Przetargi.pl
Świadczenie usług transportu sanitarnego dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.”

Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, 1-go Maja
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 228 30 30, , fax. 32 228 14 98
  • Data zamieszczenia: 2020-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Spółka z o.o.
    1-go Maja 9
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    tel. 32 228 30 30, , fax. 32 228 14 98
    REGON: 30827000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsiemianowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług transportu sanitarnego dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu sanitarnego dla Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. pojazdami Wykonawcy – szczegółowy opis realizacji przedmiotu zamówienia wraz z szacunkowymi ilościami i wymaganiami został określony w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. Usługa transportu sanitarnego musi odbywać się środkami transportu, odpowiadającego wymaganiom przewidzianym dla transportu specjalistycznego, spełniającym cechy techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane i spełniającym warunki dodatkowe dla pojazdów uprzywilejowanych, określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposaŜenia (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 951 późn. zm.) oraz w innych przepisach obowiązujących w tym zakresie. Pakiet nr 1 - Przewóz pacjenta karetka „S” wraz z zespołem lekarskim Pakiet nr 2 - Przewóz pacjenta karetka „P” bez lekarza, ze średnim personelem medycznym Pakiet nr 3 - Transport krwi, preparatów krwiopochodnych oraz materiałów biologicznych i leków oraz narzędzi do sterylizacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten będzie uwaŜany za spełniony, jeŜeli Wykonawca wykaŜe, Ŝe posiada aktualne Zezwolenie Ministra Spraw Wewnętrznych na uŜywanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Pzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, wystawionej nie wcześniej niŜ 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, Ŝe Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niŜ 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, Ŝe Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych naleŜności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłoŜenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, Ŝe Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niŜ 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, Ŝe Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych naleŜności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłoŜenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeŜeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, 5) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych naleŜności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiąŜącego porozumienia w sprawie spłat tych naleŜności;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach