Przetargi.pl
Świadczenie usług transportu rzeczy w ramach projektu: „Wsparcie opiekunów nieformalnych osób niesamodzielnych w subregionie tarnowskim" współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020”.

Subregionalne Centrum Wsparcia Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, Sanguszków
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (014) 688 00 40, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Subregionalne Centrum Wsparcia Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych
    Sanguszków 28A
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. (014) 688 00 40, , fax. -
    REGON: 36998621600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/subregionalnecentrum
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna Gminy Miasta Tarnowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług transportu rzeczy w ramach projektu: „Wsparcie opiekunów nieformalnych osób niesamodzielnych w subregionie tarnowskim" współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług transportu rzeczy w ramach projektu: „Wsparcie opiekunów nieformalnych osób niesamodzielnych w subregionie tarnowskim" współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020”. Opis przedmiotu zamówienia – transport sprzętu Przedmiotem zamówienia jest usługa transportu z wypożyczalni do miejsca użytkowania i z powrotem sprzętu rehabilitacyjnego i pielęgnacyjnego wypożyczanego w ramach projektu „Wsparcie Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych w subregionie tarnowskim” nr RPMP.09.02.03-12-0455/16 realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020. Na zakres usługi składa się: Załadunek sprzętu z wypożyczalni lub z miejsca użytkowania sprzętu oraz odpowiednie zabezpieczenie go przed uszkodzeniem podczas transportu. Za wszelkie uszkodzenia powstałe w trakcie transportu odpowiada Wykonawca. Transport z wypożyczalni do miejsca użytkowania sprzętu oraz z powrotem. Poza transportem usługa obejmuje również wniesienie sprzętu do mieszkania i wyniesienie z mieszkania gdzie będzie użytkowany, pomoc w rozłożeniu przewożonego sprzętu oraz udzielenie nieodpłatnego instruktażu w zakresie bezpiecznego korzystania z niego. Zamawiający przeszkoli Wykonawcę w tym zakresie. W przypadku transportu łóżka rehabilitacyjnego wymagane jest aby w transporcie uczestniczyły co najmniej dwie osoby, które oprócz wniesienia łóżka, rozłożenia i postawienia go w miejscu docelowym dodatkowo przeszkolą opiekuna z zasad jego użytkowania a po okresie na jaki łóżko zostało wypożyczone złożą je i dopilnują aby wszystkie elementy zostały zwrócone. Zamawiający przeszkoli Wykonawcę w tym zakresie. Sprzęt przewidziany do transportu to: łóżka rehabilitacyjne, materace zwykłe, materace przeciwodleżynowe, balkoniki, drabinki przyłóżkowe, stoliki przyłóżkowe, koncentratory tlenu, rotory do ćwiczeń wolnostojące, rotory elektryczne, rotory zespolone, wieszaki na kroplówki, łatwoślizgi medyczne, podnośniki transportowo-kąpielowe, podnośniki wannowe. Zakłada się, iż w trakcie realizacji projektu transport organizowany będzie w zależności od zidentyfikowanych potrzeb i rozliczany po kosztach rzeczywistych wynikających z rzeczywistej liczby przejechanych kilometrów. Wysokość wynagrodzenia będzie zależna od ilości przejechanych kilometrów i stanowić będzie iloczyn kilometrów i stawki brutto za kilometr (zgodnie z treścią złożonej oferty). Realizacja przewozów będzie odbywała się na podstawie zleceń Zamawiającego, określających miejsce dowozu i/lub odbioru sprzętu. Usługa obejmuje zapewnienie gotowości do wykonywania przedmiotu zamówienia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy, w godzinach 8:00-16:00, przy czym w sytuacji rozpoczęcia przewozu przed godz. 16:00 i planowanego zakończenia po godz. 16:00 strony uznają przewóz jako mieszczący się w zakresie przedmiotu umowy Wysokość wynagrodzenia będzie zależna od ilości przejechanych kilometrów. Przewozy będą odbywały się na podstawie zleceń Zamawiającego, określających miejsce dowozu i/lub odbioru sprzętu rehabilitacyjnego oraz rodzaj transportowanego sprzętu. Usługa dowozu oraz zwrotu sprzętu rehabilitacyjnego i pielęgnacyjnego będzie realizowana w okresie od 01.01.2020 do dnia 31.12.2020 r. Zamawiający przewiduje miesięczny uśredniony limit w wysokości około 1.000 kilometrów na cały okres zamówienia. Ilość kilometrów może być mniejsza lub większa niż powyższy limit w zależności od zidentyfikowanych potrzeb. Usługa będzie realizowana na terenie subregionu tarnowskiego, w skład którego wchodzi Miasto Tarnów oraz powiaty: brzeski, dąbrowski, tarnowski. Zobowiązania Wykonawcy: 1) racjonalne planowanie trasy przejazdów, tak aby minimalizować ilość przejechanych kilometrów, 2) prowadzenie odrębnej dokumentacji dla przewozów będących przedmiotem niniejszej umowy, w szczególności prowadzenie odrębnej, comiesięcznej ewidencji przebiegu pojazdu dotyczącego realizacji przedmiotu niniejszej umowy, 3) odpowiednie zabezpieczenie przewożonego sprzętu rehabilitacyjnego przed uszkodzeniami podczas transportu, 4) zapewnienie ubezpieczenia OC, oraz NNW pojazdu służącego do realizacji przedmiotu umowy przez cały okres jej obowiązywania, 5) zapewnienie pojazdu sprawnego technicznie, a w szczególności posiadanie ważnego przeglądu technicznego pojazdu służącego do realizacji umowy przez cały okres jej trwania, 6) niezwłoczne zapewnienie równorzędnego pojazdu, w przypadku nieprzewidzianej awarii pojazdu służącego do realizacji przedmiotu umowy, w sposób gwarantujący nieprzerwaną realizacją usługi, 7) zapewnienie obsługi pojazdu przez osoby z niezbędnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, 8) realizowanie usługi transportu samochodem spełniającym normę emisji spalin: ……... (Zgodnie z treścią złożonej oferty), 9) realizowanie usługi transportu sprzętu rehabilitacyjnego przez osoby o doświadczeniu w wykonywaniu usługi transportu towarów wynoszącym … miesięcy (zgodnie z treścią oferty), Ze względu na towar, który będzie przedmiotem transportowania, Zamawiający uznaje na wystarczające wykorzystanie samochodu typu bus o DMC do 3,5 t. 2. Kod CPV: 60100000-9 Usługi w zakresie transportu drogowego 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik do SIWZ nr 2 4. Wszelkie opisy przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz ze zmianami specyfikacji będącymi konsekwencją udzielonych odpowiedzi na zapytania. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy. 7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zamawiający wymaga wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania firm podwykonawców (patrz załącznik nr 1 do specyfikacji). Jeżeli Wykonawcy nie jest znany jeszcze żaden konkretny podwykonawca to winien oświadczyć że na moment składania oferty Wykonawcy nie jest znany żaden konkretny podwykonawca, któremu zamierza powierzyć realizację części zamówienia. 8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 9. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 10. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 11. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy. 12. W przypadku wystąpienia w materiałach opisujących przedmiot zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę oznacza to, że Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań technicznych (równoważnych) tj. nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element, wskazany w niniejszej SIWZ. 13. W przypadku wystąpienia w opisie przedmiotu zamówienia odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, dopuszcza się rozwiązania równoważne. 14. Obowiązek zatrudniania. 17.1. Zamawiający, wymaga aby wszystkie osoby wykonujące czynności niezbędne do realizacji przedmiotu umowy, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.) były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę (biorąc pod uwagę, iż Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia) na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: transportu towarów. 17.2. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób poprzez złożenie Zamawiającemu w terminie do 10 dni od dnia zawarcia umowy, oświadczenia, że osoby wykonujące czynności polegające na bezpośrednim (fizycznym) wykonywaniu transportu towarów, zatrudnione są na podstawie umowy o pracę z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, i będą przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. W oświadczeniu Wykonawca zobowiązany jest podać liczbę pracowników przewidzianych do realizacji przedmiotu umowy. 17.3. W trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczenia o treści jak w ust. 2 niniejszego paragrafu, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) zwrócenia się z wnioskiem do właściwego inspektoratu pracy o przeprowadzanie kontroli u Wykonawcy. 17.4. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, o którym mowa w ust. 3 pkt 1, i złożyć wyjaśnienia, o których mowa w ust. 3 pkt 2 w terminie do 5 dni licząc od dnia wezwania przez Zamawiającego. 17.5. Jeżeli czynności, których dotyczą wymagania zatrudnienia na umowę o pracę wykonywane są przez osoby zatrudnione przez podwykonawcę, Wykonawca zobowiązany jest wprowadzić do umowy z podwykonawcą zapisy odpowiadające treści ust. 2 – 4, które umożliwią Wykonawcy skontrolowanie spełnienia przez podwykonawcę obowiązku zatrudnienia na umowę o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W związku z faktem, iż Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie stawia warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie o którym mowa w rozdz. III.3) dotyczy wyłącznie nie podlegania wykluczeniu. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 p.z.p., przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem). 3. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie): a) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. b) Oświadczenie wg załącznika nr 3 do SIWZ. c) Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. d) Pełnomocnictwo o którym mowa w VIII. 2 i 3 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach