Przetargi.pl
Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach budynkowych wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom

Bytomskie Mieszkania ogłasza przetarg

  • Adres: 41-907 Bytom, ul. Zielna 25B
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 413 00 30 , fax. 32 430 00 33
  • Data zamieszczenia: 2013-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bytomskie Mieszkania
    ul. Zielna 25B 25B
    41-907 Bytom, woj. śląskie
    tel. 32 413 00 30, fax. 32 430 00 33
    REGON: 24261540600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bm.bytom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach budynkowych wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Usługa utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach budynkowych wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom wymienionych w Załącznikach od nr 1.1 do 1.6. do SIWZ w podziale na VI części. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi utrzymania porządku i czystości w budynkach administrowanych przez Bytomskie Przedsiębiorstwo Mieszkaniowe Sp. z o.o. (właściwe wg położenia nieruchomości Punkty Obsługi Mieszkańców). Część I - obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w nieruchomościach administrowanych przez Bytomskie Przedsiębiorstwo Mieszkaniowe Spółka z o.o. (dalej BPM Sp. z o.o.) - Punkt Obsługi Mieszkańców (dalej POM) Nr 1 - 41-902 Bytom, ul. Powstańców 40. Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 19.867,56 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska - 8 420,58 m2). Wykaz adresowy nieruchomości stanowi załącznik nr 1.1. do SIWZ. Część II - obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w nieruchomościach administrowanych przez BPM Sp. z o.o. - POM 2 - 41-909 Bytom, ul. Armii Krajowej 54b. Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 21.884,07 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska - 7 031,41 m2). Wykaz adresowy nieruchomości stanowi załącznik nr 1.2. do SIWZ. Część III - obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w nieruchomościach administrowanych przez BPM Sp. z o.o. - POM Nr 3 - 41-905 Bytom, ul. Glinki 7. Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 23.239,78 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska - 9 674,08 m2). Wykaz adresowy nieruchomości stanowi załącznik nr 1.3. do SIWZ. Część IV - obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w nieruchomościach administrowanych przez BPM Sp. z o.o. - POM Nr 4 - 41-902 Bytom, ul. Alojzjanów 4. Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 31.513,10 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska - 10 482,02 m2). Wykaz adresowy nieruchomości stanowi załącznik nr 1.4. do SIWZ. Część V - obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w nieruchomościach administrowanych przez BPM Sp. z o.o. - POM Nr 5 - 41-923 Bytom, ul. Reptowska 53a. Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 20.426,62 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska - 5 885,81 m2). Wykaz adresowy nieruchomości stanowi załącznik nr 1.5. do SIWZ. Część VI - obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w nieruchomościach administrowanych przez BPM Sp. z o.o. - POM 6 - 41-902 Bytom, ul. Piekarska 77. Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 14.583,67 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska - 7 778,63 m2). Wykaz adresowy nieruchomości stanowi załącznik nr 1.6. do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia dla Części I, II, III, IV, V, VI obejmuje: 3.1. w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach a) codzienne (za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy) kontrolowanie nieruchomości i usuwanie z całej powierzchni objętej przedmiotem umowy zanieczyszczeń (np. papiery, niedopałki, butelki, puszki, rozsypane produkty, rozlane płyny, itp.); b) czynności okresowe: 1. 1 raz w tygodniu zamiatanie klatek schodowych wraz ze schodami wejściowymi do budynków; 2. 1 raz w tygodniu lub częściej, w uzasadnionych przypadkach, mycie klatek schodowych, po uprzednim zamiataniu (w odstępie co najmniej 2 dniowym od czynności wymienionej w pkt. b.1.) 3. 1 raz na 3 miesiące mycie lamperii, balustrad, drzwi, skrzynek listowych i liczników, mycie drzwi wejściowych do budynku i urządzenia domofonowego (w danej nieruchomości w odstępach czasowych co najmniej 2 miesięcznych); 4. 2 razy w okresie realizacji przedmiotu zamówienia mycie okien na klatkach schodowych (w danej nieruchomości w odstępach czasowych co najmniej 5 miesięcznych); 5. 2 razy w okresie realizacji przedmiotu zamówienia sprzątanie ganków piwnicznych, strychów wraz z usunięciem i przygotowaniem - poprzez zgromadzenie w miejscu wskazanym przez administratora - do wywozu porzuconych przedmiotów wielkogabarytowych (w danej nieruchomości w odstępach czasowych co najmniej 5 miesięcznych); c) niezwłoczne oczyszczanie miejsc i pomieszczeń wspólnego użytku po wystąpieniu zanieczyszczenia zagrażającego stanowi sanitarnemu nieruchomości; d) wykonywanie czynności związanych z deratyzacją pomieszczeń, urządzeń przeznaczonych do wspólnego użytku przy użyciu środków posiadających atest, zgodnie z obowiązującymi przepisami na terenie Bytomia Uchwałą nr VII/74/12 Rady Miejskiej w Bytomiu z dnia 17 grudnia 2012 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Bytomia: 1) w terminie wiosennym - od 1 kwietnia do 30 kwietnia; 2) w terminie jesiennym - od 1 października do 31 października; koszty zakupu środków do deratyzacji obciążają Wykonawcę; e) w okresie zimowym systematyczne kontrolowanie i w sytuacji nie wymagającej użycia sprzętu specjalistycznego usuwanie na bieżąco sopli i nawisów śnieżnych z dachów; f) w przypadku wystąpienia zagrożenia osunięcia się z dachu nawisów śnieżnych, sopli, zlodowaceń, niezwłoczne zabezpieczenie terenu zagrożonego taśmą ostrzegawczą i zgłoszenie faktu zagrożenia administratorowi nieruchomości; 3.2. czynności pozostałe do realizacji w nieruchomościach: a) niezwłoczne zawiadamianie Zamawiającego o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń technicznych oraz innych zagrożeniach zarówno wewnątrz budynku jak i na zewnątrz budynku m.in. luźny tynk elewacji, naruszone pokrycie dachowe, brak klap w studzienkach, wyciek wody, itp; b) udział w okresowych kontrolach sanitarno-porządkowych organizowanych na terenie objętym umową oraz wykonywanie zaleceń wynikających z tych kontroli; c) wywieszanie dostarczonych przez Zamawiającego informacji w gablotach na klatkach schodowych oraz dopilnowanie ich utrzymania; d) usuwanie z budynków oraz pomieszczeń i urządzeń przeznaczonych do wspólnego użytku ogłoszeń, plakatów, afiszy, napisów, rysunków umieszczonych bez zgody Zamawiającego; e) wywieszanie flag w święta państwowe na budynkach wyposażonych w uchwyty do mocowania drzewca - flagi i drzewce flag zapewnia Wykonawca - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował 30 szt. flag z drzewcami - dla każdej części zamówienia. 4. Dodatkowe wymagania związane z realizacją zamówienia - klauzula społeczna: a) na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający będzie wymagał, aby wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu każdej części zamówienia zatrudniona była co najmniej 1 osoba bezrobotna (na każdą jedną część zamówienia) na podstawie skierowania Powiatowego Urzędu Pracy zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (j.t. Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415, z późn. zm.) lub na postawie właściwego dokumentu kierującego bezrobotnego do pracodawcy wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego; b) Wykonawca, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do zatrudnienia co najmniej 1 osoby bezrobotnej - w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy nieprzerwanie przez cały okres jej trwania tj. do dnia 31.12.2013 r. c) Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu zgłoszeń ofert pracy przedstawionych Powiatowemu Urzędowi Pracy, odpisów skierowania bezrobotnych przez Powiatowy Urząd Pracy do pracodawcy oraz umów o pracę w terminie do 21 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. d) W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez bezrobotnego lub przez pracodawcę (z winy bezrobotnego) przed zakończeniem okresu wymienionego w pkt. III.4.b SIWZ, Wykonawca zobowiązuje się zatrudnić na to miejsce innego bezrobotnego w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty ustania stosunku pracy ze zwolnionym bezrobotnym. e) Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania ww. 1 osoby bezrobotnej; f) na żądanie Zamawiającego, Wykonawca obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudniania ww. 1 osoby bezrobotnej; g) W przypadku niezatrudniania w sposób nieprzerwany przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób bezrobotnych, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia Zamawiającemu kary umownej w wysokości: iloczynu liczby dni kalendarzowych niezatrudniania przez Wykonawcę wymaganej przez Zamawiającego liczby bezrobotnych i kwoty 55,00 złotych (słownie: pięćdziesiąt pięć złotych 00/100) za każdego niezatrudnionego bezrobotnego poniżej liczby wymaganej przez Zamawiającego, chyba że wykonawca wykaże, że w terminie (tj. do 1 dnia roboczego od daty zawarcia umowy / do 1 dnia roboczego od daty zwolnienia bezrobotnego) umożliwiającym zrealizowanie obowiązku zatrudnienia bezrobotnego przedstawił zgłoszenie oferty pracy Powiatowemu Urzędowi Pracy albo odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w państwie, w którym ten wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a niezatrudnienie osób bezrobotnych nastąpiło z przyczyn nieleżących po jego stronie. h) za przyczynę nieleżącą po stronie Wykonawcy będzie w szczególności uznany brak osób bezrobotnych zdolnych do wykonania zamówienia na obszarze, w którym jest realizowane zamówienie w okresie jego realizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: Część I - 1.200,00 złotych (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 0 groszy); Część II - 1.000,00 złotych (słownie: jeden tysiąc złotych 0 groszy) Część III - 1.300,00 złotych (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych 0 groszy); Część IV - 1.500,00 złotych (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 0 groszy) Część V - 1.000,00 złotych (słownie: jeden tysiąc złotych 0 groszy); Część VI - 1.200,00 złotych (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 0 groszy) zabezpieczającego ofertę na okres 30 dni. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego GETIN NOBLE Bank S.A. Oddział w Bytomiu nr 15 1560 1049 2103 2408 7777 0004 z opisaniem przelewu: wadium - świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach budynkowych wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom - Część . Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach, oryginał wadium należy złożyć Zamawiającemu - Bytomskie Mieszkania, 41-907 Bytom, ul. Zielna 25B (sekretariat). Wykaz elementów, jakie powinny zawierać gwarancje bankowe-ubezpieczeniowe: a) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie banku/towarzystwa ubezpieczeniowego do zapłaty - na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego - sumy wadium, w przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust. 4a i 5 Pzp.; b) dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji; c) wskazanie sumy gwarancyjnej; d) wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji-ubezpieczonego Bytomskie Mieszkania, 41-907 Bytom, ul. Zielna 25B; e) wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji; f) wskazanie gwaranta; g) określenie okresu ważności gwarancji, tj. wskazanie terminu, w którym zobowiązanie powstaje oraz wygasa, przy czym gwarancja o charakterze terminowym nie może zostać odwołana. 7. Wykaz elementów, jakie powinny zawierać poręczenia bankowe - poręczenia innej instytucji (tj. poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej- poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.): a) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie banku - innej instytucji do zapłaty - na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego - sumy wadium w przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust. 4a i 5 Pzp., b) wskazanie podmiotu, za który bank - inna instytucja dokonuje poręczenia, c) dokładna nazwa zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia, d) kwota do wysokości, której bank - inna instytucja będzie zobowiązany, e) określenie okresu ważności poręczenia tj. wskazanie terminu, w którym zobowiązanie powstaje oraz wygasa, przy czym poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać odwołane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bytomskie.mieszkania.magistrat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach