Przetargi.pl
Świadczenie usług transportu medycznego dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi

Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera ogłasza przetarg

  • Adres: 91348 Łódź, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6314 872; 871 , fax. 42 6314573
  • Data zamieszczenia: 2017-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera
    ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8
    91348 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6314 872; 871, fax. 42 6314573
    REGON: 00028853800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług transportu medycznego dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług transportu medycznego 24 godziny na dobę, 7 dni tygodniu (w tym w dni wolne od pracy i w święta), przez które rozumie się: a) Świadczenie usług przewozu chorego z Oddziału Toksykologii Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi do:  miejsca zamieszkania;  innej placówki służby zdrowia celem konsultacji wraz z powrotem chorego do Oddziału Toksykologii Instytutu;  innej placówki służby zdrowia celem konsultacji, diagnostyki i leczenia; b) Transport materiału medycznego chorego z siedziby Zamawiającego do innej placówki służby zdrowia w celach diagnostycznych 2. Świadczenie usług transportu medycznego wskazane w pkt. 1 ppkt a) i b) – będzie odbywać się w granicach miasta Łodzi, jak i poza jego granicami. 3. Zakres usługi oraz stawki za świadczenie usług określa załącznik nr 1 – formularz ofertowy. 4. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia transportu medycznego zarówno w granicach miasta Łodzi, jak i poza jego granicami wg wskazanych wymagań: a) Przewóz bez lekarza: skład karetki: kierowca + ratownik medyczny wyposażony w sprzęt medyczny i zestaw leków właściwy dla w/w przewozu; b) Przewóz z lekarzem: skład karetki: kierowca + ratownik medyczny + lekarz wyposażony w sprzęt medyczny i zestaw leków właściwy dla w/w przewozu c) Przewóz wysokospecjalistyczny (karetka typu „S”): skład karetki: kierowco-ratownik + ratownik medyczny + lekarz wyposażony w sprzęt medyczny i zestaw leków właściwy dla specjalistycznego zespołu ratownictwa medycznego; d) Przewóz materiału biologicznego: skład karetki: kierowca 5. Wskazana w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) ilość przewozów jest wartością szacunkową i może ulec zmianie z uwagi na potrzeby Zamawiającego i ilość pacjentów na Oddziale Toksykologii Instytutu 6. W każdym z przypadków wskazanych w pkt. 4) ppkt od a) do d) – czas oczekiwania na karetkę nie może być dłuższy niż 60 minut od momentu dokonania wezwania karetki przez Zamawiającego. Zgłoszenie nastąpi telefonicznie. 7. Wybór rodzaju transportu należy każdorazowo do Zamawiającego. 8. Zamawiający wymaga zapewnienia również środka transportu przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich lub krzesełkach transportowych. 9. W czasie transportu za bezpieczeństwo pacjenta odpowiada lekarz zespołu, w przypadku transportu z lekarzem, ratownik lub sanitariusz w przypadku transportu bez lekarza. 10. Wykonawca gwarantuje, że zespoły transportowe są dostosowane wyposażeniem medycznym i składem osobowym personelu karetek do profesjonalnego wykonywania usług. 11. Zamawiający wymaga, aby specjalistyczny środek transportu sanitarnego spełniał cechy techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane Polska Norma PN-EN 1789 „Pojazdy medyczne i ich wyposażenie – Ambulanse drogowe” Typ A oraz spełniał wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 24 września 2013 roku w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu ratownictwa medycznego (Dz. U. 2013 r., poz. 1176). 12. Zamawiający informuje, iż wskazane przez Zamawiającego ilość przewozów jest wartością jedynie szacunkową i jej ilość może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, m. in. stanu zdrowia i liczby pacjentów przebywających na Oddziale Toksykologii IMP. 13. Zamawiający zastrzega, że zmiana ilości przewozów nie spowoduje ujemnych konsekwencji prawnych i finansowych dla Zamawiającego. 14. Zapłata wynagrodzenia za przewóz poza granice miasta Łodzi nastąpi na podstawie rzeczywiście przebytych kilometrów przemnożonych przez stawkę za 1 km wskazaną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. 15. Koszt wykonania usługi transportu w granicach miasta Łodzi stanowi opłata ryczałtowa za jeden przewóz wskazana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, z zastrzeżeniem iż w przypadku przewozu większej ilości pacjentów tym samym środkiem transportu medycznego do tej samej placówki służby zdrowia stawka będzie przeliczana w następujący sposób: 100% stawki za pierwszego pacjenta, natomiast każdy kolejny pacjent: 50 % stawki. 16. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania osób, którymi posłużył się do wykonania przedmiotu zamówienia, jak za własne działania i zaniechania. 17. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia z zachowaniem należytej staranności, przy uwzględnieniu zawodowego charakteru prowadzonej działalności. 18. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykupił pakiet ubezpieczeń OC, NW obowiązujący dla tego typu pojazdów, za pomocą których będzie wykonywał przedmiot niniejszego zamówienia. 19. Zamawiający wymaga, żeby pojazdy sanitarne, którymi wykonawca posłuży się do wykonania niniejszego przedmiotu umowy były oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 20. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia i pokrycia kosztów bieżącego eksploatowania, serwisu, wszelkiego rodzaju napraw (w tym wyposażenia) oraz mycia i dezynfekcji pojazdów, którymi posłuży się do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia. 21. Wykonawca oświadcza, że w zakresie prowadzonej działalności i realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia, zarówno Wykonawca, jak i osoby którymi posłużył się do wykonania przedmiotowego zamówienia, spełnia warunki określone w : a) Ustawie z dnia 8 września 2006 roku o państwowym ratownictwie medycznym (tekst jedn. Dz. U. 2017 r., poz. 60) – w zakresie składu osobowego karetek; b) Ustawie z dnia prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. 2017 r., poz. 1260 z późn. zm.) – w zakresie warunków jakim powinny odpowiadać karetki, w myśl przedmiotowej ustawy będące samochodami uprzywilejowanymi; c) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tekst jedn. Dz. U. 2016 r., poz. 2022) – w zakresie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać karetki; d) Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 24 września 2013 roku w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu ratownictwa medycznego (Dz. U. 2013 r., poz. 1176) – w zakresie wymogów jakie powinien spełniać pojazd medyczny. 21. Wykonawca gwarantuje, że środki transportu wyposażone są w sprzęt medyczny i aparaturę zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie oraz posiadają dokumenty potwierdzające dopuszczenie ich do stosowania w palcówkach służby zdrowia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych oraz deklaruje (na każde żądanie Zamawiającego) do przedłożenia ich w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia żądania przez Zamawiającego. 22. W przypadku awarii pojazdu, Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie do podstawienia pojazdu zastępczego odpowiadającego warunkom dotyczącym pojazdów, o których mowa w niniejszej SIWZ. 23. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia możliwości bezpośredniego kontaktu z osobami świadczącymi usługę. 24. Wykonawca, na własny koszt zapewnia stałą i niezawodną łączność pomiędzy Zamawiającym a poszczególnymi pojazdami i innymi placówkami służby zdrowia. 25. Wykonawca zobowiązany będzie do natychmiastowego powiadamiania Zamawiającego o każdorazowej zmianie numeru zgłoszeniowego, a w przypadku awarii, również do niezwłocznego podania numeru zastępczego 26. Wykonawca gwarantuje, że dysponuje osobami posiadającymi wymagane obowiązującymi przepisami prawa uprawnienia do wykonywania przedmiotu niniejszego zamówienia i deklaruje (na każde żądanie Zamawiającego) do przedłożenia ich w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia żądania przez Zamawiającego. 27. Wykonawca gwarantuje, że będzie wykonywał usługę będącą przedmiotem niniejszego zamówienia na wysokim poziomie jakościowym, zgodnie z obowiązującymi normami technicznymi i przepisami prawa oraz postanowieniami niniejszej umowy, przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem zawodowego charakteru wykonywanej działalności oraz całodobowej gotowości do świadczenia usług na rzecz Zamawiającego. 28. W przypadku pełnej odpłatności za usługę przez pacjenta, Wykonawca rozlicza się bezpośrednio z pacjentem. 29. Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia dysponował co najmniej 2 karetkami typu „S”; 2 karetkami typu „T” oraz 3 karetkami typu „P”
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Zamawiający żąda dokumentów potwierdzających posiadanie takich kompetencji lub uprawnień, o ile obowiązek ich posiadania wynika z odrębnych przepisów, w szczególności: 1) koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; 2) w przypadku zamówienia na usługi - dokumentu potwierdzającego status członkowski wykonawcy w określonej organizacji, od którego uzależnione jest prawo do świadczenia nabywanej przez zamawiającego usługi w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach