Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie konserwacji i naprawy technicznych urządzeń sygnalizacji i alarmowania

Jednostka Wojskowa 4228 ogłasza przetarg

  • Adres: 30-901 Kraków, ul. Montelupich 3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 455 75 53 , fax. 12 455 75 53
  • Data zamieszczenia: 2012-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4228
    ul. Montelupich 3 3
    30-901 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 455 75 53, fax. 12 455 75 53
    REGON: 12139041500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.army.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie konserwacji i naprawy technicznych urządzeń sygnalizacji i alarmowania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie konserwacji oraz obsługi awaryjnej systemów alarmowych w obiektach JW 4228 Kraków. 1) Systemy i urządzenia alarmowe powinny być remontowane, konserwowane i poddawane przeglądom technicznym zgodnie z PN - 93/E-08390/14 - Systemy alarmowe - Wymagania ogólne - Zasady stosowania oraz Normą Obronną NO -04- A004-8 2006 Obiekty wojskowe - Systemy alarmowe-Część 8: Eksploatacja. 2) Przegląd i konserwacja okresowa powinna być przeprowadzana raz na trzy miesiące. Podczas każdej konserwacji okresowej należy wykonać następujące sprawdzenia i wszelkie niezbędne poprawki: a) sprawdzenie instalacji, rozmieszczenia i zamocowania całego wyposażenia i urządzeń, b) sprawdzenie poprawności działania wszystkich czujek, łącznie z urządzeniami uruchamianymi ręcznie, c) sprawdzenie zgodności z wymaganiami wszystkich połączeń giętkich, d) sprawdzenie czy zasilacze główne i rezerwowe pracują i są sprawne, e) sprawdzenie centrali i jej obsługi zgodnie z procedurą zakładu instalacji alarmowych, f) sprawdzenie poprawności działania każdego urządzenia transmisji alarmu przy współpracy z odpowiedzialną władzą albo zainteresowanym alarmowym centrum odbiorczym, g) sprawdzenie poprawności działania każdego akustycznego sygnalizatora alarmowego, h) sprawdzenie czy system alarmowy jest całkowicie w stanie gotowości do pracy, i) sprawdzenie funkcjonowania urządzeń transmisji sygnałów, j) sprawdzenie i pełna konserwacja akumulatorów i zasilaczy, k) sprawdzenie stanu izolacji przewodów oraz przegląd puszek połączeniowych 3) Przyrządy i narzędzia używane do konserwacji i testowania systemu powinny być sprawne z ważnym świadectwem legalizacji. 4) Zakres prac konserwacyjnych oraz obsługi awaryjnej: a) konserwacja urządzeń systemów alarmowych i systemów telewizji przemysłowej dokonana będzie czterokrotnie, po raz pierwszy - w okresie od stycznia do marca 2012 r., następnie w okresie od kwietnia do czerwca 2012 r., następnie w okresie od lipca do września 2012 r., oraz w okresie od października do grudnia 2012 r., b) ponadto w przeciągu roku kalendarzowego 2012 dokonanie przeglądu rocznego zgodnie z Normą Obronną NO -04- A004-8 2006 Obiekty wojskowe - Systemy alarmowe-Część 8: Eksploatacja, c) podczas przeglądu rocznego wydanie ekspertyzy dla urządzeń wchodzących w skład systemów alarmowych, którym przedłużono okres eksploatacji po wykonaniu badania systemu i urządzenia według algorytmów określonych w Normie Obronnej NO -04- A004-8 2006, d) konserwacja powinna być przeprowadzona zgodnie z PN-93/E-08390/14 Systemy alarmowe. Wymagania ogólne oraz Normą Obronną NO -04- A004-8 2006 Obiekty wojskowe - Systemy alarmowe-Część 8: Eksploatacja, e) w trakcie konserwacji danego systemu ochrony wykonawca wykona naprawę ewentualnych uszkodzeń stwierdzonych podczas konserwacji. Naprawa obejmuje również wymianę uszkodzonych urządzeń na nowe, jeżeli zajdzie taka konieczność,f) po zakończeniu konserwacji danego systemu ochrony oraz naprawie ewentualnych uszkodzeń wykonawca sporządzi protokół oraz inną niezbędną dokumentację stwierdzającą stan techniczny objętych konserwacją urządzeń wg wzoru ustalonego przez zamawiającego, g) po przeprowadzeniu przeglądu rocznego wykonawca sporządzi protokół według wzoru określonego przez zamawiającego oraz sporządzi ocenę stanu technicznego na urządzenia, którym minął minimalny okres użytkowania urządzenia, h) w ramach niniejszego zamówienia wykonawca zapewni prowadzenie całodobowego dyżuru serwisowego (czas reakcji 4 godziny od momentu zgłoszenia awarii), i) sprawdzenie działania, aktualizacji oprogramowania oraz aktualizacji opisów w systemie kontroli wartowników SEVEN GUARD, j) wykonanie innych czynności konserwacyjnych zalecanych przez producentów i instalatorów urządzeń, k) potwierdzeniem wykonania prac konserwacyjnych lub obsługi awaryjnej będzie protokół wg wzoru ustalonego przez zamawiającego oraz wpis w Rejestrze napraw, przeglądów technicznych oraz konserwacji systemów i urządzeń alarmowych, l) usuwanie awarii tj.: uszkodzeń systemu wynikłych z przyczyn losowych (np. wyładowań atmosferycznych, przepięć w liniach energetycznych, zalań, pożarów); uszkodzeń zaistniałych w wyniku obsługi systemu przez osoby nieuprawnione lub niezgodnie z jego przeznaczeniem; mechanicznych uszkodzeń elementów systemu alarmowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503241003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: uśredniona cena brutto 1 roboczogodziny napraw awaryjnych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach