Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie całodobowego holowania, przewozu i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony, powyżej 3,5 tony, pojazdów członowych, autobusów, urządzeń i rzeczy, części składowych oraz awionetek na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratury Okręgowej w Sieradzu oraz podległych jej Prokuratur Rejonowych w Sieradzu, Wieluniu, Łasku, Zduńskiej Woli i Poddębicach

Prokuratura Okręgowa w Sieradzu ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-43 82 66 451 , fax. 438 266 473
  • Data zamieszczenia: 2019-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Sieradzu
    ul. Piłsudskiego 4
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 0-43 82 66 451, fax. 438 266 473
    REGON: 73164640800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sieradz.po.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie całodobowego holowania, przewozu i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony, powyżej 3,5 tony, pojazdów członowych, autobusów, urządzeń i rzeczy, części składowych oraz awionetek na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratury Okręgowej w Sieradzu oraz podległych jej Prokuratur Rejonowych w Sieradzu, Wieluniu, Łasku, Zduńskiej Woli i Poddębicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie całodobowego holowania, przewozu i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony, powyżej 3,5 tony, pojazdów członowych, autobusów, urządzeń i rzeczy, części składowych oraz awionetek na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratury Okręgowej w Sieradzu oraz podległych jej Prokuratur Rejonowych w Sieradzu, Wieluniu, Łasku, Zduńskiej Woli i Poddębicach. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 (sześć) części: Część nr 1 – świadczenie usług w zakresie całodobowego holowania, przewozu i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony, powyżej 3,5 tony, pojazdów członowych, autobusów, urządzeń i rzeczy, części składowych oraz awionetek na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Sieradzu obejmującego gminy: Błaszki, Brąszewice, Brzeźnio, Burzenin, Goszczanów, Klonowa, Sieradz, Warta, Wróblew i Złoczew. Część nr 2 – świadczenie usług w zakresie całodobowego holowania, przewozu i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony, powyżej 3,5 tony, pojazdów członowych, autobusów, urządzeń i rzeczy, części składowych oraz awionetek na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratury Rejonowej w Łasku obejmującego gminy: Buczek, Dobroń, Lutomiersk, Łask, Sędziejowice, Widawa i Wodzierady. Część nr 3 – świadczenie usług w zakresie całodobowego holowania, przewozu i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony, powyżej 3,5 tony, pojazdów członowych, autobusów, urządzeń i rzeczy, części składowych oraz awionetek na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratury Rejonowej w Poddębicach obejmującego gminy: Dalików, Pęczniew, Poddębice, Uniejów, Wartkowice i Zadzim.Część nr 4 – świadczenie usług w zakresie całodobowego holowania, przewozu i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony, powyżej 3,5 tony, pojazdów członowych, autobusów, urządzeń i rzeczy, części składowych oraz awionetek na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratury Rejonowej w Zduńskiej Woli obejmującego gminy: Szadek, Zapolice i Zduńska Wola. Część nr 5 – świadczenie usług w zakresie całodobowego holowania, przewozu i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony, powyżej 3,5 tony, pojazdów członowych, autobusów, urządzeń i rzeczy, części składowych oraz awionetek na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratury Rejonowej w Wieluniu obejmującego gminy: Bolesławiec Czastary, Galewice, Lututów, Łubnice Sokolniki i Wieruszów. Część nr 6 – świadczenie usług w zakresie całodobowego holowania, przewozu i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony, powyżej 3,5 tony, pojazdów członowych, autobusów, urządzeń i rzeczy, części składowych oraz awionetek na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratury Rejonowej w Wieluniu obejmującego gminy: Biała, Czarnożyły, Konopnica, Mokrsko, Osjaków, Ostrówek, Pątnów, Skomlin, Wieluń, Wierzchlas, Działoszyn, Kiełczygłów, Nowa Brzeźnica, Pajęczno, Rząśnia, Siemkowice, Strzelce Wielkie i Sulmierzyce. Przedmiot zamówienia winien być wykonywany zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 6 do SIWZ: A.Podstawowy zakres czynności wchodzących w skład każdorazowego zlecenia na holowanie lub przewóz i parkowanie na parkingu strzeżonym obejmuje: 1.przyjęcie (pisemnie, faksem, telefonicznie) zlecenia przyjazdu pojazdu holującego i udokumentowania go przez Wykonawcę, 2.niezwłoczny, nie dłuższy niż 60 minut dojazd zestawu holującego do wskazanego w zleceniu miejsca zdarzenia /postoju pojazdu (części), 3.załadunek pojazdu (części) na pojazd holujący, bez względu na warunki atmosferyczne, porę dnia lub nocy, utrudnienia wynikające z ukształtowania terenu lub zabudowy, 4.holowanie (przewóz) pojazdu (części), 5.rozładunek pojazdu (części) na parkingu Wykonawcy lub parkingu wskazanym przez Zamawiającego wraz z ich protokolarnym przyjęciem przez służbę dyspozytorską parkingu, 6.parkowanie (przechowywanie) pojazdu na parkingu Wykonawcy do czasu, gdy pozostawał on będzie w dyspozycji Prokuratury, w tym: przyjmowanie pojazdów, ewidencjonowanie, ochrona i nadzór nad pojazdami, wydawanie pojazdów, udostępnianie pojazdu do oględzin (badań) uprawnionym osobom wskazanym przez jednostkę prokuratury na potrzeby, której zabezpieczono pojazd oraz każdorazowe dokumentowanie tego faktu przez służbę dyspozytorską parkingu, 7.przejazd dźwigu do miejsca załadunku lub rozładunku pojazdu (części), przy czym praca dźwigu użytego do załadunku i rozładunku na miejscu zdarzenia, na parkingu lub innym miejscu powinna być odnotowana wraz z godziną jej rozpoczęcia i zakończenia w zleceniu usługi przez prokuratora bądź upoważnionego przez niego funkcjonariusza policji, 8.użycie pojazdu dodatkowego do przewozu ładunku przewożonego przez holowany pojazd, 9.dodatkowe prace przeładunkowe w przypadku przeładunku towaru znajdującego się na/w pojeździe holowanym, jeżeli pozostawienie ładunku na/w pojeździe uniemożliwia załadunek pojazdu na lawetę. B.Wykonawca zapewni możliwość wykonania usługi stanowiącej przedmiot zamówienia przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, w tym także dni wolne od pracy, niedziele i święta. C.Czas reakcji, liczony od momentu powiadomienia służby dyspozytorskiej parkingu o konieczności holowania/przewozu pojazdu na teren parkingu – do chwili przyjazdu pojazdu holującego na miejsce wezwania, nie może być dłuższy niż 60 minut. D.Wykonawca zobowiązuje się do : 1.całodobowej gotowości do przyjęcia i wykonania zlecenia przedmiotu zamówienia, 2.stawienia się w gotowości do usunięcia i przemieszczenia pojazdu (pojazdów) w każdym miejscu znajdującym się na terenie działania Prokuratury Okręgowej/Rejonowej w ______________, 3.holować, przyjmować i umieszczać na parkingu zabezpieczone pojazdy i części, 4.zabezpieczenia pojazdu i ładunku, gdy znajduje się na pojeździe holowanym przed uszkodzeniem, zniszczeniem, kradzieżą w czasie transportu na wskazany parking Wykonawcy lub w inne miejsce oraz w czasie przechowywania, do czasu wydania go uprawnionemu podmiotowi, 5.nie ujawniania osobom trzecim informacji pozyskanych w wyniku świadczenia usługi, 6.wykonywania dyspozycji w sposób określony w umowie, z uwzględnieniem formalności wymaganych w załącznikach do niniejszej umowy, 7.zabezpieczenia przed działaniem warunków atmosferycznych przechowywanych na parkingu części pochodzących z pojazdów, , 8.niezwłocznego pisemnego poinformowania jednostki zlecającej w przypadku nieodebrania w wyznaczonym terminie pojazdu przez osobę upoważnioną, 9.z chwilą wygaśnięcia/rozwiązania umowy - do pisemnego powiadomienia Zamawiającego o ilości przechowywanych pojazdów pozostających w dyspozycji jednostki Prokuratury - nie później, niż 3 dni od zakończenia umowy, 10.zachowania stawek wymienionych w § 9 umowy w okresie przejściowym tj. po jej wygaśnięciu/rozwiązaniu do czasu rozstrzygnięcia kolejnego postępowania przetargowego lub do czasu przekazania i przewozu pojazdów na parking nowo wybranego Wykonawcy. E.Służba dyspozytorska parkingu będzie zobowiązana do prowadzenia pełnej dokumentacji ewidencjonującej fakt przyjęcia oraz wydania pojazdu, jak również odzwierciedlającej ruch osobowy odbywający się w części parkingu wydzielonej dla prokuratury. F.Z chwilą podpisania umowy, w przypadku świadczenia usług parkingowych na rzecz innych podmiotów, stanowiska przeznaczone do parkowania zabezpieczonych pojazdów będących w dyspozycji właściwej prokuratury, winny być dodatkowo oddzielone od pozostałych miejsc parkingowych w sposób uniemożliwiający dostęp do zabezpieczonych pojazdów osobom niepowołanym. G.Zamawiający zastrzega sobie prawo wskazania jako miejsce przechowania pojazdu zabezpieczonego do postępowań prokuratorskich, terenu jednostki prokuratury zlecającej. H.W każdym czasie przechowywania zabezpieczonego pojazdu na parkingu Wykonawcy, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca przechowywania na teren jednostki prokuratury przyjmującej. W tym przypadku Zamawiający zleci wykonanie przewozu Wykonawcy na koszt Zamawiającego według stawek zawartych w umowie. I.Rozliczenie za wykonanie usługi nastąpi na podstawie wystawionych przez Wykonawcę faktur VAT, wg następujących zasad: 1.za holowanie (przewóz) – po każdej zakończonej usłudze holowania (przewozu), 2.za parkowanie – po odebraniu pojazdu z parkingu lub jeden raz w miesiącu, gdy okres przechowywania jest dłuższy niż jeden miesiąc lub z chwilą zmiany dysponenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98351100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że posiada Licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy wydanej na podstawie Ustawy z dnia 6 września 2001r. – o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 poz. 58 ze zmianami).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)oświadczenia w celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 1 i nr 2, b)wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy – załącznik nr 3, c)pełnomocnictwo do podpisania oferty - w przypadku gdy ofertę podpisuje osoba/osoby działające na jego podstawie, d)dokument ustanawiający pełnomocnika w przypadku składania oferty wspólnej (art. 23 ustawy), e)oświadczenie dotyczące danych określonych w pkt. Q.1 SIWZ, f)oświadczenia w celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 1 i nr 2 każdego wykonawcy w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, g)zobowiązanie (jeśli dotyczy), które określa w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 5) czy podmiot na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługę, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić zamawiającemu że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-23 i art. 24 ust. 5 pkt 8. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie dotyczące tych podmiotów – załącznik nr 1 i 2 do niniejszej SIWZ. h)Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2018 r. poz. 798 ze zmianami) z innymi wykonawcami którzy złożyli oferty w postępowaniu:Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, według załącznika nr 7.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach