Przetargi.pl
Świadczenie usług transportu sanitarnego i administracyjnego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 41-400 Mysłowice, Bytomska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 723183366, , fax. 323183362
  • Data zamieszczenia: 2019-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach
    Bytomska 41
    41-400 Mysłowice, woj. śląskie
    tel. 723183366, , fax. 323183362
    REGON: 00030825800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2myslowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług transportu sanitarnego i administracyjnego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego oraz administracyjnego środkami transportu spełniającymi określone wymagania sanitarne i techniczne. Usługi w zakresie transportu muszą być wykonywane w sposób zabezpieczający potrzeby Zamawiającego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i obejmują w szczególności: -przewóz osób i materiałów wykorzystywanych do udzielania świadczeń zdrowotnych, -przewóz pacjentów na badania diagnostyczne, konsultacje do innych placówek ochrony zdrowia, -przewóz pacjentów po zakończonej hospitalizacji, -przewóz pacjentów na dalsze leczenie, -transport pacjentów bezpośrednio z oddziału i do oddziału (odbiór pacjenta z oddziału, zapewnienie opieki do momentu przekazania na oddział) -przewóz krwi i materiałów krwiopochodnych, -transport materiałów biologicznych do badań oraz materiałów do i ze sterylizacji, -transport administracyjny pracowników, dokumentacji, sprzętu, materiałów gospodarczych i budowlanych. Usługi w zakresie transportu zostały podzielone na 6 zadań ( części) : 1.Transport specjalistyczny ambulansem sanitarnym wraz z zespołem medycznym. 2.Transport sanitarny podstawowy z ratownikiem medycznym lub pielęgniarką. 3.Transport sanitarny podstawowy bez opieki medycznej. 4.Transport sanitarny podstawowy bez opieki medycznej z noszowym. 5.Transport sanitarny krwi i preparatów krwiopochodnych. 6.Transport materiałów biologicznych do badań, materiałów do i ze sterylizacji oraz transport administracyjny. W/w usługi zamawiane będą na zlecenie osób wyznaczonych przez Zamawiającego w ilościach wynikających z jego zmiennych, bieżących potrzeb. Ilości te mogą ulegać zmniejszeniu lub zwiększeniu zależnie od potrzeb. Szacunkowe zapotrzebowanie przedstawia tabela. Pakiet Szacunkowa ilość kilometrów i godzin Pakiet nr 1 Transport specjalistyczny ambulansem sanitarnym wraz z zespołem medycznym– zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U.2019.993) 6650 km 350 godz. Pakiet nr 2 Transport sanitarny podstawowy z ratownikiem medycznym lub pielęgniarką – zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U.2019.993) 8200 km 500 godz. Pakiet nr 3 Transport sanitarny podstawowy bez opieki medycznej 100 km 10 godz. Pakiet nr 4 Transport sanitarny podstawowy bez opieki medycznej z noszowym 24000 km 1600 godz. Pakiet nr 5 Transport sanitarny krwi i preparatów krwiopochodnych 450 przewozów Pakiet nr 6 • Transport materiałów biologicznych do badań, materiałów do i ze sterylizacji, 900 km, 60 godz. • Transport administracyjny-5500 km, 50 godz. z noszowym – transport sterylizacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych dotyczące: 1. W zakresie części 1 i 2 zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był wpisany do rejestru, o którym mowa w art. 100 ustawy o działalności leczniczej 2. W zakresie części 1,2,3,4 i 5 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał Zezwolenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na uprzywilejowanie w ruchu drogowym środków transportu, którymi Wykonawca 6 z 21 2018-12-11, 16:25 będzie realizował transport, zgodnie z art. 53 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1990.). W pozostałym zakresie Zamawiający nie określa szczegółowych warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załączniki Nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy sporządzony odrębnie dla każdej części zamówienia – zadania zgodnie ze wzorem stanowiącym (załączniki Nr 2.1. -2.6. do SIWZ). 3. Wypełnione i podpisane Oświadczenie sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ. 4. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy ( Pełnomocnictwo). Pełnomocnictwo – umocowanie do reprezentacji Wykonawcy, w przypadku , gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru , albo z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej (np. KRS, CEIDG) dostępnego bez ograniczeń na stronach internetowych ogólnodostępnych baz danych. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach