Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci do szkół na terenie Gminy Kawęczyn w formie zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2020/2021

Gmina Kawęczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 62-704 Kawęczyn, Kawęczyn
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48632885910 , fax. +48632885940
  • Data zamieszczenia: 2020-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kawęczyn
    Kawęczyn 48
    62-704 Kawęczyn, woj. wielkopolskie
    tel. +48632885910, fax. +48632885940
    REGON: 31101948000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaweczyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci do szkół na terenie Gminy Kawęczyn w formie zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2020/2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów do i z placówek oświatowych z terenu Gminy Kawęczyn w formie zakupu imiennych biletów miesięcznych w okresie od 1 września 2020 r. 25 czerwca 2021 r. z wyłączeniem przerwy świątecznej oraz innych dni wolnych od zajęć, z uwzględnieniem uprawnień do ulgowych przejazdów określonych w odrębnych przepisach wraz z zapewnieniem opieki dla uczniów. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. płk .pil. St. J. Skarżyńskiego w Skarżynie , Skarżyn 23, 62-704 Kawęczyn. a) Będziechów – Skarżyn - 35 uczniów b) Skarżyn Kolonia – Skarżyn - 1 uczeń c) Madalin – Skarżyn - 1 uczeń d) Przespolew – Skarżyn - 1 uczeń UWAGA: W Będziechowie uczniowie będą wsiadać na 4 przystankach w pozostałych miejscowościach na jednym przystanku. Łącznie: - 38 uczniów 2) Dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. JP II w Tokarach Pierwszych, Tokary Pierwsze 4, 62-704 Kawęczyn. a) Żdżary – Tokary Pierwsze - 27 uczniów b) Chocim – Tokary Pierwsze - 22 uczniów c) Głuchów – Tokary Pierwsze - 21 uczniów d) Milejów – Tokary Pierwsze - 10 uczniów e) Tokary Drugie – Tokary Pierwsze- 2 uczniów UWAGA: W Żdżarach i w Głuchowie uczniowie będą wsiadać na czterech przystankach, Chocimiu na dwóch przystankach. W Milejowie uczniowie będą wsiadać na pięciu przystankach. Na ostatniej linii tj. Milejów –Tokary Pierwsze Zamawiający ze względu na warunki sugeruje się użycie mniejszego autobusu lub busa. Łącznie: - 82 uczniów 3) Dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. MSC w Kawęczynie, Kawęczyn 49 A, 62 -704 Kawęczyn a) Wojciechów – Kawęczyn - 5 uczniów b) Marianów – Kawęczyn - 3 uczniów c) Nowy Świat – Kawęczyn- 1 uczeń d) Tokary Pierwsze – Kawęczyn - 1 uczeń e) Ciemień – Kawęczyn - 1 uczeń f) Kowale Pańskie – Kawęczyn- 2 uczniów Uwaga: W Wojciechowie i Marianowie uczniowie będą wsiadać na trzech przystankach, a w pozostałych miejscowościach na jednym przystanku. Łącznie: - 13 uczniów 4) Dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej i Przedszkola Gminnego w Kowalach Pańskich, 62-704 Kawęczyn Szkoła Podstawowa im. Strażaków Polskich w Kowalach Pańskich- Kolonii, Kowale Pańskie - Kolonia 34, 62-704 Kawęczyn a) Młodzianów – Kowale Pańskie - 16 uczniów b) Leśnictwo – Kowale Pańskie - 11 uczniów Przedszkole Gminne ”Kasztanowe Ludki” w Kowale Pańskie, Kowale Pańskie 58 , 62 - 704 Kawęczyn a) Leśnictwo – Kowale Pańskie - 2 uczniów UWAGA: We wszystkich miejscowościach uczniowie będą wsiadać na jednym przystanku. Łącznie: - 29 uczniów. Łączna liczba dowożonych uczniów: 162 3. Łączna długość linii komunikacyjnych dziennie wynosi ok. 180 km. Ilość zamówionych usług należy traktować szacunkowo. Ilość ta może się zwiększyć lub zmniejszyć o ok. +/- 20 %. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dodatkowych przystanków wg bieżących potrzeb. 4. Rozliczenie usługi, o której mowa w pkt. 2 następować będzie na podstawie ilości rzeczywiście sprzedanych przez Wykonawcę imiennych biletów miesięcznych. 5. Prawo opcji: Zamawiający przewiduje, że łączna liczba uczniów (biletów miesięcznych) jest wielkością prognozowaną i w okresie realizacji zamówienia może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zakresie do 20%. W przypadku zwiększenia liczby dowożonych uczniów – Wykonawca musi zapewnić ich dowóz i odwóz na warunkach podanych w ofercie. Z tytułu zmniejszenia liczby dowożonych uczniów Zamawiający nie przewiduje opłat z tego tytułu. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezakupienia biletów miesięcznych w sytuacji gdy nauka nie będzie odbywać się w szkołach bądź do zakupienia biletów w terminie późniejszym niż wskazano w § 1 ust 2 e umowy. 7. Dowóz realizowany musi być co najmniej 4 autobusami rano jak i w godzinach popołudniowych. Dowóz uczniów do placówek odbywać się będzie w dni nauki szkolnej. 8. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni miejsca siedzące oraz odpowiednie warunki przewożonym dzieciom. 9. Usługi dowozu i odwozu będą świadczone wraz z zapewnieniem przez Wykonawcę opiekunów w ilości co najmniej jednego opiekuna na autobus. Opiekunowie muszą posiadać przeszkolenie w zakresie BHP i udzielania pierwszej pomocy. Zamawiający wyklucza możliwość łączenia funkcji kierowcy i opiekuna. Do obowiązków opiekuna należeć będzie w szczególności : a) opiekun zobowiązany jest do noszenia kamizelki odblaskowej, b) opiekun pomaga uczniom wsiąść i wysiąść z pojazdu samochodowego, c) opiekun odpowiada za bezpieczeństwo uczniów w czasie przewozu, a także w czasie wsiadania i wysiadania uczniów z pojazdu, d) podczas dowozów uczniów, po przyjeździe autobusu na przystanek opiekun wysiada i wprowadza uczniów do autobusu. e) opiekun każdorazowo sprawdza liczbę uczniów przed wsiadaniem do autobusu oraz wewnątrz pojazdu. f) opiekun w przypadku awarii autobusu niezwłocznie informuje o tym fakcie dyrektora/dyrektorów szkoły. 10. Pojazdy służące do przewozu uczniów musza być w pełni sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa, muszą być w pełni oznakowane (zgodnie z obowiązującymi przepisami), muszą być utrzymane w czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej. Pojazdy powinny posiadać dowód rejestracyjny z ważnym badaniem technicznym, opłacona polisę ubezpieczeniową OC oraz NNW dla kierowcy i wszystkich pasażerów. Zamawiający na każdym etapie wykonywania umowy ma prawo zweryfikować w/w okoliczności m.in. poprzez powiadomienie organu kontroli tj. Inspekcje Transportu Drogowego do sprawdzenia stanu technicznego pojazdów. 11. Wykonawca zapewni dowóz i odwóz wszystkich uczniów na poszczególnych trasach dostosowując wielkość (tj. liczbę miejsc siedzących ) i ilość autobusów do liczby uczniów. 12. Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do zapewnienia wszystkim dzieciom miejsc siedzących podczas wykonywania przewozu oraz odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny, wygody i punktualności dowozów. 13. W przypadku awarii autobusu, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić autobus zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym we własnym zakresie i na własny koszt. Czas podstawienia autobusu zastępczego nie może być dłuższy niż czas zadeklarowany w ofercie Wykonawcy, przy czym max czas podstawienia autobusu zastępczego nie może przekroczyć 50 minut. O awarii opiekun niezwłocznie informuje dyrektora szkoły, który sporządza na niniejszą okoliczność notatkę służbową i przekazuje ją e-mailowo do Centrum Usług Wspólnych w Kawęczynie oraz Przewoźnika. 14. Do przedmiotowego zamówienia mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznymi transportu zbiorowego (Dz. U. z 2018r., poz. 295 ze zm.). 15. Po rozstrzygniętym przetargu wykonawca zobowiązany jest do ustalenia przebiegu tras kursów szkolnych i dokładnych godzin dowozów i odwozów na poszczególnych przystankach zgodnie z określonymi godzinami, które wskazują na rozpoczęcie i zakończenie zajęć lekcyjnych. Dokładne oznaczenie przedziałów czasowych i przystanków w jakich powinien być wykonany dowóz uczniów do szkoły oraz ich odwiezienie po zakończeniu zajęć lekcyjnych ustalane będzie pomiędzy Przewoźnikiem a dyrektorami poszczególnych szkół na tydzień przed rozpoczęciem sezonu szkolnego. Przy czym zastrzega się, po dwa odwozy codziennie w SP Tokary po 6 i 7 godz. lekcyjnej, po dwa odwozy 3 razy w tygodniu w SP Skarżyn po 6 i 7 godz. lekcyjnej. 16. Rozkład jazdy autobusów sporządzony przez wykonawcę powinien być tak skonstruowany aby uczniów dowieźć na zajęcia do szkół nie wcześniej niż 30 minut przed i nie później niż 5 minut przed ich rozpoczęciem. Czas dojazdu ucznia z domu do szkoły i z powrotem nie może przekroczyć 1h w każdą ze stron. 17. Na Przewoźniku ciąży pełna odpowiedzialność za dobór odpowiedniej jakości kadry tj. kierowców i opiekunów w razie kontroli odpowiednich służb.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej, jeżeli wykaże że posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w transporcie osób zgodnie z ustawą o transporcie drogowym.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony i podpisany formularz oferty - (wzór załącznik nr 1 do SIWZ) b) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, jeżeli jest wymagane, c) oryginał zobowiązania podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (składane wraz z ofertą jeżeli dotyczy). d) wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - wg. wzoru załącznik nr 5 e) Wykonawcy, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji dotyczącej otwartych ofert, określonej w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekażą zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2020 roku poz. 1076 ze zm.), wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiazania z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (wg wzoru załącznik nr 4 do SIWZ). (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, oświadczenie musi dotyczyć każdego z Wykonawców i winno być złożone przez każdego z nich odrębnie. Zamawiający dopuszcza złożenie wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do grupy kapitałowej, w przypadku gdy wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach