Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG USUWANIA WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST POCHODZĄCYCH Z WYMIANY POKRYĆ DACHOWYCH Z TERENU GMINY ŁAŃCUT

Gmina Łańcut ogłasza przetarg

  • Adres: 37-100 Łańcut, ul. Mickiewicza 2a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2252264 , fax. 017 2256536
  • Data zamieszczenia: 2014-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łańcut
    ul. Mickiewicza 2a 2a
    37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 017 2252264, fax. 017 2256536
    REGON: 69058179000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalancut.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG USUWANIA WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST POCHODZĄCYCH Z WYMIANY POKRYĆ DACHOWYCH Z TERENU GMINY ŁAŃCUT
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest zgodnie z Programem usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Łańcut na lata 2013-2032 przyjętym Uchwałą Nr XXXVII/359/14 Rady Gminy Łańcut z dnia 29 stycznia 2014 r. poprzez: - demontaż, transport, unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z nieruchomości w szacunkowej ilości 25,338 Mg wg załącznika Nr 1 do projektu umowy; - zbieranie, transport, unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest składowanych na nieruchomościach w szacunkowej ilości 100,513 Mg wg załącznika Nr 2 do projektu umowy; z terenu Gminy Łańcut łącznie w szacunkowej ilości 125,851 Mg. Szczegółowy wykaz adresów nieruchomości stanowi załącznik Nr 1 i Nr 2 do projektu umowy. Rzeczywisty zakres zamówienia będzie określony na podstawie faktycznej ilości odebranych wyrobów zawierających azbest od właścicieli nieruchomości. Do obowiązków Wykonawcy należy: a) przed przystąpieniem do prac: - opracowanie szczegółowego planu pracy usuwania wyrobów zawierających azbest, - przeszkolenie przez uprawnioną instytucję zatrudnianych pracowników, osób kierujących lub nadzorujących prace w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, - zgłoszenie zamiaru przeprowadzenia prac właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu w terminie co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac, b) demontaż płyt azbestowych z pokryć dachowych, c) pakowanie, załadunek i transport odpadów zawierających azbest (zdemontowanych i składowanych na posesjach) oraz ich unieszkodliwienie na składowisku odpadów niebezpiecznych przystosowanym do tego celu, d) zapewnienie warunków bezpiecznego usuwania wyrobów zawierających azbest z miejsca ich występowania, e) prowadzenie prac, w tym transport wyrobów zawierających azbest w sposób uniemożliwiający emisję azbestu do środowiska oraz powodujący zminimalizowanie pylenia, f) prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w art. 66 ustawy o odpadach (karty przekazania odpadu), g) dokonanie ważenia odebranych wyrobów zawierających azbest z każdej nieruchomości w danym dniu i potwierdzenie osobiście przez właściciela lub zarządcę nieruchomości ilości odebranych wyrobów zawierających azbest - /na Zał. Nr 3 do Umowy/ (waga przewoźna, którą dysponuje Wykonawca winna posiadać świadectwo legalizacji z Głównego Urzędu Miar), h) po wykonaniu prac staranne oczyszczenie terenu robót i jego otoczenia, i) złożenia właścicielowi lub zarządcy nieruchomości pisemnego oświadczenia o prawidłowości wykonania prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych, j) zapewnienie ochrony udostępnionych danych osobowych. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. : - Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21), - Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013 r. poz. 1232 j.t. z późn. zm.), - Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 j.t. z późn. zm.), - Ustawą z dnia 19 czerwca 1997 r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 3, poz. 20 z późn. zm.), - Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 227, poz. 1367 z późn. zm.), - Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r. Nr 71 poz. 649 z późn. zm.), - Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005 r. Nr 216 poz. 1824), - Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 1000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych) do dnia 12.06.2014 r. do godz. 9.00. Wadium wnoszone może być w: 1) pieniądzu - przelewem na konto: Bank Polska Kasa Opieki S.A. Grupa PEKAO S.A. I Oddział Łańcut nr konta 96124026431111000037781763 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne zostały zaksięgowane na koncie wymienionym w części VIII SIWZ pkt 8.1 do terminu składania ofert. Dodatkowo kserokopię dokumentu potwierdzającą wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 3. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach dokument - wadium należy złożyć w kasie Urzędu Gminy pok. nr 4 (parter), a jego kopię dołączyć do oferty. 4. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalancut.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach