Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie całodobowej obsługi Przyszybowego Punktu Pierwszej Pomocy w SRK S.A. Oddział KWK Makoszowy w okresie od 01.01.2016r. do 31.12.2016r

Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3513300, 3513301, 3513364 , fax. 032 3513309, -10, 3513369
  • Data zamieszczenia: 2015-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
    ul. Strzelców Bytomskich 207 207
    41-914 Bytom, woj. śląskie
    tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, fax. 032 3513309, -10, 3513369
    REGON: 27690250400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie całodobowej obsługi Przyszybowego Punktu Pierwszej Pomocy w SRK S.A. Oddział KWK Makoszowy w okresie od 01.01.2016r. do 31.12.2016r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Całodobowy dyżur pielęgniarski będzie realizowany całodobowo, we wszystkie dni roku. W skali miesiąca do obsługi przyszybowego punktu pierwszej pomocy przewiduje się ryczałtową przeliczeniową wartość nie przekraczającą ilości 5 etatów pielęgniarskich. 2) W razie wypadku przy pracy lub zachorowania udzielanie pracownikom pierwszej pomocy przedlekarskiej. 3) Asystowanie przy zabiegach lekarskich prowadzonych przez lekarzy dyżurnych w punkcie opatrunkowym. 4) Prowadzenie rejestru udzielanej pierwszej pomocy (data udzielenia pomocy, imię i nazwisko pacjenta, jego nr RCP, opis udzielanej pomocy, wydane leki, środki opatrunkowe itp.). Wgląd do ww. rejestru w celach służbowych przysługuje jedynie pracownikom służb BHP kopalni oraz lekarzowi pełniącemu dyżur. 5) W Przyszybowym Punkcie Opatrunkowym należy prowadzić ścisłą ewidencję w zakresie: a) Rejestru udzielanej pierwszej pomocy(data udzielenia pomocy, imię i nazwisko pacjenta, jego nr RCP, opis udzielonej pomocy, wydane leki, środki opatrunkowe itp.), b) Sporządzonych zapotrzebowań na środki medyczne, c) Ewidencji rozchodu środków opatrunkowych i leków, d) Wyposażania apteczek sanitariuszy oddziałowych (zgodnie z wykazem zaakceptowanym przez lekarza ), apteczek stacjonarnych zlokalizowanych na dole i powierzchni Oddziału oraz apteczek dla Kopalnianej Stacji Ratownictwa Górniczego, 6) Zapotrzebowania na leki i materiały niezbędne do funkcjonowania Przyszybowego Punktu Opatrunkowego, które będzie realizowane zgodnie z obowiązującą w tym zakresie procedurą, po uprzednim zaakceptowaniu w/w zapotrzebowania przez lekarza medycyny pracy i Kierownika działu BHP i Szkolenia. 7) Badania alkometrem poszkodowanych, którym udzielana jest pomoc medyczna, jeżeli stan zdrowia poszkodowanego na to pozwala oraz osób wskazanych przez służby BHP kopalni. 8) Niezwłoczne informowanie o zgłoszonych zdarzeniach wypadkowych i nagłych zachorowaniach w pracy - służby BHP oraz dyspozytora kopalni, prowadzić rejestr tych zdarzeń. 9) Zapewnienie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, sterylizacji używanego sprzętu medycznego. 10) Zapewnienie, że jeśli w trakcie realizacji przedmiotu umowy powstaną odpady, to Wykonawca jest Wytwarzającym i Posiadaczem tych odpadów i zobowiązuje się do postępowania z nimi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w sposób gwarantujący poszanowanie środowiska naturalnego. 11) Odpowiedzialność za gospodarkę odpadami i materiałami do powtórnego zużycia zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012r., a także Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie szczególnego sposobu postępowania z odpadami medycznymi z dnia 30 lipca 2010r. 12) Współpraca z powołanym przez Dyrektora ds. Pracy koordynatorem odpowiedzialnym za nadzór i ocenę stopnia wykonania umowy zgodnie z zapisami SIWZ. 13) Opracowanie comiesięcznych imiennych harmonogramów dyżurów pielęgniarek i przesłanie ich drogą elektroniczną lub w formie pisemnej do 20 dnia miesiąca kalendarzowego poprzedzającego wykonanie przedmiotu umowy. 14) Wykonywanie poleceń lekarza nadzorującego pracę punktu opatrunkowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5 700,00 zł (słownie: pięć tysięcy siedemset złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie pracowników - staż pracy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach