Przetargi.pl
Świadczenie usług transportu sanitarnego dla pacjentów Zamawiającego

Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, ul. Waryńskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 257 639, , fax. 322 260 860
  • Data zamieszczenia: 2020-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o.
    ul. Waryńskiego 2
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 323 257 639, , fax. 322 260 860
    REGON: 24129497000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-mikolow.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług transportu sanitarnego dla pacjentów Zamawiającego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia podzielony został na cztery pakiety: Pakiet nr 1 – transport medyczny realizowany w składzie odpowiadającym specjalistycznemu zespołowi ratownictwa medycznego - zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt 1 i ust. 3 ustawy z dnia 8 września 2006r o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U.2020.882 t.j. z późn. zm.), średnia roczna: ilość wyjazdów - 160, ilość kilometrów- 2 600 km, czas transportu – 160 godz. Pakiet nr 2 – transport medyczny realizowany w składzie odpowiadającym podstawowemu zespołowi ratownictwa medycznego - zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy z dnia 8 września 2006r o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U.2020.882 t.j. z późn. zm.), średnia roczna: ilość wyjazdów – 440, ilość kilometrów- 6 400 km, czas transportu – 900 godz. Pakiet nr 3 – transport z sanitariuszem średnia roczna: ilość wyjazdów - 420, ilość kilometrów- 7 800 km, czas transportu – 950 godz. Pakiet nr 4 – transport bez opieki medycznej (przewóz osób lub materiałów biologicznych) średnia roczna: ilość wyjazdów - 70, ilość kilometrów- 1 300 km, czas transportu – 120 godz. 2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia usług transportu we wszystkie dni tygodnia (w tym w niedziele i święta), 24 godziny na dobę - na każde telefoniczne wezwanie Zamawiającego. 3. Podstawą (dokumentem) wezwania transportu jest kompletnie wypełnione zlecenie lekarskie podpisane przez lekarza zlecającego przewóz. Usługi wykonywane będą zgodnie z jego treścią. 4. Zlecenie lekarskie będzie przekazywane w momencie zgłoszenia się zespołu transportowego wraz z przejęciem opieki nad pacjentem lub odebraniem materiału biologicznego. Niekompletnie wypełnione zlecenie lekarskie upoważnia zespół transportowy do żądania uzupełnienia dokumentu przed rozpoczęciem usługi. 5. Zlecenie lekarskie na transportu sanitarny w szczególności będzie zawierać: a) pieczęć Zamawiającego b) dane osobowe pacjenta c) rozpoznanie d) miejsce rozpoczęcia transportu e) datę i godzinę rozpoczęcia transportu f) pozycję pacjenta w czasie transportu g) miejsce docelowe h) rodzaj opieki medycznej w czasie transportu i) cel przewozu j) podpis i pieczęć imienna lekarza zlecającego 6. Usługa transportowa zamawiana będzie telefonicznie u dyspozytora pod wskazane przez Wykonawcę numery telefonów 7. Wykonawca będzie realizował przewozy planowane i nieplanowane oraz pilne („na cito”). Transporty planowane - na konkretną godzinę, zgłaszane będą najpóźniej poprzedniego dnia. Wykonawca zapewnia całodobową dyspozycyjność dla transportów nieplanowanych i pilnych („na cito”). Transporty nieplanowane realizowane będą w czasie nie później niż do 40 minut od wezwania. Transporty pilne „na cito” realizowane będą w czasie nie dłuższym niż czas potrzebny na przejazd środka transportu z bazy na miejsce wezwania (czas określony zostanie w załączniku nr 1 do umowy) 8. Rozpoczęcie usługi (rozpoczęcie naliczania km i czasu) następuje w momencie odbioru pacjenta z miejsca określonego w zleceniu lekarskim. W przypadku przewozu materiałów biologicznych w momencie odbioru przedmiotowego materiału. W obu przypadkach kończy się w miejscu docelowym, określonym w zleceniu lekarskim (zakończenie naliczania km i czasu). 9. Wykaz Placówek Zamawiającego, z których może być zgłoszenie na transport pacjenta lub przewóz materiału biologicznego: • Szpital Powiatowy - Mikołów, ul. Waryńskiego 2 • Przychodnia Wielospecjalist. Filia Nr 1 - Mikołów, ul. Waryńskiego 2 • Przychodnia Wielospecjalistyczna - Mikołów, ul. Okrzei 31 • Przychodnia Wielospecjalist. Filia Nr 2 - Mikołów - Mokre, ul. Wojska Polskiego 34 • Przychodnia Wielospecjalist. Filia Nr 3 - Mikołów–Paniowy ul. Przelotowa 70 • Przychodnia Wielospecjalist. Filia Nr 4 - Mikołów -Kamionka, ul. Katowicka 91 • Zakład Pielęgnacyjno - Opiekuńczy - Łaziska Górne, ul. Staszica 4
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składający ofertę w zakresie Pakietu nr 1 i nr 2 musi posiadać wpis do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, prowadzonego przez wojewodę
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 1) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz. U.2020.346 z późn. zm.), 2) w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, 3) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów, 4) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1, 2 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 5. Dokumenty składane przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wskazanych w pkt 4.3. 5.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4.3.: 1) pkt 4.3.1. - - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w pkt 5.1. pkt 1) niniejszego rozdziału SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.1. niniejszego rozdziału SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 5.2. stosuje się. 2. Do oferty należy dołączyć: 2.1. Oświadczenia z art. 25a ustawy, w formie pisemnej podpisane własnoręcznym podpisem - zgodnie z załącznikiem nr 2 i załącznikiem nr 3 2.2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na Formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem do SIWZ. 2.3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie w formie pisemnej 2.4. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w formie pisemnej, podpisany własnoręcznym podpisem, w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. 2.5. Załącznik nr 1 2.6. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach