Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-571 Kraków, Mogilska
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 47 83 54 862, , fax. 47 83 54 887
- Data zamieszczenia: 2020-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
Mogilska 109
31-571 Kraków, woj. małopolskie
tel. 47 83 54 862, , fax. 47 83 54 887
REGON: 35108157000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://malopolska.policja.gov.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie obowiązkowego żywienia zbiorowego dla osób zatrzymanych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych Komendy Powiatowej Policji w Wadowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia osób zatrzymanych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych KPP w Wadowicach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z w/w grupy osób żywionych znajduje się w załączniku nr 2 do OGŁOSZENIA. 3. Miejscem świadczenia usług będzie siedziba Komendy Powiatowej w Wadowicach, ul. Marszałka Piłsudskiego 37, 34-100 Wadowice. Zamawiający przewiduje, że do końca lutego 2021 roku, usługa świadczona będzie w Komisariacie Policji w Andrychowie ul. Krakowska 108, 34-120 Andrychów. 4. Świadczenie usług obowiązkowego żywienia zlecone będzie w oparciu o obowiązujące przepisy resortowe, w których ustalone są przez MSWiA dzienne normy wyżywienia i ściśle określone stawki pieniężne poszczególnych norm oraz przypadki ich stosowania. 5. Rodzaj posiłków przygotowanych w ramach poszczególnych norm wyżywienia jest określony w załączniku nr 1 do projektu umowy (załącznik nr 5 do OGŁOSZENIA), a przewidywana ilość norm wyżywienia w okresie trwania umowy została wyszczególniona w załączniku nr 3 do OGŁOSZENIA (kolumna 7 tabeli). Zasady rozliczenia stawek pieniężnych w ramach wyżywienia zostały określone w § 2 umowy (załącznik nr 5 do OGŁOSZENIA). 6. Usługa żywienia będzie świadczona w zależności od potrzeb Zamawiającego. Przewidywane ilości norm wyżywienia podane w załączniku nr 2 do ogłoszenia o zamówieniu są wartościami prognozowanymi. Wartości te wskazane są jedynie w celu wyboru oferty najkorzystniejszej przez Zamawiającego oraz nie stanowią zobowiązania Zamawiającego wobec Wykonawcy. Jednocześnie, Zamawiający gwarantuje wykonanie umowy na poziomie min. 70% wartości umowy określonej w §8 ust. 1. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55300000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu zostanie uznany Wykonawca, który: a) posiada decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie żywienia zbiorowego wydaną na podstawie Ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia lub dokument równoważny, stwierdzający dopuszczenie placówki do żywienia zbiorowego. b) posiada procedurę dobrej praktyki higienicznej (GHP) i produkcyjnej (GMP) oraz umiejętność ich stosowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Załącznik nr 1 do ogłoszenia - formularz ofertowy. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 6 do Ogłoszenia. W przypadku konsorcjum oświadczenie składa każdy z konsorcjantów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług cateringowych – przygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci uczęszczających do Publicznej Szkoły Podstawowej w Iwkowej Nagórzu
Dodano: 2024-07-04 - Świadczenie usług cateringowych – przygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci uczęszczających do Publicznej Szkoły Podstawowej im Władysława Orkana w Dobrocieszu
Dodano: 2024-07-04 - Świadczenie usług cateringowych – przygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci uczęszczających do Publicznej Szkoły Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Iwkowej
Dodano: 2024-07-04 - Świadczenie usług cateringowych – przygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci uczęszczających do Publicznej Szkoły Podstawowej im. gen. Marcina Kątskiego w Kątach, Kąty 21 32-862 Porąbka Iwkowska
Dodano: 2024-07-04 - Świadczenie usług cateringowych – przygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci uczęszczających do Publicznej Szkoły Podstawowej w Wojakowej
Dodano: 2024-07-04 - Usługa restauracyjna podczas SELECT SPRING SEMINAR 2024 dla WEiP -DE-dzp.272-140/24
Dodano: 2024-06-03 - ZP.50.2024 - Obowiązkowe żywienie zbiorowe dla osób zatrzymanych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych na terenie KPP w Chrzanowie
Dodano: 2024-05-15 - Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie na 2024 rok
Dodano: 2024-03-01 - DOŻYWIANIE DZIECI W GMINNYM PRZEDSZKOLU NR 1 W DOBREJ
Dodano: 2024-02-12 - DOŻYWIANIE DZIECI W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. LEOPOLDA WĘGRZYNOWICZA W DOBREJ
Dodano: 2024-02-09