Przetargi.pl
Świadczenie usług utrzymania czystości w obiektach oraz terenów zewnętznych Biura KRRiT

Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji ogłasza przetarg

  • Adres: 01-015 Warszawa, Skwer Kard. S. Wyszyńskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 597 30 80, , fax. 22 597 31 86
  • Data zamieszczenia: 2020-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
    Skwer Kard. S. Wyszyńskiego 9
    01-015 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 597 30 80, , fax. 22 597 31 86
    REGON: 01018240100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krrit.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług utrzymania czystości w obiektach oraz terenów zewnętznych Biura KRRiT
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania czystości w obiektach oraz terenów zewnętrznych Biura KRRiT. 2 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: a) część I zamówienia: świadczenie usług utrzymania czystości w obiektach oraz terenów zewnętrznych Biura KRRiT przy Skwerze kard. S. Wyszyńskiego 6 i Skwerze kard S. Wyszyńskiego 9, b) część II zamówienia: świadczenie usług utrzymania czystości w obiekcie oraz terenu zewnętrznego Biura KRRiT przy ul. Sobieskiego 101. 3 Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na dowolną lub obie części zamówienia. 4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki i sposób jego wykonania zawarte są w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiącym odpowiednio do części zamówienia Załącznik nr 1.1 i 1.2 do SIWZ oraz IPU stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. 5 Zamawiający wymaga by, przez cały okres realizacji zamówienia, wszystkie osoby biorące udział w realizacji usług w zakresie określonym w: a) pkt. B.I.1 OPZ oraz pkt. B.II.1 lit. a)-u) OPZ – dla część I zamówienia (świadczenie usług utrzymania czystości w obiektach oraz terenów zewnętrznych Biura KRRiT przy Skwerze kard. S. Wyszyńskiego 6 i Skwerze kard. S. Wyszyńskiego 9), b) pkt. B.I.1 OPZ oraz pkt. B.II.1 ppkt 1 i 2 OPZ – dla część II zamówienia (świadczenie usług utrzymania czystości w obiekcie oraz terenu zewnętrznego Biura KRRiT przy ul. Sobieskiego 101) zatrudnione były przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w takim wymiarze czasu pracy w jakim dana osoba realizuje Usługi. Zasady dokumentowania i kontroli sposobu realizacji ww. obowiązku oraz sankcje za jego niedotrzymanie określone są w IPU, w szczególności w § 1 ust. 4, § 4 ust. 7-10, § 10 ust. 2 pkt 1 i 2 IPU. 6 W ramach oferty – dla każdej części zamówienia odrębnie – Zamawiający wymaga aby Wykonawca realizował zamówienie z zastosowaniem Procedury kontroli jakości, określonej odpowiednio do części zamówienia w Załączniku nr 2.1 i 2.2 do SIWZ. Zasady kontroli jakości związane ze stosowaniem Procedury kontroli jakości określone są w § 6 ust. 8-11 IPU. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia z zastosowaniem Procedury kontroli dla każdej z części zamówienia odrębnie. W przypadku niedotrzymania przez Wykonawcę przedmiotowego obowiązku, Zamawiający przewiduje sankcje określone w IPU, w szczególności § 10 ust. 9 IPU. 7 UWAGA: Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy ubiegający się o wykonanie zamówienia przeprowadził wizję lokalną w lokalizacjach, w których będzie świadczony przedmiot zamówienia. W celu ustalenia terminu wizji lokalnej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowny wniosek na adres poczty elektronicznej: przetargi@krrit.gov.pl. O terminie wizji Zamawiający powiadomi Wykonawcę na adres wskazany we wniosku. 8 PRAWO OPCJI: 8.1.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia objętego prawem opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp w maksymalnym wymiarze 6 miesięcy, odrębnie dla każdej z części zamówienia, tj.: a) część I zamówienia: świadczenie usług utrzymania czystości w obiektach oraz terenów zewnętrznych Biura KRRiT przy Skwerze kard. S. Wyszyńskiego 6 i Skwerze kard S. Wyszyńskiego 9, b) część II zamówienia: świadczenie usług utrzymania czystości w obiekcie oraz terenu zewnętrznego Biura KRRiT przy ul. Sobieskiego 101. 8.2. Zamówienie objęte prawem opcji polega na: świadczeniu usług utrzymania czystości w obiektach oraz terenów zewnętrznych Biura KRRiT zwanych dalej „Usługami” odrębnie dla: a) części I zamówienia: świadczenie usług utrzymania czystości w obiektach oraz terenów zewnętrznych Biura KRRiT przy Skwerze kard. S. Wyszyńskiego 6 i Skwerze kard S. Wyszyńskiego 9, na warunkach określonych w opisie przedmiotu zamówienia dla części I zamówienia – załącznik nr 1.1. do SIWZ oraz Istotnych Postanowieniach Umowy odnoszących się do realizacji części I zamówienia – Załącznik nr 8 do SIWZ. b) część II zamówienia: świadczenie usług utrzymania czystości w obiekcie oraz terenu zewnętrznego Biura KRRiT przy ul. Sobieskiego 101 na warunkach określonych w opisie przedmiotu zamówienia dla części II zamówienia – załącznik nr 1.2. do SIWZ oraz Istotnych Postanowieniach Umowy odnoszących się do realizacji części II zamówienia – Załącznik nr 8 do SIWZ. 8.3. Z faktu, iż warunki świadczenia usług, będących zamówieniem objętym prawem opcji objęte są opisem przedmiotu zamówienia oraz załącznikiem nr 8 do SIWZ, nie należy wyciągać wniosku, iż zamówienie objęte prawem opcji wchodzi w podstawowy zakres zamówienia. 8.4.Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. 8.5.Z prawa opcji Zamawiający może skorzystać w okresie 6 miesięcy licząc od dnia zakończenia wykonywania zamówienia podstawowego. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w terminie 30 dni przed przewidywanym uruchomieniem prawa opcji. W oświadczeniu tym zostanie wskazany przynajmniej termin uruchomienia opcji oraz okres świadczenia przedmiotu Umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednego lub kilkukrotnego składania oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania prawa opcji. 8.6.Jeśli umowa nakłada na Wykonawcę obowiązki związane z realizacją zamówienia objętego prawem opcji, wiążą one Wykonawcę z chwilą złożenia oświadczenia, o którym mowa w pkt 8.5 powyżej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: a) 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) – dla Części I zamówienia, b) 4 500 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych) – dla Części II zamówienia. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy: BGK 98 1130 1017 0020 0639 8290 0002 z dopiskiem: „Wadium świadczenie usług utrzymania czystości w obiektach oraz terenów zewnętrznych Biura KRRiT – nr postępowania ZP/8/DA/2020 – część …..” b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) gwarancjach bankowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w jednej z form wymienionych w pkt 16.2. lit. b - e) SIWZ (pkt. 2 lit. b-e) powyżej) musi być załączony do oferty w formie oryginału. 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 5. W przypadku wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia treść dokumentu ma zawierać zobowiązanie, odpowiednio podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczyciela, do bezwarunkowej, nieodwołalnej zapłaty wymaganej kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze żądanie pisemne Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. W dokumencie tym gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełniania przez beneficjenta (Biuro KRRiT) dodatkowych warunków z wyjątkiem dokumentu potwierdzającego umocowanie do działania w imieniu Biura KRRiT. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu musi wpłynąć na wskazany w pkt 16.2 lit a) SIWZ (pkt. 2 lit. a) powyżej) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym. Wskazane jest, aby kopia dokumentu potwierdzającego transfer środków pieniężnych, potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, stanowiącą dowód wniesienia wadium, była dołączona do oferty. 7. Oferta Wykonawcy, która nie będzie zabezpieczona wadium w formie, o której mowa w pkt 16.2 SIWZ (pkt. 2 powyżej), zostanie przez Zamawiającego odrzucona na podstawie art. 89 ust. 7b ustawy Pzp. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, jeżeli zajdą przesłanki określone w art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Pzp. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania Umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, c) zawarcie Umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. UWAGA: Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach