Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie dezynsekcji, dezynfekcji, deratyzacji, usuwania gniazd oraz przeglądów lokali

ZGM sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Wyspiańskiego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 3212280; 3212156; 3212631, , fax. 91 321 05 08
  • Data zamieszczenia: 2020-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZGM sp. z o. o.
    ul. Wyspiańskiego 35C
    72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 3212280; 3212156; 3212631, , fax. 91 321 05 08
    REGON: 81050658600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgm.swinoujscie.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie dezynsekcji, dezynfekcji, deratyzacji, usuwania gniazd oraz przeglądów lokali
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dezynsekcji, dezynfekcji, deratyzacji, usuwania gniazd oraz przeglądów lokali w nieruchomościach będących własnością ZGM sp. z o.o. oraz Gminy Miasto Świnoujście, zarządzanych przez ZGM sp. z o.o. zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90921000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz oferty; 2. zobowiązanie podmiotu trzeciego; 3. odpowiednie pełnomocnictwa; 4.oświadczenie wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje udział podwykonawców); 5. oświadczenie RODO. Wszystkie dokumenty i oświadczenie szczegółowo zostały opisane w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach