Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia (śniadanie, obiad, kolacja) pacjentów Centrum Terapii Nerwic Moszna-Zamek

Centrum Terapii Nerwic Moszna - Zamek ogłasza przetarg

  • Adres: 47-370 Zielina, Moszna ul. Zamkowa 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4669678 , fax. 077 4668400
  • Data zamieszczenia: 2013-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Terapii Nerwic Moszna - Zamek
    Moszna ul. Zamkowa 1
    47-370 Zielina, woj. opolskie
    tel. 077 4669678, fax. 077 4668400
    REGON: 00029363400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.moszna-zamek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia (śniadanie, obiad, kolacja) pacjentów Centrum Terapii Nerwic Moszna-Zamek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zapewnieniu całodobowego wyżywienia (śniadanie, obiad, kolacja,) dystrybucji i wydawania posiłków pacjentom Zamawiającego przez wszystkie dni w roku z wykorzystaniem pomieszczeń i wyposażenia znajdujących się w siedzibie Zamawiającego - Centrum Terapii Nerwic Moszna - Zamek z siedzibą, w Mosznej, ul. Zamkowa 1, 47-370 Zielina, Moszna 2. Wykonywanie usługi polega na zapewnieniu codziennej produkcji, dostawie posiłków oraz wydania ich pacjentom szpitala przez 7 dni w tygodniu, na zasadach i warunkach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia załącznik Nr 1 do SIWZ stanowiącym Załącznik Nr 1 do umowy. 3. Usługa, powinna być wykonywana przy użyciu odpowiedniej klasy i rodzaju sprzętu oraz osób posiadających niezbędne kwalifikacje i doświadczenie zawodowe, a także spełniać inne wymagania określone obowiązującym prawem (np. takie jak dotyczące reżimu sanitarnego) oraz określone przez Zamawiającego w załączniku Nr 1 do SIWZ. 4. Wydawanie posiłków odbywać się będzie z uwzględnieniem wymogów systemu HACCP oraz podjęciem odpowiedzialności za ich przestrzeganie. 5. Zamawiający informuje, że dysponuje, i przekaże Wykonawcy w najem na czas świadczenia usługi pomieszczenia (stołówka wraz z zapleczem). Wykaz pomieszczeń znajdujących się w budynku wraz z ich powierzchnią oraz plan sytuacyjny tychże pomieszczeń zawiera załącznik Nr 1 do umowy dzierżawy 6. Zamawiający dysponuje również sprzętem, wyszczególnionym w załączniku nr 1 do umowy dzierżawy, który przekaże Wykonawcy w dzierżawę. Sprzęt posiada wszystkie wymagane prawem atesty i dopuszczenia do użytkowania. 7. W przypadku, gdy Wykonawca będzie realizował usługę przy użyciu własnego sprzętu winien posiadać atesty i dopuszczenia do użytkowania w zakresie świadczonej usługi. 8. Najem pomieszczeń oraz dzierżawa sprzętu będzie realizowane na warunkach określonych w umowie dzierżawy załącznik nr 13 do SIWZ 9. Szczegółowy zakres asortymentowo - rzeczowy został przedstawiony w załączniku nr 2 do SIWZ (formularz ofertowo - cenowy), stanowiącym Załącznik Nr 2 do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553220003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:bip.moszna-zamek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach