Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 37-400 Nisko, ul. 3 Maja 10
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 015 8412334 , fax. 015 8412334
- Data zamieszczenia: 2014-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. 3 Maja 10 10
37-400 Nisko, woj. podkarpackie
tel. 015 8412334, fax. 015 8412334
REGON: 00621461800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.nisko.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie grupowych warsztatów psychoedukacyjnych, indywidualnego doradztwa zawodowego, grupowego poradnictwa prawnego, szkoleń zawodowych/kursów w ramach realizacji projektu pn.Czas na aktywność w Gminie i Mieście Nisko współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie grupowych warsztatów psychoedukacyjnych, indywidualnego doradztwa zawodowego, grupowego poradnictwa prawnego, indywidualnego poradnictwa psychologiczno - psychoterapeutycznego, samopomocowej grupy wsparcia, szkoleń zawodowych/kursów w ramach realizacji projektu pn.: Czas na aktywność w Gminie i Mieście Nisko współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Zakres zamówienia. Opis przedmiotu zamówienia: Grupowe warsztaty psychoedukacyjne prowadzone przez psychologa w wymiarze 35 godzin lekcyjnych dla 12 uczestników i uczestniczek projektu (metoda realizacji - warsztaty grupowe): a)Moduły: warsztaty zarządzania czasem - 5 godzin, warsztaty rozwiązywania konfliktów - 5 godzin, warsztaty mediacji i negocjacji - 8 godzin, warsztaty umiejętności wychowawczych - 6 godzin, warsztaty umiejętności komunikacyjnych i trening asertywności - 7 godzin, zajęcia z zasady równości szans i równouprawnienia - 4 godziny. b)Zajęcia realizowane metodą warsztatową w jednej 12 osobowej grupie. c)Wykonawca zapewnia: materiały szkoleniowe, salę do przeprowadzenia zajęć, serwis kawowy (kawa, herbata, woda mineralna, soki, ciasteczka) oraz ciepły posiłek. 2)Indywidualne doradztwo zawodowe prowadzone przez doradcę zawodowego (metoda realizacji - spotkania indywidualne): a)Zakres: diagnoza potrzeb, informacja o przekwalifikowaniu zawodowym, informacja o rynku pracy, sporządzanie CV, innej tematyki dostosowanej do potrzeb uczestników i uczestniczek projektu. b)Liczba uczestników/uczestniczek: 12 osób. c)Wymiar i liczba godzin: 3 godziny indywidualnie z każdym uczestnikiem/uczestniczką projektu. d)Wykonawca zapewnia: materiały szkoleniowe, salę do przeprowadzenia zajęć, serwis kawowy (kawa, herbata, woda mineralna, soki, ciasteczka). 3) Grupowe poradnictwo prawne (metoda realizacji - grupowe poradnictwo prawne w obszarze tematycznym wskazanym w lit. a) prowadzone przez prawnika(wykształcenie wyższe magisterskie kierunek prawo). a)Moduły: prawo rodzinne, prawa pracy, spółdzielczości socjalnej, przemocy w rodzinie, inne w razie potrzeby. b)Zajęcia realizowane w jednej grupie 12 osobowej: 2 spotkania po 4 godziny. Łącznie 8 godzin lekcyjnych. c)Wykonawca zapewnia: materiały szkoleniowe, salę do przeprowadzenia zajęć, serwis kawowy (kawa, herbata, woda mineralna, soki, ciasteczka). 4) Szkolenia zawodowe /kursy dla 12 uczestników/uczestniczek projektu. a)rodzaj szkoleń: Księgowość komputerowa dla 1 osoby -100 godzin lekcyjnych; Kucharz - Kelner dla 2 osób -150 godzin lekcyjnych; Opiekuna osób starszych i niepełnosprawnych dla 1 osoby -150 godzin lekcyjnych; Cukiernik dla 1 osoby -120 godzin lekcyjnych; Nowoczesny sprzedawca dla 3 osób 100 godzin lekcyjnych; Kosmetyczka-fryzjer dla 2 osób -140 godzin lekcyjnych; Florystyka dla 2 osób -100 godzin lekcyjnych. Wykonawca zapewnia:niezbędną sali i sprzęt do prowadzenia szkolenia zgodnie z zasadami BHP, zorganizowanie i sfinansowanie niezbędnych badań lekarskich w tym sanepidowskich, materiały szkoleniowe w tym jednego nowego (nie kserokopie) podręcznika tematycznego dla każdego uczestnika i uczestniczki szkolenia zawodowego /kursu zawodowego,serwis kawowy (kawa, herbata, woda mineralna, soki, ciasteczka) i ciepły posiłek. zajęcia w formie wykładów teoretycznych, warsztatów i zajęć praktycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805700000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury/rachunku
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops.nisko.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie i organizacja szkoleń dodatkowych w ramach projektu /Czas na aktywność w Gminie Sokołów Małopolski/
Dodano: 2015-08-03 - Wybór wykonawcy na przeprowadzenie Treningu kompetencji i umiejętności społecznych, Indywidualnej terapii psychologicznej, w ramach realizacji projektu pn. Program aktywizacji społecznej w powiecie mieleckim w latach 2013-2015 w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2015-06-29 - Zorganizowanie Warsztatów aktywizujących w formie wyjazdowej 2 tygodniowego pobytu wraz z dojazdem bezpośrednio do miejsca odbycia warsztatów dla Uczestników Projektu, które obejmuje zakwaterowanie, wyżywienie oraz koszty dojazdu i powrót. Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Dodano: 2015-06-26 - Pełnienie funkcji doradcy zawodowego w ramach projektu pn. Czas na aktywność w gminie Krosno
Dodano: 2015-04-27 - Świadczenie usług psychologicznych w ramach projektu pn. Czas na aktywność w gminie Krosno
Dodano: 2015-04-17 - Usługa polegająca na przeprowadzeniu wsparcia psychologicznego, treningu kompetencji i umiejętności społecznych oraz doradztwa zawodowego z zapewnieniem obsługi cateringowej
Dodano: 2015-04-09 - Przeprowadzenie i organizacja szkoleń w ramach projektu CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE KAMIEŃ
Dodano: 2015-03-31 - Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na rok 2015 w przedmiocie wyboru wykonawcy na przeprowadzenie Treningu kompetencji i umiejętności społecznych, Indywidualnej terapii psychologicznej, Treningu kompetencji i umiejętności społecznych - Racjonalna Terapia Zachowania w ramach realizacji projektu pn. Program aktywizacji społecznej w powiecie mieleckim w latach 2013-2015 w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2015-03-12 - Usługa szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego uczestników projektu pt. Czas na aktywność w Gminie Zarszyn współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2015-02-17 - Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej w ramach projektu Czas na aktywność w Gminie Raniżów realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Raniżowie
Dodano: 2015-02-12