Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie konserwacji i naprawy technicznych urządzeń sygnalizacji i alarmowania

Jednostka Wojskowa 4228 ogłasza przetarg

  • Adres: 30-901 Kraków, ul. Montelupich 3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 455 75 53 , fax. 12 455 75 53
  • Data zamieszczenia: 2012-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4228
    ul. Montelupich 3 3
    30-901 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 455 75 53, fax. 12 455 75 53
    REGON: 12139041500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.3rblog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie konserwacji i naprawy technicznych urządzeń sygnalizacji i alarmowania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie konserwacji oraz obsługi awaryjnej systemów alarmowych w obiektach JW 4228 Kraków. 1. Systemy i urządzenia alarmowe powinny być remontowane, konserwowane i poddawane przeglądom technicznym zgodnie z PN - 93-E-08390-14 - Systemy alarmowe - Wymagania ogólne - Zasady stosowania oraz Normą Obronną NO -04- A004-8 2006 Obiekty wojskowe - Systemy alarmowe - Część 8: Eksploatacja. 2. Przegląd i konserwacja okresowa przeprowadzona będzie czterokrotnie, 3. Podczas każdej konserwacji okresowej należy wykonać następujące sprawdzenia i wszelkie niezbędne poprawki: a) sprawdzenie instalacji, rozmieszczenia i zamocowania całego wyposażenia i urządzeń, b) sprawdzenie poprawności działania wszystkich czujek, łącznie z urządzeniami uruchamianymi ręcznie,c) sprawdzenie zgodności z wymaganiami wszystkich połączeń giętkich, d) sprawdzenie czy zasilacze główne i rezerwowe pracują i są sprawne, e) sprawdzenie centrali i jej obsługi zgodnie z procedurą zakładu instalacji alarmowych, f) sprawdzenie poprawności działania każdego urządzenia transmisji alarmu przy współpracy z odpowiedzialną władzą albo zainteresowanym alarmowym centrum odbiorczym, g) sprawdzenie poprawności działania każdego akustycznego sygnalizatora alarmowego, h) sprawdzenie czy system alarmowy jest całkowicie w stanie gotowości do pracy, i)sprawdzenie funkcjonowania urządzeń transmisji sygnałów, j) sprawdzenie i pełna konserwacja akumulatorów i zasilaczy, k) sprawdzenie stanu izolacji przewodów oraz przegląd puszek połączeniowych. 4. Przyrządy i narzędzia używane do konserwacji i testowania systemu powinny być sprawne oraz posiadać ważne świadectwo legalizacji. 5. Zakres prac konserwacyjnych oraz obsługi awaryjnej obejmuje: a) czterokrotną konserwację urządzeń systemów alarmowych i systemów telewizji przemysłowej - pierwsza konserwacja - w okresie od kwietnia do czerwca 2012 r., - druga konserwacja - w okresie od lipca do sierpnia 2012 r., - trzecia konserwacja - w okresie od września do października 2012 r., - czwarta konserwacja - w okresie od listopada do grudnia 2012 r. b) w jednym z przedstawionych wyżej terminów wykonanie przez wykonawcę tzw. przeglądu rocznego określonego w Normie Obronnej NO-04-A004-8 arkusz 8 rozdział 2.5 Harmonogram przeglądów technicznych, c)podczas przeglądu rocznego - wydanie ekspertyzy dla urządzeń wchodzących w skład systemów alarmowych, którym przedłużono okres eksploatacji po wykonaniu badania systemu i urządzenia według algorytmów określonych w Normie Obronnej NO -04- A004-8 2006, d) konserwacja powinna być przeprowadzona zgodnie z PN-93-E-08390-14 Systemy alarmowe. Wymagania ogólne oraz Normą Obronną NO -04- A004-8 2006 Obiekty wojskowe - Systemy alarmowe - Część 8: Eksploatacja, e)w trakcie konserwacji danego systemu ochrony wykonanie naprawy ewentualnych uszkodzeń stwierdzonych podczas konserwacji. Wykonanie naprawy obejmuje również wymianę uszkodzonych urządzeń na nowe, jeżeli zajdzie taka konieczność,f) po zakończeniu konserwacji danego systemu ochrony oraz naprawie ewentualnych uszkodzeń sporządzenie przez wykonawcę protokołu oraz innej niezbędnej dokumentacji stwierdzającej stan techniczny objętych konserwacją urządzeń wg wzoru ustalonego przez zamawiającego, g) po przeprowadzeniu przeglądu rocznego sporządzenie przez wykonawcę protokołu według wzoru określonego przez zamawiającego oraz sporządzenie oceny stanu technicznego na urządzenia, którym minął minimalny okres użytkowania urządzenia, h) sprawdzenie działania, aktualizacji oprogramowania oraz aktualizacji opisów w systemie kontroli wartowników SEVEN GUARD, i) wykonanie innych czynności konserwacyjnych zalecanych przez producentów i instalatorów urządzeń, j) potwierdzeniem wykonania prac konserwacyjnych lub obsługi awaryjnej będzie sporządzony przez strony protokół wg wzoru ustalonego przez zamawiającego oraz wpis dokonany przez upoważnionego przedstawiciela zamawiającego w Rejestrze napraw, przeglądów technicznych oraz konserwacji systemów i urządzeń alarmowych, potwierdzający należyte wykonanie usługi, k) w ramach niniejszego zamówienia wykonawca zapewni prowadzenie całodobowego dyżuru serwisowego (czas reakcji 4 godziny od momentu zgłoszenia awarii), l) usuwanie awarii tj.: - uszkodzeń systemu wynikłych z przyczyn losowych (np. wyładowań atmosferycznych, przepięć w liniach energetycznych, zalań, pożarów), - uszkodzeń zaistniałych w wyniku obsługi systemu przez osoby nieuprawnione lub niezgodnie z jego przeznaczeniem, - mechanicznych uszkodzeń elementów systemu alarmowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503241003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: uśredniona cena brutto 1 roboczogodziny napraw awaryjnych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.3rblog.wp.mil.pl oraz www.przetargi.army.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach