Przetargi.pl
Świadczenie usług utrzymania czystości w Oddziale Celnym w Bartoszycach

Izba Celna w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-413 Olsztyn, ul. Dworcowa 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5397015 , fax. 089 5397016
  • Data zamieszczenia: 2012-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Olsztynie
    ul. Dworcowa 1 1
    10-413 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5397015, fax. 089 5397016
    REGON: 51063603900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.ic.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług utrzymania czystości w Oddziale Celnym w Bartoszycach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych Oddziału Celnego w Bartoszycach, znajdujących się w budynku TBS w Bartoszycach przy ul. Bema 40 oraz utrzymania czystości na placu odpraw usytuowanym przy budynku (bez odśnieżania). Wielkość sprzątanej powierzchni wewnętrznej wynosi 182,60 m2. W skład tej powierzchni wchodzą 4 pomieszczenia biurowe (w tym sala odpraw), kasa, serwerownia, archiwum, pomieszczenie socjalne, poczekalnia dla osób odprawianych, 2 toalety. Wielkość sprzątanej powierzchni zewnętrznej (placu odpraw i pasa zieleni) wynosi 1848 m2. Możliwe jest zapoznanie się z budynkiem oraz terenem poprzez dokonanie wizji lokalnej (po wcześniejszym uzgodnieniu z zamawiającym). Zakres prac porządkowych w budynku Oddziału obejmuje: a) Sprzątanie powierzchni biurowych i pomocniczych (wraz z zapleczem gospodarczym, sanitarno-socjalnym, archiwum, poczekalnią dla osób odprawianych) oraz ciągów komunikacyjnych, w tym powierzchni wykładzin, terakoty; b) Odkurzanie wykładzin podłogowych, usuwanie plam z wykładzin; c) Zmywanie podłóg; d) Konserwacja podłóg przy użyciu środków antypoślizgowych, nabłyszczających e) Usuwanie pajęczyn, kurzu, brudu ze ścian, sufitów, obrazów, parapetów, balustrad; f) Mycie balustrad, stolarki drzwiowej i glazury; g) Systematyczne ścieranie kurzu z mebli, przedmiotów i sprzętu znajdujących się w pomieszczeniach, usuwanie zanieczyszczeń z tapicerek; h) Mycie luster, kontaktów, włączników światła, drzwi, grzejników, parapetów, pojemników: na mydło, papier toaletowy, ręczniki; i) Mycie stolarki okiennej; j) Mycie i dezynfekcja armatury i urządzeń sanitarnych; k) Opróżnianie koszy na śmieci i wynoszenie ich do miejsca składowania, wymiana worków na śmieci w koszach; l) Dostarczanie i uzupełnianie kostek toaletowych, papieru toaletowego, wielkością dostosowanego do pojemników; worków na śmieci, ręczników papierowych - składanych, mydła w płynie; Zakres prac porządkowych na placu odpraw obejmuje: a) Zamiatanie placu odpraw i parkingów wewnętrznych; b) Sprzątanie śmieci, ewentualnych liści i zbędnych przedmiotów z placu odpraw i terenów zielonych; c) Umieszczanie odpadów w kontenerach i utrzymanie czystości w pomieszczeniu śmietnika d) Opróżnianie koszy na śmieci; e) Pielęgnacja terenów zielonych; w okresie wegetacyjnym koszenie (min. 1 raz w m-cu), podlewanie itp. f) Usuwanie nadmiaru piachu pozostałego po odśnieżaniu Częstotliwość wykonywania poszczególnych czynności/prac została określona w załączniku nr 1 do SIWZ (harmonogram i zakres prac) W sporadycznych i szczególnie uzasadnionych przypadkach (np. zwiększona ilość odpraw, silny wiatr lub inne zdarzenia losowe, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy) zamawiający może czasowo zwiększyć częstotliwość wykonywania niektórych czynności, określonych w harmonogramie. Wykonawca winien uwzględnić powyższe ryzyko w kalkulacji ceny oferty. Wszystkie czynności porządkowe w budynku należy wykonywać codziennie między godz. 14:00 a 17:00 do efektywnego ich zakończenia. Prace mają być wykonywane w całości i kompleksowo, zamawiający nie przewiduje żadnych dodatkowych prac zlecanych za odrębnym wynagrodzeniem. Wykonawca zamówienia wykona usługę stanowiącą przedmiot zamówienia w oparciu o własne materiały eksploatacyjne, sprzęt i urządzenia, zapewniając jednocześnie wykonywanie wszystkich prac przez odpowiednio przeszkolony i wykwalifikowany personel. W ponoszonych przez wykonawcę kosztach będą się mieścić zarówno koszty pracy jak i koszty używanych i dostarczanych środków, materiałów eksploatacyjnych oraz urządzeń i sprzętu, w tym: a) odzieży roboczej i sprzętu ochronnego pracowników , b) odkurzaczy, grabi, mioteł, szczotek, szufelek, wiader, mopów, ścierek, gąbek itp., c) środków chemicznych do utrzymania ogólnej czystości i higieny, d) środków czyszczących i konserwujących do podłóg oraz mebli, e) wymienianych worków na śmieci, kostek toaletowych do WC, papieru toaletowego, ręczników papierowych składanych, mydła w płynie, płynu do mycia naczyń, f) materiałów na utrzymanie i na konserwację zieleni, g) innych środków niezbędnych do prawidłowej realizacji umowy. Wszystkie środki służące do utrzymania czystości i higieny oraz konserwujące muszą posiadać atest, ewentualnie certyfikaty, które stwierdzają o bezpieczeństwie stosowanych wyrobów chemii gospodarczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.ic.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach