Kancelaria Senatu ogłasza przetarg
- Adres: 00-902 Warszawa, Wiejska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48226949035 , fax. +48226949213
- Data zamieszczenia: 2018-01-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Senatu
Wiejska 6/8
00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48226949035, fax. +48226949213
REGON: 00139380011000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.senat.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Kancelaria Senatu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług utrzymania posiadanych przez Kancelarię Senatu programów w ramach systemu informatycznego Asseco Softlab ERP - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez 24 miesiące usług utrzymania systemów informatycznych w odniesieniu do następujących programów, na które Kancelaria Senatu posiada licencje: - Asseco Softlab ERP - moduły Finanse i Księgowość, Środki Trwałe, Logistyka i Sprzedaż; - Asseco Softlab HR - moduły Kadry, Płace, Portal pracowniczy, E-deklaracje, Portal Przełożonego; - Asseco Softlab ERP - moduł Finanse i Księgowość dostosowany do obsługi biur senatorskich. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również: a. Usługę subskrypcji nowych wersji i uaktualnień programów; b. Usługę wymiany wersji; c. Usługi usuwania awarii programu, usterek i defektów, w tym w ramach udzielonej gwarancji; d. Help desk – telefoniczny i elektroniczny dostęp do konsultantów wykonawcy; e. Usługę serwisową świadczoną przez dedykowanych konsultantów wykonawcy; 3. W przypadku powierzenia przez wykonawcę wykonywania części zamówienia przez podwykonawcę/ów, zamawiający żąda wskazania w formularzu oferty - stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ - części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/om, i podania przez wykonawcę firmy/firm podwykonawcy/ów. W przypadku braku takiego wskazania zamawiający uzna, że wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawcy/ów. 4. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72230000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 2 do SIWZ; 2) oświadczenie, o którym mowa w pkt III.3) ogłoszenia; 3) pełnomocnictwo – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza, w przypadku podpisania oferty przez osobę lub osoby, których uprawnienie nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie zamówienia, do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (podpisane przez wszystkich wykonawców) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 4) wyjaśnienie wykonawcy dotyczące zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, jako stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa wraz z uzasadnieniem ich zastrzeżenia - jeżeli dotyczy; 5) w przypadku polegania przez wykonawcę na zdolności technicznej lub zawodowej innych podmiotów – np. zobowiązanie tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi rozwoju integracji systemów informatycznych wfośigw z systemem informatycznym NFOŚiGW, dla potrzeb realizacji programu priorytetowego Czyste Powietrze
Dodano: 2022-12-13 - ZP/CZD/118/22 NADZÓR AUTORSKI I SERWIS DLA OPROGRAMOWANIA INFOMEDICA
Dodano: 2022-09-23 - ZP/CZD/118/22 NADZÓR AUTORSKI I SERWIS DLA OPROGRAMOWANIA INFOMEDICA
Dodano: 2022-08-10 - Utrzymanie Zintegrowanego Systemu Informatycznego Wspomagającego Zarządzanie Zasobami Ministerstwa Środowiska, świadczenie usług wsparcia, opieki serwisowej, konsultacji zdalnych (400 godzin) i wizyt konsultanta (2 wizyt) oraz wykonanie opisanych modyfikacji
Dodano: 2021-02-24 - Wykonanie modyfikacji w module Magazyn Zintegrowanego Systemu Zarządzania z usługą wsparcia eksploatacji.
Dodano: 2020-10-09 - Usługa wsparcia technicznego i asysty dla baz danych i aplikacji SMGP, MLP, MGP2000, BDGI, Antropopresja i innych
Dodano: 2020-09-25 - Utrzymanie i rozbudowa aplikacji webowych oraz aplikacji „Kopaliny” w zakresie niekoncesjonowanej eksploatacji wraz ze wsparciem technicznym oraz ze świadczeniem usługi gwarancji na wykonane prace
Dodano: 2020-09-23 - Modernizacja platformy Otwarta Szkoła
Dodano: 2020-07-24 - Świadczenie usług utrzymania i modyfikacji Zintegrowanego Systemu Zarządzania
Dodano: 2020-07-21 - Usługa wsparcia technicznego i asysty dla systemu Mapa Geośrodowiskowa Polski (MGśP)
Dodano: 2020-04-09