Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie kompleksowej obsługi technicznej Szpitala Babińskiego w Krakowie wraz z przejęciem pracowników zgodnie z art. 231 Kodeksu Pracy

Szpital Specjalistyczny im. dr J. Babińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 30-393 Kraków, ul. Babińskiego 29
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6524347, 6524526 , fax. 012 2621335
  • Data zamieszczenia: 2012-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. dr J. Babińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Babińskiego 29 29
    30-393 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6524347, 6524526, fax. 012 2621335
    REGON: 00029855400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.babinski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie kompleksowej obsługi technicznej Szpitala Babińskiego w Krakowie wraz z przejęciem pracowników zgodnie z art. 231 Kodeksu Pracy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi w zakresie bieżącej kompleksowej konserwacji urządzeń, instalacji i budynków wykorzystywanych przez Zamawiającego na działalność leczniczą i pomocniczą wraz z usuwaniem awarii, w celu utrzymania w należytym stanie substancji materialnej i pełnej sprawności techniczno-eksploatacyjnej oraz zapewnienia statutowej działalności Zamawiającego. Wykaz budynków i pomieszczeń określają załączniki 1 i 2 do umowy (wraz z charakterystyką obiektu, np.: powierzchnia, kubatura, ilość kondygnacji, opis techniczny, instalacje). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) świadczenie usługi bieżącej kompleksowej konserwacji urządzeń, instalacji i budynków wykorzystywanych przez Zamawiającego na działalność leczniczą i pomocniczą wraz z usuwaniem awarii (załącznik 3 do umowy); b) przejęcie pracowników Zamawiającego na zasadzie art. 231 Kodeksu Pracy (stan na 17.09.2012r. - 14 pracowników (załącznik 4 do umowy) na podstawie odrębnego porozumienia; c) odkupienie od Zamawiającego materiałów do wykonywania usługi (stan na 13.09.2012r. - wartość 55 402,74zł (załącznik 5 do umowy); d) wynajem od Zamawiającego sprzętu i wyposażenia używanego obecnie do bieżącej kompleksowej konserwacji urządzeń, instalacji i budynków (załącznik 6 do umowy) - odrębna umowa. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonywanie bieżącej i kompleksowej konserwacji urządzeń, instalacji i budynków oraz usuwanie awarii w następujących zakresach: a) ogólnobudowlanym: roboty murarskie i malarskie, roboty dekarskie wraz z odprowadzeniem wód opadowych z budynku, roboty stolarskie i ślusarskie, b) instalacji: elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych, c.w.u. i c.o., gazowych, wentylacji i klimatyzacji, przeciwpożarowych, telefonicznych, c) podręcznego sprzętu gaśniczego stanowiącego wyposażenie budynków (hydranty wewnętrzne, koce gaśnicze, gaśnice, itp.), d) urządzeń dźwigowych i nadzoru nad tymi urządzeniami, e) elektrycznych kotłów warzelnych, urządzeń chłodniczych i gastronomicznych, - określonych w załączniku 3 do umowy. 4. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania innych prac gwarantujących ciągłość statutowej działalności Szpitala, a nie ujętych w załączniku nr 3 do umowy i związanych z bieżącą kompleksową konserwacją urządzeń, instalacji i budynków oraz usuwaniem awarii. 5. Ustala się następujące granice wykonywania - w ramach usługi - prac na instalacjach wewnętrznych budynku: a) instalacja elektryczna - do zacisków prądowych przyłącza kablowego, b) instalacja zimnej wody - do zaworu przed wodomierzem, c) instalacja ciepłej wody użytkowej wraz z cyrkulacją - do ostatnich zaworów przed wejściem rurociągów (dwóch) do kanału ciepłowniczego, d) instalacja kanalizacyjna - do najbliższej studzienki poza budynkiem, e) instalacja c.o. - do zaworów (dwóch) pod rozdzielaczami c.o. f) instalacja gazowa - do zaworu odcinającego na zewnętrznej ścianie budynku, g) instalacja telefoniczna - w całym zakresie w budynkach, h) instalacja przeciwpożarowa - w całym zakresie w budynkach nr: 2A, 3A, 5B, 5C, 7A, 7B, 8, i) odprowadzenie wód opadowych - do pierwszej studni przed kolektorem. 6. W przypadku stwierdzenia awarii poza granicami ustalonymi w ust. 3 Wykonawca zobowiązany jest zgłosić awarię na piśmie do Zamawiającego. 7. Prace wchodzące w zakres usługi bieżącej kompleksowej konserwacji wykonywane będą przez Wykonawcę na bieżąco i bez zbędnej zwłoki, w dni robocze w godzinach 7.00 - 15.00. Zamawiający może na wniosek Wykonawcy wyrazić zgodę na wykonywanie prac poza ustalonymi godzinami. 8. Usuwanie przez Wykonawcę awarii nastąpi niezwłocznie, nie później jednak niż 2 godziny od momentu jej zgłoszenia. W przypadku awarii zagrażającej zdrowiu lub życiu ludzi Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego jej usunięcia, w tym zabezpieczenia budynku, instalacji lub urządzenia przed dalszym zniszczeniem. 9. Wykonawca w godzinach 15.00 - 7.00 w dni robocze oraz całodobowo w dni wolne od pracy i święta zobowiązany jest - w ciągu 1 godziny od przekazania zlecenia przez Zamawiającego - do przybycia do budynku lub pomieszczenia objętego przedmiotem zamówienia oraz ostatecznego ustalenia czy przedmiot zlecenia należy zakwalifikować jako awarię czy też jako pracę konserwacyjną. Następnie Wykonawca zobowiązany jest postępować zgodnie z zapisami pkt 9 (w zależności od kwalifikacji zlecenia). 10. W przypadku stwierdzenia awarii poza ustalonymi granicami, Wykonawca zobowiązany jest zgłosić niezwłocznie awarię na piśmie do Zamawiającego. 11. Szczegółowy zakres czynności dotyczących wykonywania prac konserwacyjnych oraz usuwania awarii obejmuje: 11.1. Roboty ogólnobudowlane: 11.1.1. Roboty murarskie i malarskie: a. uzupełnienie muru i tynku w miejscach przekuć po odkrywkach instalacji wod.-kan. do pow. 4m2, b. uzupełnianie tynku wewnętrznego i zewnętrznego do 4m2, c. naprawa uszkodzonych pojedynczych biegów schodowych betonowych bez ich odtwarzania, d. roboty malarskie (malowanie drobnych elementów np. łóżka, szafki, stoliki itp.) i powierzchnie do 4m2, podmalowanie ubytków, e. roboty fliziarskie (uzupełnienia ubytków do 4m2), f. roboty posadzkarskie (uzupełnienia i naprawy wykładzin, płytek PCV i terakoty do 4m2), g. wylewki pod posadzki + wyrównanie j.w do 4m2, h. roboty murowe wewnętrzne do 4m2, i. suche tynki (ścianki+ okładziny z płyt kartonowo-gipsowych) do 4m2, j. udrożnienie przewodów wentylacyjnych, k. wymiana kratek wentylacyjnych, l. drobne skucia fliz i tynków do 4m2, m. drobne roboty rozbiórkowe. 11.1.2. Roboty dekarskie wraz z odprowadzeniem wód opadowych z budynku: a. czyszczenie rynien, rur spustowych i czyszczaków, b. drobne naprawy obróbek blacharskich, pasów podrynnowych, rynien i rur spustowych (lutowanie, regulacja, mocowanie), c. uzupełnienie rur spustowych i rynien do 4 mb (jednorazowo w danym miejscu), d. dorobienie i uzupełnienie pokryw i kratek czyszczaków, e. drobne naprawy pokrycia dachowego do 4m2 na danym dachu, f. usuwanie sopli z dachu i z elementów elewacji budynku, g. usuwanie śniegu z dachów płaskich (budynek nr 102 wraz z częścią 102A, 105) w okresie zimowym, h. drobne naprawy lub uzupełnienia elementów więźby dachowej, i. obicie blachą drzwi, stołów itp. 11.1.3. Roboty stolarskie i ślusarskie: a. szklenie skrzydeł okiennych i drzwiowych, szaf meblowych, b. dopasowanie i regulacja skrzydeł okiennych, ościeżnic oraz skrzydeł drzwiowych, c. uzupełnienie okitowania wraz z zamocowaniem szyb, d. wymiana zamków i zawiasów w drzwiach, e. wymiana wkładek, klamek i szyldów w drzwiach oraz oknach, f. naprawa i regulacja samozamykaczy w drzwiach, g. naprawa drzwi, parkietów i progów, h. naprawa mebli, wymiana zawiasów i zamków, i. przegląd i zabezpieczenie okienek piwnicznych (styropian, siatka), j. wieszanie flag, półek, karniszy i innych drobnych elementów, k. naprawa i konserwacja wózków gospodarczych i drobnego sprzętu, l. przegląd i konserwacja maszyn, pieców, sprzętu na oddziałach, m. roboty spawalnicze (łóżka i inny sprzęt na oddziałach), n. naprawa drobnych elementów metalowych i drewnianych, o. wykonanie drobnych elementów metalowych (kraty itp.). 11.2. Roboty instalacyjne wewnątrz budynków: 11.2.1. Instalacja wodno-kanalizacyjna, c.w.u. i c.o.: 1) czyszczenie i udrożnienie kanalizacji bytowej do pierwszej studzienki poza budynkiem, 2) udrożnienie (w tym odmrażanie w okresie zimowym) pionów i poziomów kanalizacyjnych w budynku, 3) likwidacja nieszczelności instalacji wodno-kanalizacyjnej i c.o oraz wymiana instalacji do 4 mb., 4) wymiana zaworów na: instalacji wodociągowej - do zaworu przed wodomierzem, instalacji c.o. - do zaworów pod rozdzielaczami, 5) dozór i konserwacja zestawu hydroforowego zlokalizowanego w budynku nr 8, obsługującego wewnętrzną sieć wodociągową, 6) zapewnienie ciągłego przepływu wody w instalacji wodociągowej, c.w.u. i c.o., 7) wymiana lub naprawa armatury i przyborów sanitarnych (np.: misek ustępowych, kabin prysznicowych i brodzików, umywalek i zlewozmywaków, itp.), 8) wymiana grzejnika z uzbrojeniem, 9) izolacja rur c.o i wod-kan., 10) odpowietrzanie grzejników, 11) udrażnianie umywalek, wpustów podłogowych (kratki odpływowe), brodzików, misek ustępowych oraz podejść kanalizacyjnych pod w/wymienione przybory, 12) wymiana zaworów przelotowych, grzejnikowych, odcinających, odpowietrzających na instalacji c.o., 13) do 30. dnia każdego miesiąca dokonywanie odczytów liczników wody zimnej, wody ciepłej i centralnego ogrzewania w budynkach. 11.2.2. Instalacja gazowa (w budynku nr 16-Kuchnia): a. konserwacja, przeglądy i naprawy instalacji i urządzeń gazowych, b. sprawdzanie i czyszczenie dysz, c. sprawdzanie i czyszczenie urządzeń zapalających (zapłon piezoelektryczny), d. sprawdzanie i czyszczenie palników pilotujących, e. sprawdzanie palników głównych, f. sprawdzanie urządzeń przeciw wypływowych, g. kontrola i ocena stanu technicznego rusztów i obudowy urządzeń, h. wymiana materiałów eksploatacyjnych i zużytych części (uszczelki, dysze, palniki, zawory, przewody przyłączeniowe, itp.), i. sprawdzanie szczelności podłączeń i urządzeń gazowych, j przegląd okresowy (roczny) stanu technicznego i szczelności instalacji gazowej, armatury oraz urządzeń (przewody, zawory, kuchenki, patelnie, piecyki, itp.) - wykonanie próby szczelności zgodnie z ustawą Prawo budowlane art. 62, k prowadzenie dokumentacji - dokonywanie wpisów w Książkach Serwisowych w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw. 11.2.3. Instalacja wentylacji i klimatyzacji: a. konserwacja automatyki i systemów sterowania wraz z urządzeniami wentylacyjno-klimatyzacyjnymi, b. wykonywanie drobnych naprawy urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych, c. wykonywanie przeglądów i konserwacji urządzeń zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową, d. sprawdzanie i czyszczenie filtrów mechanicznych i chemicznych, e. wymiana filtrów powietrza oraz innych materiałów eksploatacyjnych, f. kontrola, czyszczenie zanieczyszczonych lub wymiana uszkodzonych urządzeń stanowiących wyposażenie central wentylacyjnych, klimatyzatorów, nawiewników oraz urządzeń wchodzących w skład systemów, instalacji chłodniczych i grzewczych, g. wymiana zużytych pasków klinowych i łożysk stanowiących wyposażenie urządzeń wentylacji i klimatyzacji, uzupełnianie czynnika chłodzącego, uzupełnianie i wymiana oleju w urządzeniach, h. kontrolowanie parametrów pracy i regulacja elementów automatyki i sterowania urządzeniami, i. czyszczenie i regulacja elementów ciągów wentylacyjnych, regulujących i zapewniających osiągnięcie wymaganych parametrów, j pomiary prądów pobieranych przez silniki wszystkich konserwowanych urządzeń, k przegląd okresowy (roczny) stanu technicznego kanałów wentylacji mechanicznej zgodnie z ustawą Prawo budowlane art. 62, l prowadzenie dokumentacji - dokonywanie wpisów w Książkach Konserwacji w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw. 11.2.4. Instalacja elektryczna: a. bieżąca naprawa i konserwacja instalacji elektrycznej i sygnalizacji przyzywowej, b. sprawdzanie tablic rozdzielczych i bezpiecznikowych (naprawa, wymiana uszkodzonych elementów) oraz usuwanie przyczyn przegrzania się zabezpieczeń, c. wykonywanie bieżącej kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznej i osprzętu, d. obsługa i konserwacja instalacji przyzywowej wraz z wymianą uszkodzonego osprzętu, e. wykonywanie podłączeń do instalacji elektrycznych nowo zakupionych urządzeń i sprzętu, f. zapewnianie ciągłości funkcjonowania oświetlenia wewnętrznego i oświetlenia zewnętrznego budynków, g. wymiana żarówek i jarzeniówek oraz uszkodzonego osprzętu instalacyjnego, h. naprawy instalacji - usuwanie awarii, i. usuwanie drobnych usterek wykazanych w protokołach pokontrolnych z okresowych pomiarów instalacji elektrycznej i odgromowej, wykonanie pomiarów kontrolnych po wykonanych naprawach (usuniętych usterkach) j konserwacja, drobne naprawy i bieżące usuwanie awarii sprzętu elektrycznego AGD (np.: czajniki, odkurzacze, piecyki elektryczne, lodówki, wyparzarki, kuchenki mikrofalowe, itp.), k demontaż i ponowny montaż opraw i kloszy lamp celem ich umycia, l wydawanie orzeczeń technicznych o nieprzydatności do dalszej eksploatacji urządzeń i odbiorników elektrycznych, m do 30 dnia każdego miesiąca dokonywanie odczytów liczników elektrycznych w budynkach, n obsługa i eksploatacja agregatu prądotwórczego: n1 bieżąca konserwacja agregatu prądotwórczego zgodnie z instrukcją obsługi agregatu (oględziny, sprawdzenie i ewentualne uzupełnienie paliwa, płynu chłodzącego, oleju silnikowego, elektrolitu w akumulatorach rozruchowych, itp.), n2 wykonywanie drobnych napraw i usuwanie usterek agregatu prądotwórczego, n3 raz w miesiącu testowe uruchamianie agregatu prądotwórczego bez obciążenia na okres 1 godziny, n4 raz na pół roku w terminie uzgodnionym z dyrekcją Szpitala sprawdzające uruchomienie agregatu z przełączeniem na instalację pod obciążeniem, n5 wykonywanie przeglądów okresowych urządzenia 2 razy w roku, zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową oraz Zarządzeniem Ministra Górnictwa i Energetyki z dnia 07.07.1987r. w sprawie szczegółowych zasad eksploatacji zespołów prądotwórczych w zakresie utrzymania urządzeń w sprawności techniczno-eksploatacyjnej, n6 w przypadku awarii zasilania w energię elektryczną Szpitala, uruchomienie agregatu z przełączeniem zasilania na instalację oraz nadzór nad prawidłowością działania. 11.2.5. Instalacja telefoniczna: a. Serwis sieci telefonicznej Szpitala: a1 usuwanie usterek i awarii sieci telefonicznej znajdującej się w budynkach, a2 usuwanie usterek powstałych w wyniku użytkowania aparatów telefonicznych, a3 usuwanie usterek linii telefonicznych (np.: zerwanie linii, wyrwanie gniazdka), a4 usuwanie usterek powstałych w wyniku użytkowania aparatów wrzutowych (jeżeli usterka nie wymaga odesłania aparatu do producenta), a5 wykonywanie drobnych napraw uszkodzeń sieci poprzez np. wymianę pojedynczych wkładek RJ w gniazdkach lub wtyczek, zarabianiu kabli do urządzeń korzystających z linii telefonicznej. b. Konserwacja sieci telefonicznej Szpitala: b1 dbanie o należyte zabezpieczenie sieci telefonicznej przed nieuprawnionym dostępem, b2 usuwanie braków w zabezpieczeniach sieci telefonicznej, b3 okresowe kontrole zabezpieczeń. 11.2.6. Instalacja sygnalizacji pożaru i oddymiania: Zakres zamówienia obejmuje następujące systemy: 1) sygnalizacji pożaru - tj. urządzeń sygnalizacji przeciwpożarowych składających się z centrali sygnalizacyjnych, czujek dymowych, ręcznych ostrzegaczy pożaru oraz osprzętu (w budynkach nr 5B, 5C, 7A,8 i przychodnia przy ul. Śniadeckich 12), 2) oddymiania - tj. urządzeń systemowych oddymiania składających się z centralek, klap oddymiających, czujek dymowych oraz osprzętu (w budynkach nr 2A, 3A, 5B, 5C, 7A, 7B, 8 i przychodnia przy ul. Śniadeckich 12) w tym: a) kontrola działania mechanizmów i urządzeń instalacji systemów przeciwpożarowych, b) regulacja elementów i podzespołów systemów ppoż., c) usuwanie awarii działania systemów ppoż., d) dostawa i montaż niezbędnych materiałów konserwacyjno - eksploatacyjnych zapewniających prawidłową pracę instalacji i urządzeń (np.: szybek do ROP-ów, przycisków ewakuacyjnych, czujek, itp.), e) przeprowadzanie wymaganych przepisami prawa, zgodnie z odpowiednimi normami oraz zaleceniami producenta przeglądów, prób działania, testów i pomiarów systemów, f) dokonywanie wpisów do -Książki konserwacji, napraw i kontroli działania systemu przeciwpożarowego- potwierdzających wykonanie czynności konserwacji, napraw i kontroli. 11.3. Obsługa Szpitala w zakresie bezpieczeństwa pożarowego oraz konserwacja podręcznego sprzętu gaśniczego stanowiącego wyposażenie budynków (hydranty, wewnętrzne, koce gaśnicze, gaśnice, itp.): 1) przeprowadzenie odpowiednich dla danego urządzenia i sprzętu przeciwpożarowego prób i badań, potwierdzających prawidłowość ich działania, 2) hydranty i gaśnice powinny być poddawane przeglądom technicznym i czynnościom konserwacyjnym zgodnie z zasadami określonymi polskimi normami i dokumentacją techniczną sprzętu, 3) przeglądy techniczne i czynności konserwacyjne, o których mowa powyżej, powinny być przeprowadzane w okresach i w sposób zgodny z instrukcją ustaloną przez producenta, nie rzadziej jednak niż raz w roku, 4) wymiana materiałów eksploatacyjnych gwarantujących wymagane przepisami bezpieczeństwo przeciwpożarowe, 5) dokonywanie wpisów do -Książki konserwacji i napraw podręcznego sprzętu gaśniczego- potwierdzających wykonanie czynności konserwacji i naprawy. 11.4. Konserwacja i nadzór urządzeń dźwigowych: 1) obsługa techniczna i czynności konserwacyjne w zakresie przeglądów dźwigów towarowych i osobowych znajdujących się w budynkach szpitalnych (według załączonego zestawienia dźwigów - załącznik nr 3.1), zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 października 2003r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego oraz dokumentacją Urzędu Dozoru Technicznego, 2) wykonywanie według potrzeb niezbędnych regulacji i drobnych napraw, dostarczanie i wymiana środków smarujących, 3) wykonywanie koniecznych prac zapewniających bezawaryjne użytkowanie urządzeń dźwigowych, 4) wykonywanie czynności związanych z obsługą okresowych badań technicznych wykonywanych przez Urząd Dozoru Technicznego, w tym również wykonywanie pomiarów elektrycznych zgodnie z przepisami o dozorze technicznym, 5) realizacja zaleceń i nakazów pokontrolnych Urzędu Dozoru Technicznego, 6) całodobowa obsługa pogotowia dźwigowego przez 7 dni w tygodniu. Pogotowie podejmuje interwencje związane z uwolnieniem pasażerów uwięzionych w kabinie oraz usuwaniem na bieżąco drobnych usterek w celu umożliwienia bezpiecznej pracy dźwigu lub zabezpieczenia dźwigu do czasu usunięcia awarii, 7) prowadzenie na bieżąco wpisów w dziennikach konserwacji dźwigów (dotyczy wszystkich czynności przeprowadzonych na dźwigu). 11.5. Konserwacja elektrycznych kotłów warzelnych, urządzeń chłodniczych i gastronomicznych: 1) przeglądy, konserwacja i drobne naprawy urządzeń j.w. w celu utrzymania ich w pełnej sprawności technicznej, 2) wykonywanie czynności konserwacyjnych zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową urządzeń i instrukcją obsługi, 3) sprawdzanie stanu osprzętu elektrycznego, przewodów i zacisków urządzeń j.w., 4) sprawdzenie prawidłowości działania armatury bezpieczeństwa kotłów warzelnych (manometru, zaworu bezpieczeństwa, zaworu odpowietrzenia), 5) konserwacja automatyki i systemów sterowania kotłów warzelnych i urządzeń chłodniczych, 6) prowadzenie na bieżąco wpisów w książkach konserwacji urządzeń (dotyczy wszystkich czynności przeprowadzonych na urządzeniach). 14. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość wynajęcia na terenie kompleksu szpitalno-parkowego w Krakowie- Kobierzyn przy ul. dr. J. Babińskiego 29 pomieszczeń przeznaczonych na zaplecze techniczne i socjalne. W tym celu konieczne będzie zawarcie odrębnej umowy najmu z użytkownikiem (administratorem) tych pomieszczeń. Zamawiający informuje, że użytkownik (administrator) określił orientacyjną stawkę czynszu w kwocie 30,00zł/m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 13000,00zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.babinski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach