z dokumentu dopuszczającego do obrotu lub umowy spółki cywilnej lub pełnomocnictwo dla lidera podmiotów występujących wspólnie, e. umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie lub list intencyjny w sprawie wspólnego wykonania zamówienia lub pełnomocnictwo dla lidera podmiotów występujących wspólnie (o ile dotyczy), f. oświadczenie, iż spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust.1 i 2 ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ), g. umowę spółki cywilnej, jeśli działalność gospodarcza prowadzona jest w formie spółki cywilnej (umowa niezbędna jest celem identyfikacji stron /wspólników spółki oraz zasad i sposobu reprezentacji spółki), h. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Jeśli w wykazie Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował, składa pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 4. Należy przedstawić dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia. i. oświadczenie o podwykonawstwie (jeśli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom - wskazuje tę część - załącznik nr 5 do SIWZ). j. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, to zamiast dokumentów wyszczególnionych w punkcie c winien przedstawić dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. k. jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie j można je zastąpić oświadczeniem Wykonawcy, złożonym przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, albo przed notariuszem odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty i oświadczenia mają być aktualne lub uaktualnione przez organ je wydający, przedstawione w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy za wyjątkiem pełnomocnictwa, które należy przedłożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub mocodawcę. Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarnogorski.pl.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozliczenie ksiąg wieczystych
Dodano: 2016-07-12 - Wykonanie 6 opinii biegłego o powierzchni użytkowej budynków lub powierzchni gruntu, na którym znajdowały się budynki, wchodzących w skład nieruchomości pozostawionych poza obecnymi granicami Rzeczypospolitej Polskiej w związku z wojną prowadzoną w latach 1939-1945
Dodano: 2016-06-16 - WYKONANIE OPRACOWANIA W POSTACI INWENTARYZACJI ZIELENI NA NIERUCHOMOŚCI STANOWIĄCEJ WŁASNOŚĆ SKARBU PAŃSTWA - DLA WYDZIAŁU GEODEZJI I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
Dodano: 2016-05-17 - Zawarcie umowy ramowej ustalającej ogólne warunki udzielania zamówień publicznych na wykonywanie ocen prawidłowości sporządzania operatów szacunkowych, określających wartość rynkową nieruchomości
Dodano: 2016-05-17 - Wykonanie operatów szacunkowych wyceny nieruchomości
Dodano: 2016-05-05 - Rozliczenie księgi wieczystej GL1T/00008425/0
Dodano: 2016-04-14 - Wykonanie operatów szacunkowych wyceny nieruchomości
Dodano: 2016-03-04 - Wykonanie 6 opinii biegłego o powierzchni użytkowej budynków lub powierzchni gruntu, na którym znajdowały się budynki, wchodzących w skład nieruchomości pozostawionych poza obecnymi granicami Rzeczypospolitej Polskiej w związku z wojną prowadzoną w latach 1939-1945
Dodano: 2016-03-04 - Wykonanie podziału geodezyjnego nieruchomości stanowiącej własność Gminy Bytom, położonej w Bytomiu przy ul. Strzelców Bytomskich, obejmującej: a) dz. 5405/25 o pow. 2934 m2, KA1Y/00059170/3, b) dz. 5403/25 o pow. 486 m2, KA1Y/00029718/8
Dodano: 2016-02-01 - Wycena lokali mieszkalnych i użytkowych
Dodano: 2016-01-29