Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie druku materiałów promocyjnych techniką offsetową oraz techniką cyfrową dla Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie w roku 2018.

Zamek Książąt Pomorskich w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-540 Szczecin, ul. Korsarzy
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48914348311 , fax. +48914347984
  • Data zamieszczenia: 2017-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zamek Książąt Pomorskich w Szczecinie
    ul. Korsarzy 34
    70-540 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. +48914348311, fax. +48914347984
    REGON: 810543200
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zamek-szczecin.top2.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie druku materiałów promocyjnych techniką offsetową oraz techniką cyfrową dla Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie w roku 2018.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie druku materiałów promocyjnych techniką offsetową oraz techniką cyfrową dla Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie w roku 2018 na podstawie sukcesywnych zleceń udzielanych przez Zamawiającego. 2. Zlecenia wykonania poszczególnych wydawnictw oraz materiały, na podstawie których wydawnictwa powinny zostać wykonane, będą przekazywane przez Zamawiającego w formie elektronicznej. 3.Wykonawca będzie miał możliwość zrobienia korekty projektów po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Przedmiot zleceń, rodzaj materiałów z jakich mają być wykonane poszczególne zlecenia, nakład, ilość projektów oraz czas realizacji zadania określa załącznik nr 4 do SIWZ. Materiały z jakich mają być wykonane zlecenia zapewni Wykonawca. Gotowe druki mają być dostarczane do siedziby Zamawiającego. 4. Zgodnie z art. 29 ust 3a Ustawy Zamawiający wymaga, aby pracownicy wykonujący następujące czynności w zakresie druku materiałów promocyjnych techniką offsetową oraz cyfrową: 1) przygotowanie do druku materiału na podstawie przesłanego przez Zamawiającego projektu graficznego oraz przygotowanie na tej podstawie impozycji; 2) przesłanie pliku poimpozycyjnego do akceptacji Zamawiającego; 3) naświecanie płyt nazywanych potocznie „blachami”; 4) włożenie „blach” do maszyny drukarskiej; 5) uzupełnienie maszyny drukarskiej farbami; 6) wydrukowanie materiału na arkuszach wg specyfikacji określonej przez Zamawiającego; 7) poddanie wydrukowanych arkuszy uszlachetnieniom, np. lakier UV, laminat, 8) przycięcie arkuszy do formatów; 9) poddanie przyciętych arkuszy procesom introligatorskim, np. falcowanie, bigowanie, zszywanie; 10) spakowanie gotowego materiału i przygotowanie do transportu do siedziby Zamawiającego. byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). Zatrudnienie, powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia. 5. Wymóg dotyczący zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy w zakresie realizacji zamówienia dotyczy Wykonawcy jak również dalszych podwykonawców. 6. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie przez niego wskazanym, nie krótszym niż 7 dni roboczych, Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia dowodu zatrudnienia w postaci: 1) oświadczenia o zatrudnieniu pracowników wykonujących powyższe czynności z powołaniem czasokresu zatrudnienia, liczby pracowników oraz ich wymiaru czasu pracy; 2) zanonimizowanych kopii umów o pracę (uniemożliwiających identyfikację danych osobowych pracownika stosownie do przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje tj.: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania) zawartych przez Wykonawcę z pracownikami świadczącymi usługi; 3) zaświadczenia właściwego oddziału ZUS potwierdzającego wpłacenie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii dowodu potwierdzającej zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 7. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę powyższych dokumentów w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz skutkować będzie naliczeniem kar umownych, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy umową cywilnoprawną. Za każdy przypadek stwierdzenia przez Zamawiającego niewypełnienia obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę, niezależnie od ilości osób których uchybienie dotyczy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 3.000 złotych. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób zatrudnionych przez cały okres trwania umowy, w szczególności przez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia tych osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 9. W przypadku realizacji zamówienia przez podwykonawcę Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązki określone powyżej, tzn. obowiązek składania oświadczeń i dokumentów opisanych powyżej oraz obowiązek zapłaty kar umownych z tym zastrzeżeniem, że w oświadczeniu Wykonawca wskaże podwykonawców, którzy zatrudniają poszczególne osoby. Wykonawca zobowiąże podwykonawcę do złożenia oświadczenia stanowiącego podstawę do przedłożenia własnego oświadczenia. Oświadczenie podwykonawcy będzie załączone do oświadczenia Wykonawcy. 10. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79810000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach