Izba Celna w Toruniu ogłasza przetarg
- Adres: 87100 Toruń, ul. Mazowiecka
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 56 611-73-03 , fax. 56 611 74 60
- Data zamieszczenia: 2017-01-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Toruniu
ul. Mazowiecka 63
87100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 56 611-73-03, fax. 56 611 74 60
REGON: 87022486900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług utrzymania czystości powierzchni wewnętrznych oraz zewnętrznych obiektów użytkowanych przez Izbę Celną w Toruniu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi utrzymania czystości (sprzątanie) powierzchni wewnętrznych oraz zewnętrznych obiektów użytkowanych przez Izbę Celną w Toruniu. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną część (części) lub wszystkie części zamówienia: 1) część nr 1 – świadczenie usług utrzymania czystości powierzchni wewnętrznych oraz zewnętrznych w obiektach użytkowanych przy ul. Mazowieckiej 63 w Toruniu; 2) część nr 2 – świadczenie usług utrzymania czystości powierzchni wewnętrznych oraz zewnętrznych w obiektach użytkowanych przy ul. Batorego 61 w Toruniu; 3) część nr 3 - świadczenie usług utrzymania czystości powierzchni wewnętrznych w obiekcie użytkowanym w Białym Borze; 4) część nr 4 - świadczenie usług utrzymania czystości powierzchni wewnętrznych oraz zewnętrznych w obiektach użytkowanych przy ul. Podgórnej 66 w Brodnicy; 5) część nr 5 – świadczenie usług utrzymania czystości powierzchni wewnętrznych w obiekcie użytkowanym przy ul. Hetmańskiej 28 w Bydgoszczy; 6) część nr 6 - świadczenie usług utrzymania czystości powierzchni wewnętrznych oraz zewnętrznych w obiektach użytkowanych przy ul. Dalekiej 9 w Bydgoszczy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ, przy czym Zamawiający wymaga: • mycie okien z częstotliwością od 2 do 4 razy w roku, • termin płatności wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia od 21 dni do 30 dni od daty wystawienia faktury VAT. 4. Zamawiający zaleca Wykonawcom, dla należytego przygotowania oferty, odbyć wizję lokalną nieruchomości objętych realizacją zamówienia. Udział w wizji lokalnej jest zalecany (nie jest obowiązkowy). Wizja lokalna zostanie zorganizowana w terminach uzgodnionych indywidualnie z zainteresowanymi Wykonawcami. Z przeprowadzonych wizji lokalnych zostanie sporządzona notatka przez Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w SIWZ wraz z załącznikami oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza lub wskazany przez tego Wykonawcę Podwykonawca zamówienia zatrudniał do realizacji tego zamówienia osobę na umowę o pracę. Wymóg zatrudniania na umowę o pracę powstaje, jeżeli dane osoby wykonują prace w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1964 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz.1666). Powołany przepis dotyczy pracy: • określonego rodzaju na rzecz pracodawcy (Wykonawcy lub Podwykonawcy), • pod kierownictwem pracodawcy, • w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, • za wynagrodzeniem. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust.3a uPzp wymaga, aby osoby wykonujące wszystkie czynności wskazane w Załączniku nr 7 do SIWZ, z wyłączeniem czynności mycia okien, prania wykładzin, zatrudnione były na podstawie umowy o pracę, w całym okresie realizacji zamówienia, w wymiarze nie mniejszym niż ilość czasu przeznaczonego na faktyczne wykonywanie usługi (usługa sprzątania musi być wykonywana przez osoby zatrudnione w ramach stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 kodeksu pracy). Wymóg zatrudnienia wskazanych powyżej osób na umowę o pracę dotyczy zarówno Wykonawcy, jak i Podwykonawców, biorących udział w wykonywaniu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonywanie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymywania w ciągłej czystości budynków Zespołu Szkół w Kowalewie-Pomorskim w okresie 5 miesięcy 2024 r.
Dodano: 2024-07-01 - Sprzątanie budynków Urzędu Miasta Bydgoszczy w okresie 9 miesięcy
Dodano: 2024-05-16 - Świadczenie usługi sprzątania w siedzibach wybranych jednostek funkcjonalnych podległych Sądowi Okręgowemu w Bydgoszczy
Dodano: 2024-03-18 - Wykonanie usług sprzątania, utrzymania terenów zielonych, odśnieżania i usuwania oblodzeń na terenie nieruchomości komunalnych Miasta Inowrocławia
Dodano: 2024-02-27 - „Wykonywanie usług utrzymania czystości biurowca i kwatery myśliwskiej w roku 2024”
Dodano: 2024-02-20 - Świadczenie usług sprzątania obiektów Powiatowego Urzędu Pracy w Bydgoszczy
Dodano: 2023-12-28 - Wykonywanie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymywania w ciągłej czystości budynków Zespołu Szkół w Kowalewie-Pomorskim w okresie 6 miesięcy 2024 r.
Dodano: 2023-12-18 - Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości obiektów Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy w Toruniu w 2024 r.
Dodano: 2023-12-01 - Usługa sprzątania pomieszczeń w Prokuraturze Okręgowej w Toruniu i prokuraturach rejonowych okręgu toruńskiego.
Dodano: 2023-11-29 - Świadczenie usługi sprzątania w Sądzie Rejonowym w Świeciu
Dodano: 2023-11-24