Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania pomieszczeń biurowych, sanitarnych, komunikacji, pokoi gościnnych w budynkach Sadu Rejonowego w Augustowie przy ul. Młyńskiej 59 i ul. 3 Maja 43 w Augustowie oraz przy ul. Konarskiego 23B w Sejnach oraz utrzymania porządku na posesjach przed budynkiem Sądu przy ul. Młyńskiej 59 w Augustowie, ul. 3 Maja 43 w Augustowie i ul. Konarskiego 23B w Sejnach.

Sąd Rejonowy w Augustowie ogłasza przetarg

  • Adres: 16-300 Augustów, ul. Młyńska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 643 84 74, , fax. 0-87 643 21 31
  • Data zamieszczenia: 2020-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Augustowie
    ul. Młyńska 59
    16-300 Augustów, woj. podlaskie
    tel. 87 643 84 74, , fax. 0-87 643 21 31
    REGON: 32128200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.augustow.sr.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania pomieszczeń biurowych, sanitarnych, komunikacji, pokoi gościnnych w budynkach Sadu Rejonowego w Augustowie przy ul. Młyńskiej 59 i ul. 3 Maja 43 w Augustowie oraz przy ul. Konarskiego 23B w Sejnach oraz utrzymania porządku na posesjach przed budynkiem Sądu przy ul. Młyńskiej 59 w Augustowie, ul. 3 Maja 43 w Augustowie i ul. Konarskiego 23B w Sejnach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania pomieszczeń biurowych, sanitarnych, komunikacji, pokoi gościnnych w budynkach Sadu Rejonowego w Augustowie przy ul. Młyńskiej 59 i ul. 3 Maja 43 w Augustowie oraz przy ul. Konarskiego 23B w Sejnach oraz utrzymania porządku na posesjach przed budynkiem Sądu przy ul. Młyńskiej 59 w Augustowie, ul. 3 Maja 43 w Augustowie i ul. Konarskiego 23B w Sejnach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga żadnych dokumentów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały zrealizowane wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wg wzoru- Załącznik nr 5 Oświadczenie z wykazem osób przewidzianych do realizacji zadania, które posiadają poświadczenie bezpieczeństwa osobowego w zakresie dostępu do informacji niejawnej o klauzuli ZASTRZEŻONE oraz zaświadczenie o odbytym przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych – Załącznik nr 7 Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń technicznych i sprzętu wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami – Załącznik nr 8 Dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach