Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie dowozu uczniów w roku szkolnym 2019/2020

Gmina Pobiedziska ogłasza przetarg

  • Adres: 62-010 Pobiedziska, ul. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 977 100 , fax. 618 977 124
  • Data zamieszczenia: 2019-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pobiedziska
    ul. Tadeusza Kościuszki 4
    62-010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie
    tel. 618 977 100, fax. 618 977 124
    REGON: 53044200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pobiedziska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie dowozu uczniów w roku szkolnym 2019/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowozu uczniów w roku szkolnym 2019/2020 do Swarzędzkiego Centrum Sportu i Rekreacji przy ul. Kosynierów 1 w Swarzędzu. 1) Przewidywana liczba uczniów wraz z opiekunami: 54 osoby. 2) Przewidywana liczba autobusów: minimum 1 autobus. 3) Przewidywana liczba kilometrów: • na tydzień ok. 375 km • łącznie na cały okres trwania umowy 11 625 km 4) Przejazdy dzieci i młodzieży szkolnej należy zapewnić w dni nauki szkolnej przewidziane organizacją roku szkolnego 2019/2020, począwszy od dnia 4 listopada 2019 r. do dnia 26 czerwca 2020 r. (co daje okres 8 miesięcy czyli łącznie 31 tygodni). 5) Trasa: Szczegóły w OPZ oraz w SIWZ 6) Ostateczny harmonogram dowozów, dostosowany do planu zajęć lekcyjnych dowożonych uczniów, Wykonawca uzgodni z dyrektorami szkół. Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym, na początku roku szkolnego, ustali optymalną trasę dowozu uczniów. O każdej zmianie harmonogramu dowozów Zamawiający ma zostać niezwłocznie poinformowany przez Wykonawcę na piśmie w celu akceptacji zmiany. 7) Przeznaczony do realizacji umowy autobus musi być pojazdem dopuszczonym do ruchu, który spełnia warunki techniczne wymagane przepisami ruchu drogowego (rok produkcji pojazdów minimum 2001 r.), a kierowca posiada wymagane kwalifikacje i uprawnienia, co umożliwia bezpieczną realizację zamówienia. 8) W przypadku awarii pojazdu wykonującego przewozy Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia autobusu zastępczego o parametrach jak autobus ofertowy. 9) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wynikłe w związku z realizacją usługi, będącej przedmiotem niniejszej umowy. 10) Zamawiający zapewni opiekę podczas dowozów. 2. Opis przedmiotu zmówienia wg kodów CPV:  60130000-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób. 3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia tj. kierowców, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040). Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy sytuacji w której Wykonawca lub podwykonawca osobiście wykonuje powyższe czynności (np. jako osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, wspólnik spółki cywilnej). W takim przypadku Wykonawca musi udowodnić, że wynagrodzenie takiej osoby nie jest niższe niż określone w obowiązujących przepisach. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy dotyczące zatrudniania na podstawie umowy o pracę zostały szczegółowo opisane w Rozdziale 25, oraz wzorze umowy, który stanowi załącznik do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest w okresie od dnia zawarcia Umowy do dnia zakończenia realizacji przedmiotu umowy, do utrzymania ciągłości zawartej umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia od NW, w tym do zapłacenia wszystkich należnych składek. Suma gwarancyjna Ubezpieczenia wynosić będzie nie mniej niż wartość ceny ofertowej bez limitu zdarzeń skutkujących odpowiedzialnością ubezpieczyciela, w tym także w zakresie odpowiedzialności wobec osób trzecich, które poniosą szkody w trakcie realizacji umowy. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu oryginału polisy do wglądu w terminie 2 dni od daty podpisania Umowy wraz z dowodem opłacenia składek (przy czym koszty ww. ubezpieczenia ponosi Wykonawca, a w razie nie dopełnienia tego obowiązku Zamawiający może dokonać ww. ubezpieczenia na koszt Wykonawcy, a wartość składki i innych kosztów zostanie potrącona z wynagrodzenia Wykonawcy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - tj. posiadania koncesji lub licencji w zakresie wykonywania krajowego transportu drogowego osób – określone ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 58 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. b) informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - na formularzu oferty c) oświadczenie o spełnianiu warunków postępowania d) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu e) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - zobowiązanie tych podmiotów (wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ) f) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach