Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie dezynsekcji, dezynfekcji, deratyzacji, dezodoryzacji oraz opróżniania pomieszczeń- w budynkach będących w zasobach Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach sp. z o.o.

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-600 Świętochłowice, ul. Tunelowa 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. , fax. (32) 245 48 44
  • Data zamieszczenia: 2014-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach spółka z o.o.
    ul. Tunelowa 2 2
    41-600 Świętochłowice, woj. śląskie, fax. (32) 245 48 44
    REGON: 24327193700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpglswietochlowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie dezynsekcji, dezynfekcji, deratyzacji, dezodoryzacji oraz opróżniania pomieszczeń- w budynkach będących w zasobach Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie następujących usług: Zakres usługi obejmuje: - Dezynsekcję mieszkań; dezynsekcję ogólną (powierzchnie wspólnego użytkowania tj.: strychy, piwnice, ganki piwniczne, suszarnie, klatki schodowe, korytarze, wspólne toalety, pomieszczenia objęte usługą usunięcia padłych gryzoni, ptaków i odchodów ptasich itp.; - Neutralizację/usuwanie gniazd owadów; neutralizację/usuwanie mrówek faraona; - Dezynfekcję po chorym, zmarłym, narkomanie lub zbieraczu surowców wtórnych itp.: dezynfekcję ogólną (powierzchnie wspólnego użytkowania tj.: strychy, piwnice, ganki piwniczne, suszarnie, klatki schodowe, korytarze, wspólne toalety, pomieszczenia objęte usługą usunięcia padłych gryzoni, ptaków i odchodów ptasich itp., pomieszczeń w złym stanie sanitarnym - nieczystości, zalanie, fekalia); - Deratyzację studzienek i kanałów kanalizacyjnych; deratyzację ogólną (powierzchnie wspólnego użytkowania tj.: strychy, piwnice, ganki piwniczne, suszarnie, klatki schodowe, korytarze, wspólne toalety oraz lokale mieszkalne), - Dezodoryzację(powierzchnie wspólnego użytkowania tj.: strychy, piwnice, ganki piwniczne, suszarnie, klatki schodowe, korytarze, wspólne toalety oraz lokale mieszkalne); - Opróżnianie mieszkań po zmarłym, narkomanie, zbieraczu surowców wtórnych oraz mieszkań w złym stanie sanitarnym (nieczystości, fekalia); opróżnianie pomieszczeń po padłych ptakach, gryzoniach i innych zwierzętach oraz po odchodach ptasich. - Utylizację padłych ptaków, gryzoni i innych zwierząt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ - formularz cenowy. Podane w załączniku nr 4 do SIWZ szacunkowe ilości świadczonych usług są ilościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości świadczonych usług. Ostateczna wielkość zamówienia poszczególnych usług zależała będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na podstawie pisemnych zleceń wystawianych przez Zamawiającego, w których każdorazowo zostanie sprecyzowane miejsce, rodzaj usługi, ilość/powierzchnia oraz termin. Wszelkie usługi winny być świadczone z obowiązującymi przepisami prawa, powszechnie obowiązującymi zaleceniami, zasadami i wytycznymi w zakresie wykonywania deratyzacji, dezynfekcji, dezynsekcji i dezodoryzacji, w sposób gwarantujący bezpieczeństwo osób i mienia oraz gwarantujący likwidację szkodników i z poszanowaniem środowiska naturalnego. Wykonawca jest odpowiedzialny za zabezpieczenie warunków pracy swoich pracowników i wykonanie usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp i p.poż. Wybór metody wykonania usługi wskazanej w zleceniu, a także wybór preparatów i specyfików gwarantujących jej skuteczność należy do Wykonawcy zgodnie z obowiązującymi przepisami. Stosowane przez Wykonawcę przy wykonywaniu usług produkty, materiały i substancje winny być dopuszczone przez Państwowy Zakład Higieny i posiadać stosowne atesty. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zapewnia niezbędne do realizacji usług produkty, materiały i substancje.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909221009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się obowiązek wniesienia przez Wykonawcę wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: czterytysiacezłzł00/100 groszy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpglswietochlowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną