Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie konserwacji i serwisowania instalacji przeciwpożarowych zlokalizowanych na terenach administrowanych przez WAK podległe WZI Poznań

Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-967 Poznań, ul. Kościuszki 92/98
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8573323 , fax. 061 8572727, 8572489
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu
    ul. Kościuszki 92/98 92/98
    60-967 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8573323, fax. 061 8572727, 8572489
    REGON: 63015300300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzipoznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie konserwacji i serwisowania instalacji przeciwpożarowych zlokalizowanych na terenach administrowanych przez WAK podległe WZI Poznań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług w zakresie konserwacji i serwisowania instalacji przeciwpożarowych zlokalizowanych na terenach administrowanych przez WAK podległe WZI Poznań
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 316251004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium wynosi : a) Zadanie nr 1: 5.500,00 zł (pięć tysięcy pięćset złotych) b) Zadanie nr 4: 600,00 zł (sześćset złotych) 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami Rozdziału X i może być wniesione w formach określonych w art. 45 ustawy. 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, należy wnieść przelewem na konto Wojskowego Zarządu Infrastruktury : NBP O/O POZNAŃ NR 791010 1469 0048 4813 9120 0000 które jest kontem nie oprocentowanym 4. Termin wniesienia wadium : do dnia 19. 06. 2009 r.- wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert ( art. 45 ust.3 ustawy PZP ) 5. Przez wniesienie wadium Zamawiający przyjmuje zaksięgowanie przelewu na jego rachunku bankowym. W przypadku polecenia przelewu niezaksięgowanego przez bank, wadium uznaje się za nie wniesione. 6. Wadium pozostaje w gestii Zamawiającego przez okres 30 dni, jednak nie dłużej jak do dnia zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za przypadki określone w art.46 ust. 4a oraz 5 ustawy PZP powodujące utratę wadium 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je w wysokości nominalnej na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę 9. W przypadku wadium w formie innej niż pieniężna, gwarancję lub inny dokument potwierdzający wniesienie wadium należy przesłać na adres WZI lub złożyć w kancelarii WZI - pokój 101 w godz. od 7.30 - 11.00 oraz w godz. od 13.00-15.00 a potwierdzoną kopię należy załączyć do oferty. 10. Zamawiający zatrzyma wadium zgodnie z treścią art. 46 ust. 4a ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b)Dysponują odpowiednim potencjałem kadrowym umożliwiającym prawidłowe i terminowe wykonanie prac objętych przedmiotem zamówienia tj: dysponują osobami posiadającymi zaświadczenia, certyfikaty, paszporty wydane przez producentów urządzeń i systemów (lub ich przedstawicieli dystrybutorów w Polsce) uprawniające do wykonywania konserwacji (serwisowania ) wymienionych w wykazach elementów instalacji przeciwpożarowych oraz zaświadczenia kwalifikacyjne wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003r. ( Dz.U. Nr 89 poz. 828 z późniejszymi zmianami) : serii E do 1 kV Grupa 1 pkt 2 i 10. Osoba oceniająca wyniki pomiarów i orzeczenia musi posiadać zaświadczenie kwalifikacyjne serii D w zakresie prac kontrolno - pomiarowych c)Posiadają zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na działalność w zakresie konserwacji i sprawdzania szczelności izotopowych czujek dymu, na podstawie ustawy - Prawo atomowe (Dz. U. z 2001 Nr 3 ,poz. 18, Nr 100, poz. 1085, Nr 154, poz. 1800) d)Spełniają wymogi Ustawy z dnia 22 stycznia 1999 roku o ochronie informacji niejawnych ( Dz. U. Nr 11 poz. 95 z dnia 8 lutego 1999 r. z późniejszymi zmianami) w zakresie ochrony informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową oznaczonych klauzulą POUFNE, ( m.in. muszą posiadać pełnomocnika ochrony) Pracownicy Wykonawcy przewidziani do realizacji zamówienia wykonujący prace w strefach bezpieczeństwa muszą posiadać poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową oznaczonych klauzulą POUFNE pozostali pracownicy przewidziani do realizacji zadania muszą posiadać zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności. Sposób oceny spełnienia wymaganych warunków: -warunki wymagane od Wykonawców sprawdzane będą na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń. Zbadana zostanie zgodność formy i treści dokumentów z wymaganiami SIWZ oraz właściwe potwierdzenie zgodności kserokopii dokumentów z oryginałem. -Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust 1 lub którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa , do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. -Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie, przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, -przy dokonywaniu oceny spełnienia warunków zamawiający będzie się kierował zasadą : spełnienia lub niespełnienia. Nie może być żadnego stanu pośredniego co oznacza, że warunek spełniony częściowo będzie oceniony jako niespełniony. Wykonawca musi spełnić wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego. Niespełnienie któregokolwiek warunku będzie przyczyną wykluczenia Wykonawcy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca załączy do formularza oferty następujące dokumenty: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3)Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia ( załącznik nr 4) z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych wraz z następującymi dokumentami : a) kopie zaświadczeń kwalifikacyjnych wydanych na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003r. ( Dz.U.Nr 89 poz.828 z późniejszymi zmianami ): serii E do 1kV Grupa 1 pkt 2, 10.- dla pracowników wykonujących czynności przy instalacjach zasilania, sterowania i automatyki, w tym pomiary oraz zaświadczenie kwalifikacyjne serii D w zakresie prac kontrolno - pomiarowych b)Kopie poświadczeń bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE oraz dla pełnomocnika d.s ochrony informacji niejawnych wraz z zaświadczeniem o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych, dla pozostałych pracowników informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności (do oferty należy załączyć oświadczenie o niekaralności - załącznik nr 7 do SIWZ). 4)Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat usług ( minimum trzech ) porównywalnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, w obiektach (instalacjach) w których zastosowane są urządzenia tych samych typów i producentów; poszczególne zamówienia winny być potwierdzone referencjami- załącznik nr 3 5)Kopia zezwolenia Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na działalność w zakresie konserwacji i sprawdzania szczelności izotopowych czujek dymu, na podstawie ustawy - Prawo atomowe (Dz. U. z 2001 Nr 3 ,poz. 18, Nr 100, poz. 1085, Nr 154, poz. 6)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7)Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu certyfikatów ( załącznik nr 9) 8)Zobowiązanie do udostępnienia osób - załącznik nr 8 Osoby nie będące pracownikami Wykonawcy winny załączyć do oferty zobowiązanie do współpracy wg. wzoru załącznika nr 5 do SIWZ 2.Ponadto do oferty należy załączyć: - wycenę prac objętych zamówieniem -sporządzoną wg wzoru załącznik nr 10 do SIWZ - wykaz tych części zamówienia jakie zamawiający zamierza powierzyć Podwykonawcy załącznik nr 6 do SIWZ 3. Dokumenty załączone do oferty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzipoznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach