Przetargi.pl
„ŚWIADCZENIE USŁUG UBEZPIECZENIA ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ i UBEZPIECZENIA MIENIA GMINY MIĘDZYRZEC PODLASKI WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI ORAZ STOWARZYSZENIEM ROZWOJU WSI POŚCISZE i TULIŁÓW, 21 - 560 MIĘDZYRZEC PODLASKI , ul. WARSZAWSKA 20”

Gmina Międzyrzec Podlaski ogłasza przetarg

  • Adres: 21-560 Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 833 712 496
  • Data zamieszczenia: 2020-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyrzec Podlaski
    ul. Warszawska 20
    21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie
    tel. 833 712 496
    REGON: 30237428000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miedzyrzecgmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „ŚWIADCZENIE USŁUG UBEZPIECZENIA ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ i UBEZPIECZENIA MIENIA GMINY MIĘDZYRZEC PODLASKI WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI ORAZ STOWARZYSZENIEM ROZWOJU WSI POŚCISZE i TULIŁÓW, 21 - 560 MIĘDZYRZEC PODLASKI , ul. WARSZAWSKA 20”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk Urzędu Gminy. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadania mienia i prowadzonej działalności; 2) Ubezpieczenie z tytułu OC pracodawcy; 3) Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk; 4) Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od szkód materialnych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że posiada uprawnienie do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej w myśl ustawy z dnia 11.09.2015 roku o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t. jedn.: Dz. U.z 2019 r. poz. 381 ze zm.) co najmniej w zakresie ryzyk objętych przedmiotem zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wskazane w: Rozdz. IV.1 ppkt. 1.1 niniejszej SIWZ – oraz jeżeli dotyczy wskazane w: Rozdz. IV.1. ppkt.1.2, 1.3 – załącznik nr 9 do SIWZ b) Wypełniony i podpisany „Formularz ofertowy” sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ wraz z wypełnionym i podpisanym - formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 8.1 do SIWZ; c) Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. d) Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (art. 86 ust. 5 ustawy Pzp) zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie dot. przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy – wzór załącznik nr 10 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie składa każdy z Wykonawców oddzielnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach