Kancelaria Senatu ogłasza przetarg
- Adres: 00-902 Warszawa, ul. Wiejska 6
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 6949035 , fax. 22 6949213
- Data zamieszczenia: 2013-10-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Senatu
ul. Wiejska 6 6
00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 6949035, fax. 22 6949213
REGON: 00139380011000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.senat.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Kancelaria Senatu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
świadczenie usług utrzymania posiadanych przez Kancelarię Senatu programów w ramach systemu informatycznego Asseco Softlab ERP. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez okres 24 miesięcy usług utrzymania systemów informatycznych w odniesieniu do następujących programów, do których Kancelaria Senatu posiada licencje: - Asseco Softlab ERP wersja 064 - moduły Finanse i Księgowość, Środki Trwałe, Logistyka i Sprzedaż; - Asseco Softlab ERP wersja 066 - moduł Płacowo-Kadrowy; - Asseco Softlab ERP wersja 064 - moduł Finanse i Księgowość dostosowany do obsługi biur senatorskich. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również: a. Usługi subskrypcji nowych wersji i uaktualnień programów; b. Usługi wykonywania wymiany wersji; c. Usługi usuwania awarii programu, usterek i defektów, w tym w ramach udzielonej gwarancji; d. Help desk - telefoniczny dostęp do konsultantów Wykonawcy; e. Usługi serwisowe świadczone przez dedykowanych konsultantów Wykonawcy; Ad a. - Usługi subskrypcji nowych wersji i uaktualnień programów: 1. Zamawiający będzie uprawniony w czasie trwania umowy do otrzymywania nowych wersji i uaktualnień programów. 2. Wykonawca będzie zobowiązany informować Zamawiającego o nowych wersjach i uaktualnieniach programów natychmiast po dopuszczeniu ich do dystrybucji oraz opiniować zasadność ich instalacji u Zamawiającego. 3. Zamawiający będzie podejmować decyzję o instalacji nowej wersji i uaktualnień zastępujących aktualnie użytkowany program. 4. Zainstalowane uaktualnienia i nowe wersje podlegać będą licencji udzielonej przez producenta oprogramowania na podstawie umowy licencyjnej i zastąpią wersję programu poprzednio użytkowaną. 5. Wykonawca zainstaluje uaktualnienia na wyraźne życzenie Zamawiającego. 6. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na czas trwania umowy. Gwarancja i rękojmia polegać będą na usuwaniu błędów w kodach programów, o których mowa w Rozdziale I, pkt 1.1. SIWZ. Gwarancji nie podlegają błędy powstałe w wyniku modyfikacji programu przez osoby inne niż Wykonawca. 7. Zamawiający ma prawo do bezpłatnego otrzymywania kolejnych uaktualnień systemu wynikających z uwzględnienia zmian w przepisach prawa powszechnie obowiązujących - w takim przypadku poprawki powinny być uzgodnione i wykonane do czasu wejścia w życie danego aktu prawnego. Ad b. - Usługi wymiany wersji: 1. Wykonawca będzie instalował w ramach stałego miesięcznego wynagrodzenia na bieżąco nowe wersje i uaktualnienia programu Asseco Softlab ERP wersja 066 - moduł Płacowo-Kadrowy, uzgodnione z Zamawiającym z zachowaniem dotychczasowej funkcjonalności użytkowej. 2. Wykonawca zainstaluje w ramach stałego miesięcznego wynagrodzenia raz w ciągu trwania umowy podniesienia wersji Asseco Softlab ERP wersja 064 - moduły Finanse i Księgowość, Środki Trwałe, Logistyka i Sprzedaż w uzgodnieniu z Zamawiającym. 3. Zamawiający nie przewiduje w ramach stałego miesięcznego wynagrodzenia podniesienia wersji Softlab ERP wersja 064 modułu Finanse i Księgowość dostosowanego do obsługi biur senatorskich. 4. Wykonawca dostarczy instrukcję użytkowania nowej wersji oraz wykaz różnic w stosunku do poprzedniej wersji. Szkolenia pracowników Zamawiającego będą rozliczane w ramach usług serwisowych. Ad c. - Usługi usuwania awarii, usterek i defektów programu: 1. Usuwanie awarii, usterek, defektów w kodzie programu wykrytych podczas ich eksploatacji, uniemożliwiających realizację procesów, które do chwili zajścia były w nim realizowane. Awaria dotyczy kluczowych procesów, gdy sytuacja wskazuje na konieczność maksymalnie krótkiego czasu jej usunięcia. UWAGA: w okresie do dnia instalacji nowej wersji, nie później niż do 6 kwietnia 2014 r. Zamawiający będzie otrzymywał poprawiony kod systemu od poprzedniego wykonawcy serwisu. Wykonawca uwzględni ten fakt w kalkulacjach stałego miesięcznego wynagrodzenia. 2. Usuwanie błędów, innych niż określone w pkt 1., oprogramowania będącego przedmiotem licencji producenta, wykonywane na prośbę Zamawiającego w ramach usług serwisowych, polegających na: - błędnym działaniu sprzętu komputerowego; - ingerencji Zamawiającego lub osób trzecich w program, w dane lub infrastrukturę informatyczną; - modyfikacji dokonanych w programie przez osoby inne niż Wykonawca; - wprowadzeniu przez Zamawiającego lub osoby trzecie nieprawidłowych danych; - działaniu wirusa komputerowego. 3. Maksymalny czas usuwania błędów wynosi: - dla awarii - najpóźniej 24 godziny od otrzymania zgłoszenia Zamawiającego, - dla usterki - najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych lub w przypadkach szczególnych w innym terminie wzajemnie uzgodnionym, - dla defektu - najpóźniej w ciągu 60 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia Zamawiającego. Ad d. - Usługa Help Desk 1. Nieograniczone limitem godzin wsparcie techniczne przez telefon, e-mail, w godzinach 9:00-17:00 w dni robocze. 2. Zapewniony telefoniczny dostęp do konsultantów Wykonawcy w czasie trwania umowy, mający na celu uzyskiwanie informacji o działaniu programów. Ad e. - Usługi serwisowe obejmują: a. Prace programistyczne, zmieniające działanie programów i poszerzające funkcjonalność systemu; b. Prace instalacyjne oprogramowania; c. Prace związane z podniesieniem wersji nie objętych stałym miesięcznym wynagrodzeniem; d. Prace wdrożeniowe i szkolenia; e. Prace konfiguracyjne; f. Prace analityczne i konsultacje; g. Prace związane z nadzorem nad eksploatacją programów; h. Usuwanie awarii spowodowanej przyczynami innymi niż błędy w kodzie programu. Zamawiający przewiduje wykorzystanie do 1100 godzin usług serwisowych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania wszystkich godzin usług serwisowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722300006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.senat.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- NADZÓR AUTORSKI I USŁUGI SERWISOWE OPROGRAMOWANIA APLIKACYJNEGO INFOMEDICA
Dodano: 2016-05-13 - Zakup usługi wsparcia dla Liferay Portal wraz z ich rozszerzeniem i migracją na komercyjną bazę danych (zn. spr. DZ.270.40.2016)
Dodano: 2016-03-23 - świadczenie usług utrzymania posiadanych przez Kancelarię Senatu programów w ramach systemu informatycznego Asseco Softlab ERP.
Dodano: 2015-11-20 - Rozbudowa i wdrożenie Portalu Pracowniczego Lasów Państwowych (zn. spr. DZ.270.140.2015)
Dodano: 2015-11-06 - Rozszerzenie funkcjonalności bazy danych o ocenach oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko oraz strategicznych ocenach oddziaływania na środowisko o rejestr bezpośrednich zagrożeń szkodą w środowisku i szkód w środowisku. Postępowanie nr 34/GDOŚ/2015
Dodano: 2015-10-15 - świadczenie usług utrzymania posiadanych przez Kancelarię Senatu programów w ramach systemu informatycznego Asseco Softlab ERP.
Dodano: 2015-09-30 - Zakup usług wsparcia do systemu e-OPLATYgeolog
Dodano: 2015-08-27 - Zakup usługi modyfikacji systemu informatycznego SI EMERYT.
Dodano: 2015-07-29 - Zakup usług wsparcia do systemu e-OPLATYgeolog
Dodano: 2015-07-21 - Zakup Usługi Rozwoju dla Systemu Zarządzania Tożsamością opartego na Novell Iden-tity Manager na okres 18 miesięcy
Dodano: 2014-08-27