Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 37-400 Nisko, ul. 3 Maja 10
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 015 8412334 , fax. 015 8412334
- Data zamieszczenia: 2012-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. 3 Maja 10 10
37-400 Nisko, woj. podkarpackie
tel. 015 8412334, fax. 015 8412334
REGON: 00621461800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.nisko.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: ośrodek pomocy społecznej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie doradztwa zawodowego, treningów kompetencji i umiejętności społecznych, indywidualnego poradnictwa psychologicznego i prawnego oraz szkoleń/kursów zawodowych w ramach realizacji projektu pn.: Czas na aktywność w Gminie i Mieście Nisko współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie doradztwa zawodowego, treningów kompetencji i umiejętności społecznych, indywidualnego poradnictwa psychologicznego i prawnego oraz szkoleń (kursów zawodowych) w ramach realizacji projektu pn.: Czas na aktywność w Gminie i Mieście Nisko współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 2.W skład przedmiotu zamówienia wchodzą następujące szkolenia, kursy i zajęcia: 1)Doradztwo zawodowe w postaci indywidualnych planów działania dla 24 osób w wymiarze 17 godzin lekcyjnych z każdym uczestnikiem (uczestniczką) projektu. Łączny wymiar czasu pracy: -192 godziny spotkań indywidualnych, co daje 144 spotkań (po 6 spotkań z każdą osobą) -6 spotkań grupowych po 3 godziny każde, co daje 18 godzin spotkań grupowych - w podziale na dwie grupy (12 osób). 2)Trening kompetencji i umiejętności społecznych obejmujący: a)trening kompetencji i umiejętności społecznych dla 8 uczestników (uczestniczek) projektu w wymiarze 35 godzin lekcyjnych; b)trening kompetencji i umiejętności społecznych dla 16 uczestników (uczestniczek) projektu w wymiarze 95 godzin lekcyjnych; 3)Indywidualne poradnictwo psychologiczne dla 24 uczestników (uczestniczek) projektu obejmujące: a)indywidualne poradnictwo psychologiczne dla 8 uczestników (uczestniczek) projektu w wymiarze po 8 godzin spotkań indywidualnych z każdą osobą (8 spotkań po 1 godzinie). Łączny wymiar czasu pracy to 64 godziny. b)indywidualne poradnictwo psychologiczne dla 16 uczestników (uczestniczek) projektu w wymiarze po 2 godzin spotkań indywidualnych z każdą osobą (2 spotkania po 1 godzinie). Łączny wymiar czasu pracy to 32 godziny. 4)Indywidualne poradnictwo prawne dla 24 uczestników (uczestniczek) projektu w wymiarze 2 godzin na osobę (1 spotkanie). Łączny wymiar czasu pracy to 48 godziny. 5)Szkolenia/kursy zawodowe dla 16 uczestników/uczestniczek projektu obejmujące: a)Opiekunka osób starszych i niepełnosprawnych - liczba osób 3, liczba godzin 180; b)Kosmetyczka - Fryzjer - liczba osób 2, liczba godzin 150; c)Kucharz - Kelner - liczba osób 2, liczba godzin 180; d)Nowoczesny sprzedawca - liczba osób 4, liczba godzin 150; e)Florystyka - liczba osób 2, liczba godzin 100; f)Spawacz (spawanie łukowe elektrodą topliwą w osłonie aktywnie chemicznie gazów MAG) - liczba osób 1, liczba godzin 170; g)Księgowość komputerowa - liczba osób 2, liczba godzin 130; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops.nisko.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa szkoleniowa w zakresie: Spawacz spoin pachwinowych blach i rur w metodzie MAG. Spawacz spoin czołowych blach w metodzie MAG
Dodano: 2016-07-27 - Szkolenie autoryzowanego montera instalacji fotowoltaicznych
Dodano: 2016-07-05 - Usługa szkoleniowa w zakresie: Operator koparko - ładowarek i koparek jednonaczyniowych III kl.
Dodano: 2016-06-24 - Usługa szkoleniowa w zakresie: Magazynier z obsługą wózków jezdniowych podnośnikowych, użytkowych programów komputerowych oraz kasy fiskalnej
Dodano: 2016-06-16 - Usługa szkoleniowa w zakresie: Magazynier z obsługą wózków jezdniowych podnośnikowych, użytkowych programów komputerowych oraz kasy fiskalnej
Dodano: 2016-06-07 - Przeprowadzenie szkolenia zawodowego Operator suwnic hakowych sterowanych z poziomu roboczego kategorii II S
Dodano: 2016-05-25 - Usługa szkoleniowa w zakresie: Spawacz spoin pachwinowych blach i rur w metodzie TIG. Spawacz spoin czołowych blach oraz czołowych rur w metodzie TIG (stale nierdzewne)
Dodano: 2016-05-19 - Usługa szkoleniowa w zakresie: Kierowca operator wózków jezdniowych podnośnikowych
Dodano: 2016-05-13 - Usługa szkolenia Operator koparkoładowarek kl. III wszystkie typy i koparek jednonaczyniowych kl. III o poj. do 0,8m3
Dodano: 2016-04-28 - Usługa szkolenia Operator koparkoładowarek kl. III wszystkie typy i koparek jednonaczyniowych kl. III o poj. do 0,8m3
Dodano: 2016-04-18