Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 53-611 Wrocław, ul. Strzegomska 6
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 7822300, 7822397 , fax. 071 7822405
- Data zamieszczenia: 2009-04-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrocławiu
ul. Strzegomska 6 6
53-611 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 7822300, 7822397, fax. 071 7822405
REGON: 93000026000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług turystycznych w zakresie zorganizowania wycieczki dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie wycieczki dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: organizację wycieczki autokarowej do Paryża dla pracowników MOPS w terminach 17-21 czerwca 2009 r - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635110004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: -są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami Prawa zamówień publicznych, -posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, i-lub przedstawią zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, -zgodnie z art. 26 ust. 2 Ustawy PZP, załączą dokument wymieniony w § 1 ust. 1 pkt.1, 2, 3,4 i 5 ust. 2 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r. poz. 605 ze zm.). -W okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali min 2 zadania w zakresie przedmiotu zamówienia o wartości min. 30.000,00 zł brutto każde. -dołączą dokument (referencje lub inny dokument) od poprzednich Zamawiających potwierdzający, że wykazane usługi zostały wykonane należycie, -akceptują warunki zawarte w niniejszej -Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, według zasady: spełnia- nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty (wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ), a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) kopia lub odpis z rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych, c) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2. W przypadku podmiotów występujących wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania lub reprezentowania i podpisania umowy zgodnie z art. 23 ustawy PZP. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokument wymieniony pkt. 1.1 i 2. winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 1.3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.1., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 1.4. Dokumenty o których mowa w pkt 1.3 lit. a, b - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy, przed upływem terminu składania ofert, winny zostać złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczone na język polski. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w pkt 1.1 są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 Ustawy - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Zestawienie kosztów zadania -załącznik Nr 3 do SIWZ. 4. Wykaz wykonanych usług w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ -Doświadczenie zawodowe. 5. Dokumenty (referencje lub równoważny inny dokument) od poprzednich zamawiających potwierdzające, że wykazane usługi w załączniku Nr 3, zostały wykonane należycie. 6. Zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.wroclaw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług w zakresie organizacji 3 - dniowej wycieczki do Inwałd Parku oraz Energylandii dla osób uprawnionych do korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Witelona w Legnicy
Dodano: 2016-04-22 - UMW/AZ/PN-16/16 Organizacja wycieczek krajoznawczo-turystycznych dla pracowników oraz członków ich rodzin, emerytów i rencistów Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
Dodano: 2016-03-15 - Organizacja wypoczynku
Dodano: 2015-04-16 - Organizacja wyjazdu na Targi SIAL do Paryża w październiku 2014 r.
Dodano: 2014-09-29 - Postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na usługę organizacji wypoczynku dla pracowników Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu i ich rodzin w 2014 r.
Dodano: 2014-04-18 - UMW / AZ / PN - 30 / 14 Organizacja wycieczki Berlin-Wolsztyn dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu oraz członków ich rodzin
Dodano: 2014-04-07 - UMW / AZ / PN - 25 / 14 cz. A-I Organizacja wycieczek dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu oraz członków ich rodzin
Dodano: 2014-03-07 - wyjazd edukacyjno-kulturalny: Szklarska Poręba
Dodano: 2013-08-21 - Zorganizowanie wycieczki autokarowej do Holandii dla pracowników Sądu Rejonowego w Kłodzku oraz osób uprawnionych
Dodano: 2013-03-28 - UMW / AZ / PN - 22/13 Organizacja wycieczek dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu oraz członków ich rodzin
Dodano: 2013-03-26