Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie: 1) wywozu i unieszkodliwiania odpadów stałych komunalnych 2) wywozu i unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych medycznych

Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy im. Ks. Jerzego Popiełuszki ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Ligi Polskiej 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6574290 , fax. 056 6574290
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy im. Ks. Jerzego Popiełuszki
    ul. Ligi Polskiej 8 8
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6574290, fax. 056 6574290
    REGON: 87121917800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpo-torun.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie: 1) wywozu i unieszkodliwiania odpadów stałych komunalnych 2) wywozu i unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych medycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie: a) udostępnienia do użytkowania pojemników oraz wywozu i unieszkodliwiania odpadów stałych komunalnych pochodzących z działalności Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Toruniu przez okres 3 lat od dnia podpisania umowy - ZADANIE Nr 1. b) wywozu i unieszkodliwiania (utylizacji) odpadów niebezpiecznych medycznych pochodzących z działalności Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Toruniu przez okres 3 lat od dnia podpisania umowy - ZADANIE Nr 2. Dokładny zakres usług wg określenia zawartego w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że: 1)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli przedłoży on oświadczenie określone w rozdziale IX pkt.1 c SIWZ oraz dokumenty określone w rozdziale IX pkt.1 f, g SIWZ. 2)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli przedłoży on dokumenty (wykaz usług + referencje, wykaz środków transportu) określone w rozdziale IX pkt.1 e, h SIWZ. 3)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli przedłoży on oświadczenie określone w rozdziale IX pkt.1 c SIWZ . 4)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli przedłoży on oświadczenie określone w rozdziale IX pkt.1 c SIWZ oraz dokumenty określone w rozdziale IX pkt.1 d - h SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać n/w dokumenty: a/ wypełniony formularz ofertowy (wg Załącznika Nr 1 do SIWZ) b/ wypełnioną specyfikację cenową (wg Załączników Nr 2/1 i 2/2 do SIWZ) c/ oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg Załącznika Nr 3 do SIWZ) d) aktualny odpis z właściwego rejestru handlowego albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) wykaz wykonanych lub aktualnie wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, zamawiających oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli załączony wykaz będzie zawierał co najmniej 3 usługi wykonane w tym czasie odpowiadające przedmiotowi zamówienia w danym zadaniu oraz przedłoży minimum 2 pisemne referencje potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane z należytą starannością. f) kopie zezwolenia wydanego przez właściwy organ na wykonywanie usług w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych (medycznych)-niniejszy wymóg dotyczy tylko Zadania Nr 2. g) kopie zezwolenia wydanego przez właściwy organ na odbiór od posiadaczy i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych pochodzenia medycznego (zezwolenie musi dotyczyć podmiotu, który będzie utylizował odpady medyczne będące przedmiotem niniejszego zamówienia) -niniejszy wymóg dotyczy tylko Zadania Nr 2. UWAGA! - jeśli oferta będzie pochodzić od podmiotu, który posiada tylko zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych, musi on ponadto przedłożyć kopie zezwolenia dla podmiotu, w którym odpady medyczne od Zamawiającego będą unieszkodliwiane, a także umowę z tym podmiotem, że dokonywał on będzie unieszkodliwiania odpadów dostarczanych przez tego Wykonawcę. h) wykaz specjalistycznych samochodów do transportu odpadów, na które Wykonawca składa ofertę (podać nazwę środka transportowego, jego typ oraz pojemność załadunkową). Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada odpowiedni potencjał techniczny, jeżeli załączony wykaz będzie zawierał co najmniej: W zakresie Zadania nr 1 - dwa samochody przystosowane do transportu odpadów komunalnych, W zakresie Zadania nr 2 - jeden samochód przystosowany do transportu odpadów niebezpiecznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okre stałości cen jednostkowych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zpo-torun.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach