Sąd Rejonowy w Augustowie ogłasza przetarg
- Adres: 16-300 Augustów, ul. Młyńska
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 87 643 84 74, , fax. 0-87 643 21 31
- Data zamieszczenia: 2020-10-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Augustowie
ul. Młyńska 59
16-300 Augustów, woj. podlaskie
tel. 87 643 84 74, , fax. 0-87 643 21 31
REGON: 32128200000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.augustow.sr.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania pomieszczeń biurowych, sanitarnych, komunikacji, pokoi gościnnych w budynkach Sadu Rejonowego w Augustowie przy ul. Młyńskiej 59 i ul. 3 Maja 43 w Augustowie oraz przy ul. Konarskiego 23B w Sejnach oraz utrzymania porządku na posesjach przed budynkiem Sądu przy ul. Młyńskiej 59 w Augustowie, ul. 3 Maja 43 w Augustowie i ul. Konarskiego 23B w Sejnach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania pomieszczeń biurowych, sanitarnych, komunikacji, pokoi gościnnych w budynkach Sadu Rejonowego w Augustowie przy ul. Młyńskiej 59 i ul. 3 Maja 43 w Augustowie oraz przy ul. Konarskiego 23B w Sejnach oraz utrzymania porządku na posesjach przed budynkiem Sądu przy ul. Młyńskiej 59 w Augustowie, ul. 3 Maja 43 w Augustowie i ul. Konarskiego 23B w Sejnach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga żadnych dokumentów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały zrealizowane wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wg wzoru- Załącznik nr 5 Oświadczenie z wykazem osób przewidzianych do realizacji zadania, które posiadają poświadczenie bezpieczeństwa osobowego w zakresie dostępu do informacji niejawnej o klauzuli ZASTRZEŻONE oraz zaświadczenie o odbytym przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych – Załącznik nr 7 Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń technicznych i sprzętu wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami – Załącznik nr 8 Dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Utrzymanie czystości pomieszczeń, powierzchni utwardzonych, chodników, dróg i placów systemem zleconym w 2024 r. m. KOLNO”
Dodano: 2024-03-14 - Świadczenie usług w zakresie wykonywania prac porządkowo-czystościowych w obiekcie i na terenie posesji Sądu Okręgowego w Białymstoku
Dodano: 2024-02-23 - Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości obiektów Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Łomży
Dodano: 2024-01-19 - Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń biurowych i socjalnych oraz posesji wokół budynków na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku.
Dodano: 2023-10-13 - Usługa kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w obiektach gminnych.
Dodano: 2023-09-12 - Świadczenie usług w zakresie wykonywania prac porządkowo-czystościowych w obiekcie i na terenie posesji Sądu Okręgowego w Białymstoku
Dodano: 2023-03-08 - Usuwanie napisów, rysunków typu graffiti, naklejek, plakatów, ogłoszeń i zabrudzeń z powierzchni urządzeń przystankowych oraz okresowe mycie wiat przystankowych
Dodano: 2021-02-09 - Sprzątanie powierzchni użytkowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku i w Filii PUP w Łapach
Dodano: 2021-02-05 - Usługa kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości Epi-Centrum Nauki
Dodano: 2021-02-03 - Usługa kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w obiektach gminnych na rok 2021r.
Dodano: 2020-12-15