Przetargi.pl
Świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.

Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-703 Ruda Śląska, ul. W. Lipa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48322482452 , fax. +48327795912
  • Data zamieszczenia: 2020-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
    ul. W. Lipa 2
    41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie
    tel. +48322482452, fax. +48327795912
    REGON: 24146865300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalruda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu sanitarnego dla Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ/UMOWY. 2. Kontakt telefoniczny z Zamawiającym: - Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o., jednostka przy ul. Wincentego Lipa 2 Izba Przyjęć tel. 32 344 07 30 - Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o., jednostka przy ul. Głównej 11 – Punkt Przyjęć tel.32 344 08 67. 3. Ilości transportów podanych w załączniku nr 1 do umowy są ilościami orientacyjnymi na cały okres trwania umowy, a Udzielający zamówienia będzie składał zamówienia na usługi według rzeczywistych potrzeb, przy czym ilości mogą ulec zmniejszeniu bez uzasadnienia Udzielającego zamówienia. 4. Wymagany termin płatności wynosi 60 dni od daty doręczenia prawidłowo pod względem merytorycznym i formalnym wraz ze wskazaniem numeru umowy, wystawionej faktury Zamawiającemu. 5. Zgodnie z art. 29 ust 3a ustawy Zamawiający wymaga, aby czynności koordynatora związane z wykonaniem usługi transportu sanitarnego w ramach realizacji umowy były wykonywane przez osobę zatrudnioną na umowę o pracę. 6. Wymagania dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osoby na umowę o pracę, uprawnienia kontrolne Zamawiającego oraz sankcje z tytułu braku zatrudnienia osoby na umowę o pracę zostały szczegółowo określone we wzorze umowy (załącznik nr 7 do SIWZ). 7. Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt zawrzeć umowy ubezpieczenia w następującym zakresie: 1) od odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą z sumą gwarancyjną nie niższą niż wynikająca z obowiązujących przepisów, o ile podmiot jest zobowiązany do zawarcia takiego ubezpieczenia, 2) obowiązkowym ubezpieczeniem posiadaczy pojazdów mechanicznych tych pojazdów, którymi będzie posługiwał się Wykonawca w realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60000000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), w formie pisemnej oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenie o którym mowa powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach