Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie bieżącej konserwacji i czynności całodobowego pogotowia technicznego oraz wykonywania napraw i robót budowlanych w obrębie zasobów „Śródmieście” Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością w Tychach.

"Śródmieście" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 43100 Tychy, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. , fax. 32 325 72 14
  • Data zamieszczenia: 2018-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Śródmieście" Sp. z o.o.
    ul. Piłsudskiego 12
    43100 Tychy, woj. śląskie, fax. 32 325 72 14
    REGON: 27606339200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srodmiescie.tychy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie bieżącej konserwacji i czynności całodobowego pogotowia technicznego oraz wykonywania napraw i robót budowlanych w obrębie zasobów „Śródmieście” Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością w Tychach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie bieżącej konserwacji i czynności całodobowego pogotowia technicznego, wykonywania napraw i robót budowlanych w obrębie zasobów „Śródmieście” Sp. z o.o. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji usług zawiera załącznik nr 1 do umowy. 3. Wykaz nieruchomości „Śródmieście” Sp. z o.o. objętych świadczeniem usług w zakresie bieżącej konserwacji i czynności całodobowego pogotowia technicznego oraz wykonywania napraw i robót budowlanych zawiera załącznik nr 2 do umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych zero groszy) – na czas związania ofertą. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę postępowania. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pekao SA Nr rachunku bankowego: 85 1240 2975 1111 0010 6259 8096 Wadium wniesione w formie pieniężnej musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U z 2018r. poz. 110 ze zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1.1. Zdolności technicznej lub zawodowej. W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawca: 1.1.1. Posiadał wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: 1.1.1.1. wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: a) co najmniej 2 usługi wykonane/ wykonywane (w ramach dwóch odrębnych umów przez okres co najmniej 12 miesięcy każda) w funkcjonujących budynkach użyteczności publicznej * obejmujące swym zakresem bieżącą konserwację ze świadczeniem czynności całodobowego pogotowia technicznego o wartości min. 200 000,00 zł (brutto) – każda z usług. Usługa musi dotyczyć całego budynku, a nie pojedynczych instalacji lub wybranych części nieruchomości. *budynek użyteczności publicznej - należy przez to rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty , szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji. • W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia lub posługiwania się potencjałem innych podmiotów na podstawie art. 22a ustawy - PZP posiadanie wymaganej wiedzy i doświadczenia będzie oceniana łącznie. 1.1.2. Posiadał osoby skierowane do realizacji zamówienia, tj.: a) co najmniej dwie osoby posiadające uprawnienia budowlane (do przeprowadzenia okresowych kontroli stanu technicznego obiektów w czasie ich użytkowania , o których mowa w art. 62 Prawa budowlanego) - w specjalności konstrukcyjno- budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, z co najmniej 2 letnim doświadczeniem zawodowym; b) co najmniej dwie osoby posiadające uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie obsługi , konserwacji, remontów, montażu kontrolno- pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci gazowych, z co najmniej 2 letnim doświadczeniem; c) co najmniej dwie osoby posiadające uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu kontrolno- pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci gazowych, z co najmniej 2 letnim doświadczeniem; d) co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1KV na stanowisku dozoru , z co najmniej 2 letnim doświadczeniem; e) co najmniej jedną osobę, posiadającą uprawnienia do wykonania pracy na stanowisku eksploatacji urządzeń i instalacji elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV , z co najmniej 2 letnim doświadczeniem; f) co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania pomiarów ochron przeciwporażeniowych i instalacji odgromowych, z co najmniej 2 letnim doświadczeniem; • W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia lub posługiwania się potencjałem innych podmiotów na podstawie art. 22a ustawy - PZP zdolność techniczna i zawodowa będzie oceniana łącznie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach