Przetargi.pl
Świadczenie usług transportu zwłok pacjentów zmarłych na sekcje dla spółki Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o.

Szpital Miejski im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Mieszka I
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 3267345, , fax. 91 3214174
  • Data zamieszczenia: 2020-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o.o.
    ul. Mieszka I 7
    72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 3267345, , fax. 91 3214174
    REGON: 81204667000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital-swinoujscie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług transportu zwłok pacjentów zmarłych na sekcje dla spółki Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług transportu zwłok pacjentów zmarłych na sekcje dla spółki Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który spełnia poniżej określone warunki dotyczące: posiada uprawnienia do powykonywania określonej działalności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę posiadania zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda złożenia wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wskazującego, że Wykonawca wykonał należycie co najmniej 2 zamówienia w zakresie przewozu zwłok o wartości brutto min. 4 000,00 zł każda, oraz załączenia dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie Wzór wykaz stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 2) uprawnienie do wykonywania określonej działalności (jeżeli dotyczy). W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę uprawnienia, Zamawiający żąda złożenia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji, a w przypadku braku takiego obowiązku - oświadczenia Wykonawcy, że do prowadzonej działalności przepisy nie wymagają szczególnych uprawnień, 3) wymaganą sytuację ekonomiczną lub finansową. W celu potwierdzenia spełnienia posiadania przez Wykonawcę zdolności ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający żąda złożenia związanej z przedmiotem zamówienia, dowodu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 4 000,00 zł. Dowód należy złożyć w oryginale lub w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach