Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE KORZYSTANIA Z BASENU PRZEZ UCZNIÓW ZE SZKÓŁ Z TERENU GMINY KOLBUDY

Jednostka Obsługi Oświaty ogłasza przetarg

  • Adres: 83-050 Kolbudy, ul. Staromłyńska 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 6910521 , fax. 0-58 6910514
  • Data zamieszczenia: 2011-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Obsługi Oświaty
    ul. Staromłyńska 1 1
    83-050 Kolbudy, woj. pomorskie
    tel. 0-58 6910521, fax. 0-58 6910514
    REGON: 19304570200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE KORZYSTANIA Z BASENU PRZEZ UCZNIÓW ZE SZKÓŁ Z TERENU GMINY KOLBUDY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie korzystania przez uczniów z basenu (ewentualnie zespołu basenów znajdujących się w jednym miejscu) w którym będą prowadzone zajęcia z nauki pływania wraz z dostępem do szatni basenowych oraz urządzeń sanitarnych. Zamówienie obejmuje także dowóz uczniów na basen ze szkół na terenie Gminy Kolbudy tj. ZESPOŁU SZKÓŁ KSZTAŁCENIA PODSTAWOWEGO I GIMNAZJALNEGO (ZKPiG) w Kolbudach oraz szkół z miejscowości: Bielkówko, Lublewo, Pręgowo i Buszkowy. 2.Transport dzieci odbywać się będzie na trasie: szkoła - basen (w obie strony). Ze względu na plany lekcji uczniów, czas przejazdu autobusu w jedną stronę nie może być dłuższy niż 15 minut na trasie: szkoła - basen. Planuje się, że 3 grupy uczniów dowożone będą na basen z Kolbud; 2 grupy z Bielkówka, Lublewa, Kolbud, Pręgowa i Buszkowy; 1 grupa z Kolbud i Buszkowy; 1 grupa z Kolbud i Bielkówka; 1 grupa z Kolbud i Pręgowa - w sumie 8 grup korzystających z basenu, każda z nich będzie liczyła nie więcej niż 45 dzieci. Zamawiający we własnym zakresie zapewni opiekę nauczycieli/opiekunów. 3.Co do zasady, zajęcia odbywać się będą w dniach nauki szkolnej, jednakże Zamawiający nie wyklucza możliwości korzystania z basenu w innych terminach (np. w okresie ferii zimowych). Planuje się, że zajęcia prowadzone będą w następujących dniach: - poniedziałek, godziny: 12.15-13.15, 13.15-14.15; - wtorek, godzina: 13.20-14.20; - środa, godziny: 13.20-14.20, 15.30-16.30, 16.30-17.30; - czwartek, godzina: 15.15-16.15; - piątek, godzina: 16.00-17.00. 4.Zamawiający dopuszcza możliwość zmian powyższego harmonogramu zajęć, szczególnie w semestrze zimowym roku szkolnego 2012/2013 (możliwe są także zmiany w zakresie ilości grup, składu poszczególnych szkół w danej grupie itp.). Wszelkie korekty uzależnione będą od bieżących potrzeb (których nie da się przewidzieć na dzień dzisiejszy) związanych z planami lekcji uczniów, zaleceniami dyrektorów szkół itp. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z poszczególnych zajęć. Wszystkie ewentualne zmiany będą wprowadzane z odpowiednim wyprzedzeniem po zasięgnięciu opinii Wykonawcy, a Zamawiający będzie dążył do uzgadniania każdej ewentualnej zmiany z Wykonawcą. 5.Niniejsze zamówienie obejmuje zarówno 60-minutowy bezpośredni wstęp na basen, jak i także dostęp do szatni basenowych oraz urządzeń sanitarnych przed i po 60-minutowych zajęciach w wodzie. W tym czasie basen będzie do wyłącznej dyspozycji grupy uczniów i ich opiekunów. Basen(y) musi być przystosowany dla grupy maksymalnie 45 osób jednocześnie z niego korzystających. Ponadto zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Wykonawca zapewni opiekę ratownika(ów) nad grupą, a Zamawiający we własnym zakresie zapewni organizację zajęć przez swoich nauczycieli/instruktorów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 920000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolbudy.gd.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach