Sąd Rejonowy w Augustowie ogłasza przetarg
- Adres: 16-300 Augustów, ul. Młyńska 59
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 0-87 643 72 34 , fax. 0-87 643 21 31
- Data zamieszczenia: 2013-11-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Augustowie
ul. Młyńska 59 59
16-300 Augustów, woj. podlaskie
tel. 0-87 643 72 34, fax. 0-87 643 21 31
REGON: 00032128200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.augustow.sr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania pomieszczeń biurowych, sanitarnych, komunikacji i pokoi gościnnych w budynkach Sadu Rejonowego w Augustowie przy ul. Młyńskiej 59 i ul. 3 Maja 43 w Augustowie oraz przy ul. Konarskiego 23B w Sejnach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3. Ogólna powierzchnia do sprzątania ok. 3.800,0 m? w tym: a) Powierzchnia w budynku Sądu Rejonowego w Augustowie przy ul. Młyńskiej 59 - ok. 1119,0 m?, w tym trzy pokoje gościnne o powierzchni ok. 52 m? b) Powierzchnia w budynku Sądu Rejonowego w Augustowie przy ul. 3 Maja 43 - ok. 1318 m?, w tym trzy pokoje gościnne o powierzchni ok. 64 m?; c) Powierzchnia w budynku socjalnym Sądu Rejonowego w Augustowie przy ul. 3 Maja 43 - o ogólnej powierzchni ok. 227,0 m? w tym osiem pokoi gościnnych o powierzchni ok. 163 m? d) Powierzchnia budynku Sądu Rejonowego w Augustowie przy ul. Konarskiego 23B w Sejnach - o ogólnej powierzchni ok. 1134,90 m? . 4. W ofercie należy uwzględnić mycie okien w liczbie 190 szt. o zróżnicowanej powierzchni od 0,5 m2 do 3 m2 o łącznej powierzchni ok. 370 m2 (bez okien elewacyjnych, których mycie wymaga użycia zwyżki). 5. W ofercie należy przyjąć, że ok. 1500,0 m2 ogólnej powierzchni we wszystkich budynkach stanowią wykładziny dywanowe, pozostałe zaś płytki ceramiczne. 6. W ofercie należy przyjąć, że do wykonywania umowy wykorzystywane będą środki czystości o dobrej jakości, których asortyment trzeba będzie uzgodnić z Zamawiającym po rozstrzygnięciu przedmiotowego przetargu. 7. Sprzątanie pomieszczeń użytkowych odbywać się będzie w poniedziałki od 15.00 w pozostałe dni tj. od wtorku do piątku od godziny 14.00, a pokoi gościnnych według potrzeb (w okresie od 1 maja do 30 września także w soboty i niedziele) po zakończeniu pobytu gości. 8. Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni własny sprzęt, narzędzia, środki czystości dobre jakościowo, gwarantujące wysoki poziom usługi a także papier toaletowy i ręczniki papierowe oraz wszystkie materiały niezbędne do wykonania zadania. Szczegółowy zakres wykonywania prac zawiera Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. 9. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej pomieszczeń będących przedmiotem zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.augustow.sr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SZP 3820 - 26/16 NA ŚWIADCZENIE USŁUGi W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W ODDZIALE III PSYCHOGERIATRII
Dodano: 2016-07-04 - Usługa sprzątania siedziby Opery i Filharmonii Podlaskiej w Białymstoku
Dodano: 2016-06-02 - Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości wraz ze stałą dostawą materiałów eksploatacyjnych oraz inne usługi
Dodano: 2016-05-11 - Usługa w zakresie utrzymania czystości obiektów Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Łomży
Dodano: 2016-05-06 - SZP 3820 - 16/16 ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W KOMÓRKACH ORGANIZACYJNYCH SPP ZOZ W CHOROSZCZY
Dodano: 2016-04-13 - SZP 3820 - 13/16 ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W KOMÓRKACH ORGANIZACYJNYCH SPP ZOZ W CHOROSZCZY.
Dodano: 2016-03-22 - ŚWIADCZENIE USŁUG Z ZAKRESU BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ BUDYNKÓW IZBY CELNEJ W BIAŁYMSTOKU ORAZ PODLEGŁYCH URZĘDÓW.
Dodano: 2016-03-11 - SZP 3820 - 11/16 ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W KOMÓRKACH ORGANIZACYJNYCH SPP ZOZ W CHOROSZCZY
Dodano: 2016-03-02 - ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH PODLASKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO I PODLEGŁYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH ORAZ SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH WOKÓŁ SIEDZIB 2 PODLEGŁYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
Dodano: 2016-03-02 - Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitarnych i komunikacji w budynku Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45 i utrzymanie porządku na posesji
Dodano: 2016-02-11