Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie likwidacji zbędnej infrastruktury lampowni, maskowni, punktu wydawania aparatów ucieczkowych i metanomierzy oraz ich obsługa na terenie SRK S.A. Oddział KWK Centrum

Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3513300, 3513301, 3513364 , fax. 032 3513309, -10, 3513369
  • Data zamieszczenia: 2015-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
    ul. Strzelców Bytomskich 207 207
    41-914 Bytom, woj. śląskie
    tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, fax. 032 3513309, -10, 3513369
    REGON: 27690250400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie likwidacji zbędnej infrastruktury lampowni, maskowni, punktu wydawania aparatów ucieczkowych i metanomierzy oraz ich obsługa na terenie SRK S.A. Oddział KWK Centrum
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje 1. Świadczenie usług w zakresie likwidacji zbędnej infrastruktury lampowni, maskowni, punktu wydawania ucieczkowego sprzętu ochrony dróg oddechowych i metanomierzy oraz ich bieżącą obsługa dla SRK S.A. Oddział KWK Centrum w zakresie: - likwidacja zbędnej części infrastruktury, sprzętu i instalacji do ilości koniecznej dla funkcjonowania zakładu w likwidacji, to jest z funkcjonujących aktualnie instalacji i urządzeń dla 2000 lamp, 1500 aparatów ucieczkowych i 300 metanomierzy do ilości 400 lamp, 400 aparatów ucieczkowych i 40 metanomierzy oraz utrzymanie i eksploatację urządzeń i dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami na powierzchni w granicach eksploatacji określonych w załączniku, a w szczególności za opracowanie instrukcji stanowiskowych zaakceptowanych przez osoby dozoru wyższego kopalni, które będą zatwierdzone przez Kierownika Ruchu Zakładu Górniczego. - likwidacja, konserwacja i eksploatacja górniczych lamp nahełmnych typu: LN-10M GLON 3S, LN-IZA, SMARTLIGHT - 05/M1, LN-LUNA. - likwidacja, konserwacja, dystrybucja, prowadzenia ewidencji i kontroli metanomierzy typu M-1ca, MM-1-2 oraz wykrywaczy gazów typu WG-2M. - likwidacja, konserwacja, kontrola oraz dystrybucja i prowadzenie ewidencji ucieczkowego sprzętu ochrony dróg oddechowych typu: SR-60, KA-60. - konserwacja, dystrybucja, ewidencja masek wielokrotnego użytku typu SECURA DUST oraz dystrybucji masek jednorazowych typu P1, P2 i P3. - przeprowadzania okresowych kontroli górniczych lamp nahełmnych wraz z ładownicami. - przeprowadzania okresowych kontroli urządzeń budowy przeciwwybuchowej, górniczych lamp nahełmnych oraz metanomierzy w zakresie budowy przeciwwybuchowej. - prowadzenia dokumentacji urządzeń budowy przeciwwybuchowej w tym przechowywanie zaświadczeń fabrycznych i deklaracji zgodności dla obsługiwanych urządzeń. - prowadzenie dokumentacji związanej z likwidacją zbędnej infrastruktury lampowni, maskowni, punktu wydawania ucieczkowego sprzętu ochrony dróg oddechowych i metanomierzy. - prowadzenia dokumentacji związanej z eksploatacją lamp, ruchem załogi oraz gości i wyposażeniem ich w odpowiedni sprzęt lampiarski oraz ucieczkowy sprzęt ochrony dróg oddechowych. - prowadzenia dokumentacji związanej ze zjazdem załogi i pobieraniem sprzętu. - prowadzenia konserwacji pomieszczeń warsztatowych, lampowni oraz biurowych. 2. Wykonawca zobowiązany jest do: - opracowania technologii i organizacji pracy oraz zasad współpracy oraz uzyskania ich zatwierdzenia przez KRZG, najpóźniej 2 dni przed rozpoczęciem realizacji zadania. - przestrzegania ustalonych zasad ewidencji osób przebywających na terenie kopalni, obowiązujących w zakładzie Zamawiającego, - zgłaszania codziennych raportów do godz. 700 zm. A dozorowi wyższemu kopalni, - przygotowywania tygodniowych oraz świątecznych obłożeń pracowników fizycznych i dozoru ruchu. - zgłaszania Zamawiającemu w formie pisemnej zmian w zatrudnieniu osób dozoru oraz nowych pracowników fizycznych do realizacji zadania będącego przedmiotem umowy. - zatrudniania w ramach zadania tylko pracowników posiadających aktualne badania lekarskie oraz przeszkolenie BHP. - terminowego przeprowadzenie szkoleń BHP oraz badań okresowych załogi. - prowadzenia gospodarki odpadami. - utrzymania i eksploatacji urządzeń i dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami na powierzchni w granicach eksploatacji określonych w załączniku, a w szczególności za opracowanie instrukcji stanowiskowych zaakceptowanych przez osoby dozoru wyższego kopalni, które będą zatwierdzone przez Kierownika Ruchu Zakładu Górniczego. - udostępnienia Książki Raportowej do wpisów objazdów dokonywanych przez wyznaczone osoby dozoru kopalni. - złożenia oświadczenia o znajomości zakładu górniczego w zakresie zamówienia oraz znajomości planu ruchu zakładu przez osoby dozoru i pracowników Wykonawcy. - zapewnienia obłożenia przyjętych do wykonania prac własną załogą i powierzenia kontroli nad robotami zatrudnionym przez siebie pracownikom o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach oraz zapewnienia nadzoru nad pracownikami obsługi na zmianach B i C. - zapoznania się i przestrzegania zapisów zarządzeń wewnętrznych obowiązujących w zakładzie Zamawiającego, w szczególności: Kierownika Ruchu Zakładu Górniczego Nr 43/2012 z dnia 07.09.2012r. w sprawie realizacji robót na powierzchni zakładu górniczego przez podmioty Zarządzenie. Polecenie służbowe nr 08/08 Dyrektora Technicznego Kopalni z dnia 29.02.2008r. w sprawie zapewnienia warunków bezpieczeństwa i higieny pracy podczas zatrudnienia firm obcych w KW S.A. Zarządzenie Dyrektora Kopalni nr 79/2005 z dnia 06.06.2005r. w sprawie zasad postępowania przy przewożeniu składników rzeczowych i kontroli ruchu materiałowego. Zarządzenie Dyrektora Kopalni nr 29/2005 z dnia 08.02.2005r. w sprawie dochodzeń powypadkowych oraz obowiązującej w kopalni procedury Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy, dot. Zatrudniania i koordynacji prac wykonywanych przez inne podmioty gospodarcze. 3. Ponadto: - usługi świadczone przez Wykonawcę będą odbywać się w pomieszczeniach Zamawiającego (m.in. w budynku lampowni) przy wykorzystaniu w/w maszyn i urządzeń Zamawiającego oraz sprzętu własnego Wykonawcy. - zasady korzystania z pomieszczeń, maszyn i urządzeń Wydzierżawiającego przez Wykonawcę, zostaną określone w odrębnej umowie dzierżawy zawartej pomiędzy Stronami, której szacunkowy koszt netto wyniesie ok. 553,30 zł/m-c. - zamawiający zapewnia materiały do wykonania przedmiotu zamówienia. Zakup materiałów przez Wykonawcę może nastąpić tylko w przypadku, gdy Zamawiający nie będzie w stanie dostarczyć materiałów we własnym zakresie w sytuacji zagrożenia prowadzenia ruchu zakładu górniczego. W takim przypadku rozliczenie zakupionych materiałów nastąpi na podstawie dostarczonych faktur. - zamawiający zastrzega sobie prawo do: bieżącego ustalania zakresu (dotyczy to także robót awaryjnych w dni wolne od pracy), jak i terminów wykonywania poszczególnych usług, ograniczenia zatrudnienia, zgodnie z bieżącymi potrzebami zakładu górniczego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie pracowników
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach