Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE EKSPLOATACJI ZLECONEJ ŹRÓDEŁ CIEPŁA TJ. KOTŁOWNI W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 11 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W BYDGOSZCZY

11 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-915 Bydgoszcz, ul. Gdańska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 411 361 , fax. 261 411 313
  • Data zamieszczenia: 2020-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Gdańska 147
    85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261 411 361, fax. 261 411 313
    REGON: 34126041200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://11wog.wp.mil.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojskowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE EKSPLOATACJI ZLECONEJ ŹRÓDEŁ CIEPŁA TJ. KOTŁOWNI W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 11 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W BYDGOSZCZY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE EKSPLOATACJI ZLECONEJ ŹRÓDEŁ CIEPŁA TJ. KOTŁOWNI W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 11 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W BYDGOSZCZY Główny przedmiot zamówienia CPV - 09300000-2 Dodatkowy przedmiot zamówienia CPV - 65400000-7 1. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania przedmiot umowy polegający na eksploatacji zleconej źródeł ciepła tj. kotłowni w kompleksach wojskowych administrowanych przez 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Bydgoszczy. 2. Eksploatacja systemu cieplnego obejmuje wszelkie czynności, służące zaopatrzeniu w energię cieplną na cele centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej dla wyznaczonych obiektów kompleksów wojskowych. 3. W skład źródeł ciepła podlegających przekazaniu do eksploatacji zleconej wchodzą następujące kotłownie: - kotłownia w bud. nr 28 ul Fabryczna 16, Bydgoszcz, - kotłownia w bud. nr 1 ul. Smukalska (Bydgoszcz Piaski), gmina Osielsko. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z PRAWA OPCJI określonego w art. 34 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986). Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu do 20% wartości zamówienia podstawowego, w sytuacji wyczerpania kwoty, przeznaczonej na realizację zamówienia podstawowego o której mowa w § 3 ust. 1 umowy. 5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na terenie świadczonych usług i bezwzględnie przestrzegać, odpowiednich warunków i przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz wykonywać usługę przez osoby posiadające (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki , Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04..2003 r. Dz. U. nr 89, poz. 828 z późń. zm.) AKTUALNE ŚWIADECTWA KWALIFIKACYJNE w zakresie: 5.1. minimum 1 osoba, która posiada uprawnienia energetyczne do eksploatowania urządzeń, instalacji i sieci w zakresie; branża elektryczna – Grupa 1 pkt 2 i 10, 5.2. minimum 1 osoba, która posiada uprawnienia energetyczne do eksploatowania urządzeń, instalacji i sieci w zakresie; branża sanitarna – Grupa 2 pkt 1, 2 i 10, 5.3. minimum 1 osoba, która posiada uprawnienia energetyczne do dozoru urządzeń, instalacji i sieci w zakresie; branża elektryczna – Grupa 1 pkt 2 i 10, 5.4. minimum 1 osoba, która posiada uprawnienia energetyczne do dozoru urządzeń, instalacji i sieci w zakresie branża sanitarna – Grupa 2 pkt 1, 2 i 10. 6. W przypadku wystąpienia awarii w przekazanych obiektach, Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia wszelkich koniecznych napraw urządzeń bądź innych niezbędnych czynności na swój koszt nie później niż w ciągu 2 godzin od chwili otrzymania w tym zakresie informacji od Zamawiającego bądź organów (służb) właściwych w zakresie realizacji przedmiotu umowy. CZAS REAKCJI w przypadku wystąpienia awarii stanowi kryterium oceny ofert, które zostało szczegółowo omówione w cz. XIV ad. B) SIWZ. Wykonawca może zaoferować czas reakcji w zakresie od 30 do 120 minut. 7. Zamawiający wymaga zatrudnienia (w okresie obowiązywania umowy o udzielenie zamówienia publicznego), przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących bezpośrednie czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia o ile mieszczą się one w zakresie definicji stosunku pracy określonego w art. 22 § 1 Kodeksu Pracy (Dz.U. 2019.1040 ze zm.) 8. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w projekcie umowy –załącznik nr 9 do SIWZ; 9. Wszystkie załączniki stanowią integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: 14.000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310, 836 i 1572). 3. Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku, gdy wadium zostało wpłacone w formie pieniężnej zostanie ono zwrócone Wykonawcy na rachunek bankowy, z którego dokonano wpłaty. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium co najmniej na okres związania ofertą. 6. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek Zamawiającego 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Bydgoszczy - NBP O/O BYDGOSZCZ 90 1010 1078 0106 2113 9120 2000 z dopiskiem wadium sprawa nr 43/ZP/U/INFR/2020 Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz zgodnie z art. 45 ust.6 pkt. 2-5 ustawy Pzp – oryginał dokumentu został złożony do głównego księgowego Zamawiającego 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy Główny Księgowy – Szef Finansów, ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz – kancelaria jawna. Godz. pracy kancelarii 07.30 – 09.00 i 12.30 – 15.15 w dni robocze od poniedziałku do piątku z dopiskiem Główny Księgowy, a do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 7. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu wypłatę pełnej kwoty wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 8. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium. 9. Wykonawca, którego oferta przed upływem terminu składania ofert nie będzie zabezpieczona dopuszczalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 10. Zwrotu wadium Zamawiający dokona zgodnie z art. 46 ustawy Pzp: a) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zmawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, w okolicznościach o których mowa w pkt. 10 lit. a, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, z jej treści nie może wynikać konieczność przekazywania żądania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego. Niedopuszczalny jest również zapis żądający potwierdzenia przez notariusza lub bank, że podpisy w żądaniu zapłaty zostały złożone przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Zamawiającego oraz żądane inne ograniczenia. 13. W przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi ona być bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 3) Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: – warunek ten zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach