Przetargi.pl
„Świadczenie usług udostępniania pracowników”

Miejski Zakład Oczyszczania w Wołominie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 05-200 Wołomin, ul. Łukasiewicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 318 14 92 , fax. 22 318 14 07
  • Data zamieszczenia: 2018-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Oczyszczania w Wołominie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Łukasiewicza 4
    05-200 Wołomin, woj. mazowieckie
    tel. 22 318 14 92, fax. 22 318 14 07
    REGON: 14634872100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzo.wolomin.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: gminna spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Świadczenie usług udostępniania pracowników”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Opis przedmiotu zamówienia: 1. Udostępnianie, kierowanie pracowników do wykonywania prac przy odpadach. 2. Praca polegać będzie głównie na: sortowaniu odpadów (w tym praca przy linii sortowniczej polegająca na rozdzielaniu odpadów na poszczególne rodzaje, praca na placu sortowni, praca na hali sortowni, praca przy doczyszczaniu odpadów zielonych , odpadów szkła itp.) 3. Zamawiający posiada dwie lokalizacje w których prowadzi działalność związaną z gospodarowaniem odpadami (powiat wołomiński; gmina Wołomin; Wołomin ul. Łukasiewicza 4; Stare Lipiny Al. Niepodległości 253). Zamawiający każdorazowo wskazuje miejsce wykonywania pracy w zależności od zapotrzebowania. 4. Zakładana liczba pracowników nie więcej niż 10 osób, w tym w celu zapewnienia samodzielnej obsługi urządzeń i linii technologicznej osoby posiadające uprawnienia do kierowania wózkiem widłowym wraz z możliwością wymiany butli oraz do kierowania ładowarką o masie do 20 ton (o ile Wykonawca zadeklarował w formularzu OFERTA stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ). Zamawiający będzie określał zapotrzebowanie na ilość pracowników w danym miesiącu. 5. Pracownicy będą wykonywać pracę nie dłużej niż 12 godzin dziennie w godzinach każdorazowo ustalonych pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą 6. Pracownicy będą pracować nie więcej niż 25 dni w miesiącu z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 7. Czas trwania umowy 12 miesięcy. 2) Prawa i Obowiązki Zamawiającego 1. Zamawiający ma obowiązek niezwłocznie informować Wykonawcę o zaistniałych nieprawidłowościach w świadczeniu Usług w szczególności o: 1.1. naruszeniu przez osoby, przy pomocy których wykonuje Usługi obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności kradzieży, zniszczenia lub uszkodzenia mienia; 1.2. spożyciu przez osoby, przy pomocy których wykonuje Usługi napojów alkoholowych, środków odurzających lub stawiennictwie w miejscu świadczenia Usług w stanie po ich spożyciu. 2. Zamawiający ma obowiązek zgłaszać Wykonawcy zastrzeżenia co do jakości świadczonych Usług. Zgłoszenie powinno nastąpić, niezwłocznie, przy czym nie później niż w ciągu trzech dni roboczych od zdarzenia, co do którego powstały zastrzeżenia co do jakości świadczonych Usług. 3. W przypadku nieprawidłowego lub nieefektywnego wykonywania Usług oraz w przypadkach, o którym mowa w punkcie 2. powyżej, Zamawiający ma prawo zgłosić Wykonawcy wolę rezygnacji z wykonywania Usług przez konkretną osobę i może żądać przedstawienia innej osoby. 4. W sytuacji opisanej w punkcie 2. powyżej, Zamawiający może zrezygnować z danej osoby w każdym czasie po uprzednim poinformowaniu Wykonawcy w terminie co najmniej jednego dnia. 5. Zamawiający jest obowiązany 5.1. zapewnić bezpieczne i higieniczne warunki świadczenia Usług, w szczególności jest zobowiązany: zapewnić, aby obiekty i pomieszczenia, w których wykonywane są Usługi odpowiadały rodzajowi świadczonych Usług oraz liczbie osób świadczących Usługi, 5.2. zapewnić pracownikom Wykonawcy pomieszczenia socjalnego, w tym szatni oraz dostępu do sanitariatu i WC. 5.3. udostępnić Wykonawcy wszelkie niezbędne do świadczenia Usług urządzenia, maszyny, narzędzia; 5.4. prowadzić ewidencję roboczogodzin oraz przedstawiać ją na każde żądanie Wykonawcy, nie rzadziej jednak niż dwa razy w miesiącu, 15-tego i ostatniego dnia każdego miesiąca. 6. Zamawiający ma prawo do czasowego zmniejszenia ilości dni pracujących w danym miesiącu wynikającego z: 6.1. awarii, zdarzeń losowych lub przeglądu technicznego maszyn i urządzeń 6.2. awarii sprzętów i podstawowych urządzeń wykorzystywanych przez pracowników Wykonawcy do wykonywania codziennych czynności pracowniczych; 6.3. wyłączenia eksploatacji maszyn i urządzeń przez uprawnione organy. 7. Zamawiający poinformuje Wykonawcę z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem o zaistniałym czasowym zmniejszeniu ilości dnia pracujących w miesiącu (tzw. przestoju). 8. W przypadku przestoju o którym mowa w punkcie 6 trwającym dłużej niż tydzień Zamawiający ma prawo do zawieszenia umowy współpracy na okres nie dłuższy niż 30 dni kalendarzowe. 9. Zamawiający nie zapłaci Wykonawcy za dni i godziny tzw. przestoju a Wykonawca nie będzie wnosił roszczeń w stosunku do Zamawiającego z tego tytułu. 3) Prawa i obowiązki Wykonawcy 1. Wykonawca będzie mógł dokonywać raz w miesiącu, w dniu uzgodnionym z Zamawiającym, przeglądu prac wykonanych przez osoby, przy pomocy których wykonuje Usługi. W tym celu Zamawiający zapewni Wykonawcy lub osobom przez niego upoważnionym dostęp do miejsc wykonywania Usług. 2. Wykonawca jest zobowiązany w szczególności: 2.1. zapewnić osobom, przy pomocy których wykonuje Usługi badania wstępne i szkolenia wstępne BHP, 2.2. zapewnić osobom, przy pomocy których wykonuje Usługi odpowiednie ubranie robocze oraz środki ochrony indywidualnej; 2.3. zapewnić miejsca noclegowe dla pracowników, Wykonawca ponosi koszty związane z zakwaterowaniem pracowników Wykonawcy. 2.4. W przypadku udostępniania Wykonawcy do korzystania maszyn lub urządzeń technicznych, Zamawiający zobowiązuje się zapewnić, aby zabezpieczały one osoby, przy pomocy których Wykonawca wykonuje Usługi przed urazami, działaniem niebezpiecznych substancji chemicznych, porażeniem prądem elektrycznym, nadmiernym hałasem, szkodliwymi wstrząsami, działaniem wibracji i promieniowania oraz szkodliwym i niebezpiecznym działaniem innych czynników. 3. Wykonawca jest obowiązany: 3.1. na koniec każdego miesiąca zweryfikować liczbę przepracowanych roboczogodzin oraz wykonanych wyrobów w zakresie świadczenia Usług; 3.2. zgłaszać pisemnie zastrzeżenia co do liczby ewidencjonowanych roboczogodzin, nie później niż w ciągu trzech dni od uzyskania wglądu do przedmiotowej ewidencji oraz zastrzeżeń co do wykonanych wyrobów w zakresie świadczenia Usługi; 3.3. wystawić Zamawiającemu końcową fakturę VAT za dany miesiąc, do ostatniego dnia miesiąca; 3.4. zapewnić wykonywanie Usług przez osoby, które: (1) wykonują czynności składające się na świadczenie Usług przez Wykonawcę w oparciu o odpowiednie umowy; (2) zostali zgłoszeni do ubezpieczenia społecznego, jeżeli obowiązek taki wynika z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa; (3) przebywają legalnie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej i posiadają stosowne pozwolenia na pracę, w przypadkach, w których obowiązek taki wynika z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. 4) Wymagania formalne 1. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania obowiązku płatnika składek w stosunku do pracowników skierowanych do pracy do Zamawiającego 2. Wykonawca zobowiązany w terminie 7 dni od upływu terminu płatności składek ZUS za pracowników wykonujących pracę w systemie outsourcingu – przedstawiać dokument potwierdzający uiszczenie składek. 5) Inne warunki 1. Pracownicy Wykonawcy podlegają bezpośrednio Zamawiającemu i tylko od niego mogą otrzymywać polecenia. 2. Wykonawca powinien posiadać doświadczenie w kierowaniu osób do pracy o podobnym charakterze w branży gospodarki odpadami. 2.1. Doświadczenie Wykonawcy powinno być udokumentowane listem referencyjnym 3. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że Zamawiający jest uprawniony do szczególnego nadzoru nad terenem zakładu pracy lub terenem wokół zakładu pracy w postaci środków technicznych umożliwiających rejestrację obrazu (monitoring). 6) Czas pracy i wynagrodzenie 1. Miesięczne wynagrodzenie Wykonawcy stanowić będzie iloczyn liczby roboczogodzin i stawki godzinowej netto. 2. Obliczone w sposób powyższy wynagrodzenie zwiększone zostanie o należny podatek od towarów i usług i stanowić będzie podstawę ustalenia należności za dany miesiąc i podstawę wystawienia faktury VAT. 3. Wynagrodzenie będzie płatne w terminie 14 dni od dnia otrzymania faktury na konto Wykonawcy wskazane na fakturze. 4. Zamawiający jest uprawniony do dokonania potrącenia należności uiszczonych w trybie art. 38a ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych na rzecz ZUS, w przypadku uznania Zamawiającego przez ZUS za płatnika składek w stosunku do pracowników skierowanych do pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79623000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,0 0 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) 2 Wadium może być wnoszone w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3 Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 4 Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy w oryginale dołączyć do oferty w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. 5 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto w Banku Pekao S.A. w Wołominie ul. Miła 8/12 numer rachunku:11 1240 6335 1111 0010 6427 8437 z dopiskiem: wadium na : „Świadczenie usług udostępniania pracowników” – ZP/11/2018 6 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę i godzinę jego wpływu na rachunek Zamawiającego. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona 8 Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w celu potwierdzenie tego warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną