Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania pomieszczeń biurowych, sanitarnych, komunikacji i pokoi gościnnych w budynkach Sadu Rejonowego w Augustowie przy ul. Młyńskiej 59 i ul. 3 Maja 43 w Augustowie oraz przy ul. Konarskiego 23B w Sejnach.

Sąd Rejonowy w Augustowie ogłasza przetarg

  • Adres: 16-300 Augustów, ul. Młyńska 59
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-87 643 72 34 , fax. 0-87 643 21 31
  • Data zamieszczenia: 2013-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Augustowie
    ul. Młyńska 59 59
    16-300 Augustów, woj. podlaskie
    tel. 0-87 643 72 34, fax. 0-87 643 21 31
    REGON: 00032128200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.augustow.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania pomieszczeń biurowych, sanitarnych, komunikacji i pokoi gościnnych w budynkach Sadu Rejonowego w Augustowie przy ul. Młyńskiej 59 i ul. 3 Maja 43 w Augustowie oraz przy ul. Konarskiego 23B w Sejnach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Ogólna powierzchnia do sprzątania ok. 3.800,0 m? w tym: a) Powierzchnia w budynku Sądu Rejonowego w Augustowie przy ul. Młyńskiej 59 - ok. 1119,0 m?, w tym trzy pokoje gościnne o powierzchni ok. 52 m? b) Powierzchnia w budynku Sądu Rejonowego w Augustowie przy ul. 3 Maja 43 - ok. 1318 m?, w tym trzy pokoje gościnne o powierzchni ok. 64 m?; c) Powierzchnia w budynku socjalnym Sądu Rejonowego w Augustowie przy ul. 3 Maja 43 - o ogólnej powierzchni ok. 227,0 m? w tym osiem pokoi gościnnych o powierzchni ok. 163 m? d) Powierzchnia budynku Sądu Rejonowego w Augustowie przy ul. Konarskiego 23B w Sejnach - o ogólnej powierzchni ok. 1134,90 m? . 4. W ofercie należy uwzględnić mycie okien w liczbie 190 szt. o zróżnicowanej powierzchni od 0,5 m2 do 3 m2 o łącznej powierzchni ok. 370 m2 (bez okien elewacyjnych, których mycie wymaga użycia zwyżki). 5. W ofercie należy przyjąć, że ok. 1500,0 m2 ogólnej powierzchni we wszystkich budynkach stanowią wykładziny dywanowe, pozostałe zaś płytki ceramiczne. 6. W ofercie należy przyjąć, że do wykonywania umowy wykorzystywane będą środki czystości o dobrej jakości, których asortyment trzeba będzie uzgodnić z Zamawiającym po rozstrzygnięciu przedmiotowego przetargu. 7. Sprzątanie pomieszczeń użytkowych odbywać się będzie w poniedziałki od 15.00 w pozostałe dni tj. od wtorku do piątku od godziny 14.00, a pokoi gościnnych według potrzeb (w okresie od 1 maja do 30 września także w soboty i niedziele) po zakończeniu pobytu gości. 8. Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni własny sprzęt, narzędzia, środki czystości dobre jakościowo, gwarantujące wysoki poziom usługi a także papier toaletowy i ręczniki papierowe oraz wszystkie materiały niezbędne do wykonania zadania. Szczegółowy zakres wykonywania prac zawiera Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. 9. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej pomieszczeń będących przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.augustow.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach