Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I HIGIENY W OBIEKTACH PŁYWALNI MOSiR W ŁODZI

Miasto Łódź - Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-532 Łódź, ul. Ks. Skorupki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 27 21 416; 27 21 417 , fax. 42 6367980
  • Data zamieszczenia: 2016-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łódź - Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łodzi
    ul. Ks. Skorupki 21
    90-532 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 27 21 416; 27 21 417, fax. 42 6367980
    REGON: 00000100855997
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I HIGIENY W OBIEKTACH PŁYWALNI MOSiR W ŁODZI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: „Świadczenie usług utrzymania czystości i higieny w obiektach pływalni MOSiR w Łodzi”, według opisu: Świadczenie usług utrzymania czystości w obiektach pływalni MOSiR w Łodzi przy ul. Wiernej Rzeki 2 na rok 2017 Utrzymanie czystości na Pływalni „Wodny Raj” przy ul. Wiernej Rzeki 2 w części dotyczącej pomieszczeń basenowych, pomieszczeń usługowych, pomieszczeń sauny a także utrzymanie czystości, higieny i porządku na Pływalni Odkrytej „Wodny Raj”. Świadczenie usługi odbywać się będzie na terenie Pływalni krytej „Wodny Raj” w okresie 12 miesięcy (01.01.2017 – 31.12.2017r.), a na Pływalni odkrytej „Wodny Raj” w okresie od 24.06. do 10.09.2017 r. Utrzymanie czystości musi odbywać się zgodnie z przepisami sanitarno – epidemiologicznymi. Opis obiektów: Budynek pływalni krytej „Wodny Raj” - łączna powierzchnia 6.522,20 m2 Parter: terakota 1.573,60 m2 wykładzina PCV 14,60 m2 wykładzina dywanowa 15,20 m2 glazura ścienna 3.925,00 m2 Piętro: terakota 165,30 m2 wykładzina PCV 35,50 m2 glazura ścienna 443,00 m2 powierzchnie szklane 350,00 m2 Budynek pływalnia odkrytej „Wodny Raj” - łączna powierzchnia 323,80 m2 Pomieszczenia: 2. polbruk 1.901,90 m2 3. lastriko szlifowane 29,30 m2 4. ceramika 49,40m2 5. luksfery 27,30 m2 6. glazura 102,50 m2 7. niecki basenu 611,40 m2 Zakres usług Pływalnia kryta „Wodny Raj” przy ul. Wiernej Rzeki 2 – usługi wykonywane przez okres 12 miesięcy 1. Pomieszczenia basenowe: 1. mycie i dezynfekcja plaż wokół basenów – codziennie 2. mycie i dezynfekcja ścian pokrytych płytkami ceramicznymi – codziennie 3. mycie dna niecki basenu sportowego - 2 razy w roku, basenu rekreacyjnego i basenu zewnętrzno - wewnętrznego – minimum 4 razy w roku, pozostałe zbiorniki znajdujące się na hali - nie rzadziej niż 1 raz na tydzień (w przypadkach awaryjnych częstotliwość mycia zbiorników może ulec zmianie) 4. mycie wewnętrznych ścian niecek do wysokości lustra wody – codziennie 5. czyszczenie pionowych ścian zbiorników (niecek) – 2 razy w tygodniu 6. mycie kratek zakrywających kanały rynien przelewowych – codziennie, dezynfekcja – 2 razy w tygodniu, 7. mycie kanałów rynien przelewowych – codziennie, dezynfekcja – 2 razy w tygodniu 8. mycie i dezynfekcja wyposażenia basenu (zjeżdżalnie) – wg potrzeb, nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu, schody prowadzące na wieżyczkę zjeżdżalni żółtej i zielonej – codziennie 9. mycie elementów metalowych poręczy i balustrad, parapetów, murków – codziennie 10. mycie przeszklonych powierzchni okien i drzwi – wg potrzeb. UWAGA ! W przypadkach awarii urządzeń mogą nastąpić zmiany częstotliwości wykonywania prac, które będą uzgadniane z kierownikiem pływalni pisemnie. 2. Pomieszczenia usługowe: 1. holl z szatnią i kasami 2. szatnie basenowe 3. toalety oraz prysznice 4. pomieszczenia gospodarcze 5. pomieszczenia biurowe 6. ciągi komunikacyjne W pomieszczeniach wymienionych w punktach a) – f) wymagane jest stałe utrzymanie czystości. Zakres prac i czynności : 1. mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych (umywalki, baterie, natryski, miski klozetowe, pisuary, itd.) 2. mycie i dezynfekcja kabin przebieralni 3. mycie i dezynfekcja powierzchni podłogowych 4. mycie ścian pokrytych płytkami ceramicznymi, 5. opróżnianie koszy i wymiana worków foliowych 6. mycie i dezynfekcja koszy na śmieci z zewnątrz i wewnątrz 7. mycie i dezynfekcja pojemników na mydło 8. uzupełnianie mydła w płynie i ręczników jednorazowych 9. zaopatrywanie toalet w papier toaletowy 10. mycie luster 11. mycie i dezynfekcja suszarek do włosów w przebieralniach 12. mycie ławek w przebieralni i holu 13. mycie szafek ubraniowych w szatniach 14. mycie drzwi, elementów przeszklonych, witryn 15. mycie elementów metalowych poręczy, balustrad 16. mycie parapetów, murków itp. 17. mycie nogomyj 18. sprzątanie pomieszczeń biurowych i gospodarczych (podbasenie) 19. sprzątanie pomieszczenia szatni Czynności wymienione w punktach a) – q) należy wykonywać wielokrotnie w ciągu dnia wg potrzeb. Czynności wymienione w punktach r) – s) należy wykonywać minimum 2 razy w tygodniu. 3. Pomieszczenia sauny wraz z infrastrukturą: 20. mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych (umywalki, baterie, natryski, miski klozetowe, pisuary, itd.) 21. mycie i dezynfekcja powierzchni podłogowych 22. mycie ścian pokrytych płytkami ceramicznymi 23. mycie i dezynfekcja sprzętu 24. mycie elementów metalowych poręczy 25. mycie parapetów, murków, itp. W pomieszczeniach sauny wymagane jest stałe utrzymanie czystości, a czynności wymienione w punktach a – f należy wykonywać wielokrotnie w ciągu dnia wg potrzeb. 4. Prace dodatkowe: 1. sprzątanie podbasenia i przyległych pomieszczeń – raz na kwartał w obecności konserwatora 2. czyszczenie kratek wentylacyjnych – raz w miesiącu; 3. mycie szyb, urządzeń, powierzchni wymagających pracy na wysokości – raz w miesiącu 4. mycie okien wewnętrznych – raz w miesiącu; 5. usuwanie nieczystości z wody basenowej i dna niecki na polecenie osoby kierującej pływalnią „Wodny Raj” USŁUGI WYKONYWANE W SEZONIE LETNIM OKREŚLONYM ZARZĄDZENIEM DYREKTORA MOSIR dotyczy opisu obiektu – pływalnia odkryta „Wodny Raj” Pomieszczenia kąpieliska odkrytego: 1. mycie i dezynfekcja ścian pokrytych płytkami ceramicznymi – codziennie 2. mycie elementów metalowych poręczy i balustrad, parapetów, murków oraz kolumn natryskowych – 2 razy w tygodniu, 3. mycie przeszklonych powierzchni okien i drzwi oraz luksferów – wg potrzeb. 4. mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych (umywalki, baterie, natryski, miski klozetowe, pisuary, itd.) – codziennie, 5. mycie kabin przebieralni – codziennie, dezynfekcja – 2 razy w tygodniu, 6. mycie powierzchni podłogowych – codziennie, dezynfekcja – 2 razy w tygodniu, 7. opróżnianie koszy i wymiana worków foliowych – codziennie według potrzeb, 8. mycie i dezynfekcja koszy na śmieci z zewnątrz i wewnątrz – 2 razy w tygodniu, 9. mycie i dezynfekcja pojemników na mydło, uzupełnianie mydła w płynie, zaopatrywanie toalet w papier toaletowy – codziennie według potrzeb 10. mycie luster – codziennie 11. mycie szafek ubraniowych w szatniach – według potrzeb 12. mycie linii brzegowej (ścian wewnętrznych do wysokości lustra wody) w niecce basenu odkrytego – codziennie, 13. mycie i dezynfekcja plaż wokół basenów – codziennie, 14. mycie kratek zakrywających kanały rynien przelewowych – codziennie, dezynfekcja – 2 razy w tygodniu, 15. mycie kanałów rynien przelewowych – codziennie, dezynfekcja – 2 razy w tygodniu, 16. mycie zjeżdżalni, nogomyj, schodów – codziennie, 17. mycie elementów metalowych poręczy i balustrad, murków – codziennie, 18. przygotowanie terenu utwardzonego (kostka brukowa – mycie całej powierzchni wodą, usunięcie piasku naniesionego w czasie mycia i eksploatacji basenu) – codziennie, 19. usuwanie porostów i mchu ze szczelin kostki brukowej – wg potrzeb. Przygotowanie kąpieliska (basenu odkrytego) do sezonu letniego (około 20 maja): 1. mycie folii po okresie zimowym w celu przygotowania niecki do sezonu letniego w terminie uzgodnionym z kierownikiem pływalni, 2. mycie folii po sezonie letnim w celu przygotowania niecki basenu do okresu zimowego w terminie uzgodnionym z kierownikiem pływalni, 3. mycie krat przelewowych zakrywających koryta przelewowe po okresie zimowym, 4. mycie zjeżdżalni, nogomyj, schodów, 5. mycie urządzeń-elementów atrakcji przed zamontowaniem, 6. przygotowanie terenu utwardzonego (kostka brukowa): - usunięcie wszelkich porostów i mchów ze szczelin kostki brukowej,mycie kostki brukowej, - zmycie całej powierzchni terenu utwardzonego wodą, - usunięcie piasku naniesionego w czasie mycia, b) Zaopatrzenie w środki czystości Bieżące zaopatrzenie węzłów sanitarnych w środki czystości (mydło w płynie, środki zapachowe i dezynfekcyjne), papier toaletowy i ręczniki papierowe w ilościach zapewniających systematyczne uzupełnianie dozowników w w/w środki. c) Terminy wykonania poszczególnych prac: Sprzątanie według określonych powyżej zakresów prac odbywa się 7 dni w tygodniu. Pływalnia kryta: od poniedziałku do piątku w godzinach 06.00 – 22.00 w soboty w godzinach 09.00 – 22.00 w niedziele w godzinach 09.00 – 21.00 święta w godzinach 14.00 – 22.00 Pływalnia odkryta: od poniedziałku do piątku w godzinach 11.00 – 19.00 w soboty i niedziele w godzinach 10.00 – 18.00 1. Liczba pracowników: Pływalnia kryta: 1. w ciągu dnia (basen czynny – sprzątanie bieżące): zmiana ranna – 2 osoby zmiana popołudniowa – 2 osoby 2. w nocy (basen nieczynny – sprzątanie całego basenu) minimum 3 osoby Pływalnia odkryta: - w ciągu dnia 1 osoba ilość godzin pracy: INFORMACJE DODATKOWE Czas oraz godziny sprzątania obiektów należy określić w harmonogramie sprzątania stosownie do podanego zakresu czynności, w uzgodnieniu z osobą upoważnioną przez Zamawiającego. Należy opracować procedurę świadczenia usługi z podziałem prac i regularnością ich wykonywania. W przypadku przerw w pracy obiektu, spowodowanych nieprzewidzianymi awariami lub okresem świątecznym, harmonogramy mogą ulec zmianie i zostaną przekształcone w jednozmianowe. W ramach świadczonej usługi wykonawca musi posiadać własne materiały (środki myjąco - dezynfekujące, odświeżacze powietrza, neutralizatory powietrza biodegradowalne) oraz narzędzia i sprzęt mechaniczny do wykonywania zamówienia. Niedopuszczalne jest modyfikowanie stosowanych środków czyszczących niezgodne z instrukcją ich użytkowania (np. poprzez ich rozcieńczanie). Środki do dezynfekcji i utrzymania czystości muszą posiadać stosowne atesty, które należy przedstawić osobie upoważnionej przez Zamawiającego. Uwaga Wykonawca zobowiązany jest zapewnić i dostarczyć we własnym zakresie artykuły higieniczne tj. papier toaletowy, mydło w płynie, ręczniki papierowe, środki zapachowe i dezynfekcyjne. Artykuły higieniczne należy uzupełniać na bieżąco wg potrzeb. Zespół Obiektów Nr 2 - Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług utrzymania czystości i higieny w na Pływalni Promienistych MOSiR w Łodzi przy ul. Głowackiego 10/12 na rok 2017 Świadczenie usługi odbywać się będzie na terenie Pływalni Promienistych w okresie od 24 czerwca do 10 września 2017 r. Utrzymanie czystości musi odbywać się zgodnie z przepisami pływalnia przy ul. Głowackiego - łączna powierzchnia 392 m2 a) Pomieszczenia: -ceramika - 290 m2 -szklane powierzchnie - 54 m2 -linoleum -18m2 -niecki prysznicowe - zewnętrzne -30 m2 Zakres usług pływalnia odkryta przy ul Głowackiego usługi wykonywane w sezonie letnim określonym zarządzeniem Dyrektora MOSiR a)Mycie niecki basenowej i brodzika przed sezonem letnim w okresie 22-31 maja 2017r. b)Pomieszczenia kąpieliska odkrytego. -mycie i dezynfekcja ścian pokrytych płytkami ceramicznymi - codziennie, -mycie elementów metalowych poręczy i balustrad, parapetów, murków oraz kolumn natryskowych - minimum 2 razy w tygodniu, -mycie przeszklonych powierzchni okien i drzwi - wg potrzeb, -mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych (umywalki, baterie, natryski, miski klozetowe, pisuary, itd.) - na bieżąco przy dużej frekwencji, codziennie w ramach dyżurów, -mycie kabin przebieralni - codziennie, dezynfekcja - minimum 2 razy w tygodniu, -mycie powierzchni podłogowych – codziennie, systematycznie w ciągu dnia w miarę potrzeb dezynfekcja - 2 razy w tygodniu, -opróżnianie koszy i wymiana worków foliowych - codziennie i według potrzeb, -mycie i dezynfekcja koszy na śmieci z zewnątrz i wewnątrz - 2 razy w tygodniu, -wynoszenie i wymiana pełnych worków na śmieci - według potrzeb, -mycie i dezynfekcja pojemników na mydło, uzupełnianie mydła w płynie, zaopatrywanie toalet w papier toaletowy oraz ręczniki jednorazowe - codziennie według potrzeb, -mycie luster – codziennie, c)Zaopatrzenie w środki czystości Bieżące zaopatrzenie węzłów sanitarnych w środki czystości (mydło w płynie, środki zapachowe i dezynfekcyjne), papier toaletowy i ręczniki papierowe w ilościach zapewniających ich bieżące użytkowanie oraz systematyczne uzupełnianie dozowników w w/w środki. d)Terminy wykonania poszczególnych prac: Sprzątanie według określonych powyżej zakresów prac odbywa się 7 dni w tygodniu. Obiekt pływalni odkrytej przy ul. Głowackiego otwarty jest dla użytkowników: od poniedziałku do piątku w godzinach od 11.00 – 19.00 w soboty, niedziele i święta w godzinach od 10.00 do 18.00 Godziny funkcjonowania pływalni mogą ulec zmianie. e)Liczba pracowników: minimum 1 osoba Godziny pracy: od godziny otwarcia pływalni do godziny 20.00 (7 dni w tygodniu). W okresie 24.06 – 10.09.2017r. Liczba godzin ogółem: 736 tj. 1,16 etatu 54 dni (pn-pt ) x 9 godz. (w g. 11-20) = 486 godz. 25 dni (sb. nd i św.) x 10 godz. = 250 godz. Czas oraz godziny sprzątania obiektów należy określić w harmonogramie sprzątania stosownie do podanego zakresu czynności, w uzgodnieniu z osobą upoważnioną przez Zamawiającego. W przypadku przerw w pracy obiektu, spowodowanych nieprzewidzianymi awariami lub okresem świątecznym, harmonogramy mogą ulec zmianie i zostaną przekształcone w jednozmianowe. W ramach świadczonej usługi wykonawca musi posiadać własne materiały (środki myjaco - dezynfekujące, odświeżacze powietrza, neutralizatory powietrza biodegradowalne) oraz narzędzia i sprzęt mechaniczny do wykonywania zamówienia. Niedopuszczalne jest modyfikowanie stosowanych środków czyszczących niezgodne z instrukcją ich użytkowania (np. poprzez ich rozcieńczanie). Środki do dezynfekcji i utrzymania czystości muszą posiadać stosowne atesty, które należy przedstawić osobie upoważnionej przez Zamawiającego. Uwaga Wykonawca zobowiązany jest zapewnić i dostarczyć we własnym zakresie artykuły higieniczne tj. papier toaletowy, mydło w płynie, ręczniki papierowe, środki zapachowe i dezynfekcyjne. Artykuły higieniczne należy uzupełniać. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający określa, iż wszystkie prace fizyczne bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia mają być wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę. Zamawiający, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty rozpoczęcia świadczenia przedmiotowej usługi sprzątania, wymaga od Wykonawcy przedłożenia zaświadczenia zawarcia umów o pracę dla każdej zatrudnionej osoby, mającej realizować przedmiot zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę powyższego wymagania poprzez zlecenie przeprowadzenia kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Wykonawca wyposaża pracowników realizujących usługi sprzątania w odzież i obuwie robocze oraz środki ochronne odpowiednie do charakteru wykonywanych prac. Wykonawca reprezentuje Zamawiającego przed właściwymi organami nadzoru sanitarnego i ponosi odpowiedzialność za utrzymanie odpowiedniego stanu czystości i porządku oraz warunków sanitarnych obiektu. Zamawiający wymaga stałej współpracy przedstawiciela Wykonawcy (osoby zarządzającej pracownikami) z przedstawicielem Zamawiającego w zakresie realizacji przedmiotu umowy. W ramach w/w współpracy przedstawiciel .Wykonawcy ma obowiązek co najmniej raz w tygodniu stawić się u przedstawiciela Zamawiającego (w godzinach jego urzędowania) w celu dokonania oceny sposobu i jakości wykonywanych usług, względnie uzgodnienie innych czynności wynikających z eksploatacji obiektu (jeśli takie zaistnieją). Z ww spotkania każdorazowo sporządzony zostanie protokół, który stanowić będzie podstawę do ewentualnego naliczania kar umownych za nienależyte świadczenie usług, stanowiących przedmiot umowy. Terminy wykonywania usług okresowych Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Zamawiający zgodnie z art. 45 Ustawy żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 8.1.1. 5.000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych), 8.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium wynosi 30 dni. Bieg ważności wadium rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 8.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, ze zm.). 8.4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej winna ona zawierać następujące elementy: a) wskazanie Wykonawcy, wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji/ ubezpieczenia, wskazanie Gwaranta (banku lub towarzystwa ubezpieczeniowego udzielającego gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji, c) wskazanie sumy gwarancyjnej, d) określenie terminu ważności gwarancji, e) z treści gwarancji lub poręczenia powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaceniu Zamawiającemu na pierwsze pisemne żądanie pełnej sumy wadium w przypadku, gdy zajdą ku temu przewidziane w ustawie okoliczności, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank: Getin Noble Bank S.A. Kod BIC (SWIFT): GBGCPLPK IBAN: PL 37 1560 0013 2027 1935 0505 0002 w tytule przelewu powołując się na nr sprawy 36/16/PN Zamawiający uzna, że wadium zostało wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 8.6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8.7. Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń kasy oszczędnościowo-kredytowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej „oryginał wadium”, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty). 8.8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt ‎8.14. SIWZ. 8.9. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8.10. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8.8. SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8.13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8.14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach