Państwowa Jednostka Budżetowa - Centrum Projektów Europejskich ogłasza przetarg
- Adres: 02-672 Warszawa, Domaniewska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 3783100, 22 3783111 , fax. 22 2019725
- Data zamieszczenia: 2021-02-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowa Jednostka Budżetowa - Centrum Projektów Europejskich
Domaniewska 39 a
02-672 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 3783100, 22 3783111, fax. 22 2019725
REGON: 14168145600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cpe.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług utrzymania czystości dla Centrum Projektów Europejskich i jego oddziałów zamiejscowych w pięciu częściach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania czystości w pięciu lokalizacjach Centrum Projektów Europejskich, wpodziale na pięć części: Część I: Świadczenie usług utrzymania czystości w siedzibie Centrum Projektów Europejskich w Warszawie przy ul.Domaniewskiej 39a na piętrze „3”; Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonym projekcie umowy- załącznik nr 1a do SIWZ.n CzęśćII: Świadczenie usług utrzymania czystości w siedzibie Wydziału Informacji i Funduszy Europejskich w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 39ana poziomie „0”; Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonym projekcie umowy- załącznik 1b do SIWZ. Część III: Świadczenie usługutrzymania czystości w siedzibie Wspólnego Sekretariatu Technicznego Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Rosja 2014-2020 wOlsztynie przy ul. Głowackiego 14. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonym projekcie umowy- załącznik 1c do SIWZ. Część IV:Świadczenie usług utrzymania czystości w siedzibie Wspólnego Sekretariatu Technicznego Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-APolska-Słowacja w Krakowie. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonym projekcie umowy- załącznik 1d do SIWZ. Część V:Świadczenie usług utrzymania czystości w siedzibie Wspólnego Sekretariatu Programu Współpracy Interreg Polska-Saksonia 2014-2020 weWrocławiu przy ul. Św. Mikołaja 81. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonym projekcie umowy- załącznik 1e do SIWZ.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej następujące czynnościw zakresie realizacji zamówienia (dot. czI-V): 1)Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia osoba/osoby, wykonujące usługi w zakresie czynności sprzątania związane z realizacją przedmiotu zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy opracę, jeżeli wykonywane przez nich czynności polegają na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). 2)Ustalenie wymiaru zatrudnienia pozostaje w gestii Wykonawcy, przy czym zatrudnioneosoby/osoba winny brać czynny udział przy realizacji przedmiotu zamówienia. 3)Wykonawca w terminie 5 dni roboczych od podpisania umowyprzedstawi Zamawiającemu informację o osobie/osobach zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, o których mowa w pkt. 1), ze wskazaniemimion i nazwisk osób oraz wymiaru czasu pracy. 4)W przypadku konieczności zmiany w okresie trwania umowy osoby/osób, o których mowa wpkt. 1) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu uaktualnionego wykazu, o którym mowa w pkt 3). Obowiązek tenWykonawca zrealizuje w terminie 5 dni roboczych od dnia dokonania przedmiotowej zmiany. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiającyuprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymoguzatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób/osoby wykonujących czynności sprzątania. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1)Żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) Żądania wyjaśnień wprzypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) Przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.W trakcie realizacji zamówienia każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca przedłożyZamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcęlub podwykonawcę osób/osoby wykonujących czynności sprzątania w trakcie realizacji zamówienia: 1)Oświadczenie Wykonawcy lubpodwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób/osoby wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego.Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia,wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonuje osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę, wymiar etatu oraz podpis osobyuprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy, 2)Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przezWykonawcę lub podwykonawcę kopię deklaracji ZUS RCA pracownika za każdy miesiąc realizacji zamówienia. Kopia deklaracji powinna zostaćzanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracownika, zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Z tytułuniespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób/osoby wykonujących ww.czynności, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości kwoty minimalnegowynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania pracownika wykonującego czynności na podstawie umowy o pracę wrozumieniu przepisów Kodeksu pracy). Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przezZamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy opracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby/osóbwykonujących ww. czynności. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług sprzątania w Centrum Informatyki Statystycznej mieszczącym się w gmachu Głównego Urzędu Statystycznego przy al. Niepodległości 208 w Warszawie
Dodano: 2024-03-01 - Usługi sprzątania Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy
Dodano: 2024-02-29 - Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynkach, wraz z terenami przyległymi, w obiektach położonych w Warszawie, Radomiu i Ostrołęce.
Dodano: 2024-02-29 - Kompleksowe sprzątanie siedziby Biura Zarządu Cmentarzy Komunalnych, Cmentarza Wojskowego, Cmentarza Komunalnego Północnego oraz Cmentarza Komunalnego Południowego
Dodano: 2024-02-21 - Usługa sprzątania w Warszawie
Dodano: 2024-02-19 - Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości budynku Centrum Kulturalno-Artystycznego w Kozienicach
Dodano: 2023-12-13 - Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku w 2024r.
Dodano: 2023-11-29 - Sprzątanie powierzchni biurowych Sądu Apelacyjnego w Warszawie
Dodano: 2023-10-24 - „Usługi sprzątania budynku Urzędu Gminy Michałowice”
Dodano: 2023-09-25 - Sprzątanie powierzchni biurowych Sądu Apelacyjnego w Warszawie
Dodano: 2023-08-25