Przetargi.pl
Świadczenie usług transportu, kateringu, dostawy sprzętu i pozostałych usług edukacyjnych przy realizacji projektu Dziś mamy szansę na jutro w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Gmina Czerwińsk nad Wisłą ogłasza przetarg

  • Adres: 09-150 Czerwińsk nad Wisłą, ul. Wł. Jagiełły 16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2315075 , fax. 024 2315199
  • Data zamieszczenia: 2013-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czerwińsk nad Wisłą
    ul. Wł. Jagiełły 16 16
    09-150 Czerwińsk nad Wisłą, woj. mazowieckie
    tel. 024 2315075, fax. 024 2315199
    REGON: 61101571500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugczerwinsk.bip.org.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług transportu, kateringu, dostawy sprzętu i pozostałych usług edukacyjnych przy realizacji projektu Dziś mamy szansę na jutro w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych, kateringowych, dostawa sprzętu oraz usługi edukacyjne w ramach projektu Dziś mamy szanse na jutro współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na pięć części: 1) Część Nr 1 - Przedmiot zamówienia obejmuje realizację usługi transportu uczniów ze szkół objętych projektem do miejsc zamieszkania, po zakończeniu zajęć w ramach projektu (tj. od ok. 16:00). - Przewidywana tygodniowa liczba kilometrów - 500 - Przewidywana łączna liczba kilometrów nie może przekroczyć 15.000 km. Wykonawca zobowiązany jest w swojej cenie ofertowej skalkulować : - Koszt ubezpieczenia przewożonych uczniów od następstw nieszczęśliwych wypadków - Koszt sprzątania udostępnionych środków transportu - Koszt własnego ubezpieczenia przewoźnika z tytułu OC deliktowego 2) Część Nr 2 - Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę posiłków dla uczniów do szkół objętych projektem wg szczegółowego harmonogramu ustalonego z Zamawiającym. - W skład jednego zestawu posiłkowego wchodzić musi napój (soczek) oraz kanapka. Zalecana jest zmiana (urozmaicenie) rodzajów napojów i rodzajów kanapek w okresach tygodniowych. - Wykonawca dostarcza zamiennie w ciągu tygodnia: kanapki z masłem i szynką lub kiełbasą, Kanapki z masłem i serem żółtym z dodatkiem warzywa tj. sałaty zielonej/ogórka/pomidora/papryki - Minimalne wartości wagowe: bułka/chleb-50g, ser żółty: 20-25g, szynka: 20-25g, kiełbasa: 20-25g,masło: ok 10g, napój owocowy niegazowany o zawartości soku min. 30% - Tygodniowa liczba zestawów - 388 sztuk Łącznie w ramach zamówienia Zamawiający planuje zakup nie więcej niż 12028 sztuk. - Przedmiot zamówienia obejmuje zakup (przygotowanie) posiłków oraz ich dostarczanie do poszczególnych szkół objętych projektem w ilościach i terminach uzgodnionych z Zamawiającym. - Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym na podstawie ceny jednostkowej za zestaw pomnożonej przez liczbę dostarczonych w danym miesiącu zestawów posiłkowych. 3) Część Nr 3 - Przedmiot zamówienia obejmuje prowadzenie zajęć: a. Rozwijających z: - matematyki - 60h zajęć/grupę, dla 4 grup. - przyrody - 60h zajęć/grupę, dla 1 grupy. - fizyki - 60h zajęć/grupę, dla 4 grup. - biologii - 60h zajęć/grupę, dla 4 grup. - geografii - 60h zajęć/grupę, dla 4 grup. - chemii - 60h zajęć/grupę, dla 4 grup. - języka angielskiego - 90h zajęć/grupę z modułem wspomagającym udostępnionym na platformie elerningowej (min. 10h/uczestnika), dla 6 grup. Wykonawca zobowiązany jest do dodatkowego wyposażenia uczestników zajęć w podręczniki i słowniki na własność oraz do organizacji i udostępnienia uczestnikom loginów i haseł do internetowej platformy nauczania zdalnego, na której realizowany będzie komponent elearningowy zajęć na okres realizacji zajęć i kolejnych 2 lat po ich zakończeniu. - języka angielskiego i niemieckiego - 120h zajęć/grupę z modułem wspomagającym udostępnionym na platformie elerningowej (min. 15h/uczestnika), zakończonych egz. telc (lub równoważnego), dla 3 grup. Wykonawca zobowiązany jest do dodatkowego wyposażenia uczestników zajęć w podręczniki i słowniki na własność oraz do organizacji i udostępnienia uczestnikom loginów i haseł do internetowej platformy nauczania zdalnego na której realizowany będzie komponent elearningowy zajęć na okres realizacji zajęć i kolejnych 2 lat po ich zakończeniu. b. wyrównujących z: - matematyki - 30h zajęć/grupę, dla 5 grup - języka polskiego - 30h zajęć/grupę, dla 4 grup. c. z zakresu wsparcia psychologicznego: koncentracja na zadaniu/zastępowanie agresji - 15h/gr dla 3 grup. d. z zakresu doradztwa zawodowego: - grupowe - 15 godzin dla każdej grupy - dla 1 grupy uczniów. - indywidualne - 3 godziny dla każdej osoby - dla 12 uczniów e. z zakresu logopedii - 60h/grupę dla 3 grup. 4) Część Nr 4 - Przedmiot zamówienia obejmuje prowadzenie zajęć rozwijających i wyrównujących z informatyki, w tym: - zajęcia rozwijające - 60h zajęć/grupę, dla 5 grup. - zajęcia rozwijające - 120h zajęć/grupę, z modułem wspomagającym udostępnionym na platformie elerningowej (min. 5h/uczestnika), zakończonych egz. ecdl-start (lub równoważnego), dla 3 grup. Wykonawca zobowiązany jest do dodatkowego wyposażenia uczestników zajęć w podręczniki na własność oraz do organizacji i udostępnienia uczestnikom loginów i haseł do internetowej platformy nauczania zdalnego na której realizowany będzie komponent elearningowy zajęć. Zajęcia będą się odbywać w średniej częstotliwości: - dla zajęć 120 i 90h /grupę - 4 godziny tygodniowo - dla zajęć 60 /grupę - 2 godziny tygodniowo - dla zajęć 30 /grupę - 1 godzina tygodniowo - dla zajęć 10 i 15/grupę - w blokach 2 oraz 3-godzinnych Zajęcia prowadzone będą w następujących szkołach: - Gimnazjum w Czerwińsku nad Wisłą - Szkoła Podstawowa w Grodźcu; Przez godzinę lekcyjną Zamawiający rozumie jednostkę w wymiarze 45 minut, za wyjątkiem zajęć logopedycznych dla których wymiar 1 godziny zajęć wynosi 60 minut. 5) Część Nr 5 - Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego sprzętu dla potrzeb prowadzenia zajęć: a. Tablica interaktywna - szt 2 b. Projektor multimedialny - szt 2 c. Laptop z systemem operacyjnym i oprogramowaniem Office - szt 2 d. Ekran rozwijany ze statywem (do projekcji z projektora) - szt 2 Szczegółowa specyfikacja wymagań minimalnych dotyczących pozycji a. b. i c. zawiera załącznik nr 7 do siwz. - Wszystkie dostarczone sztuki sprzętu muszą być fabrycznie nowe, a wszystkie urządzenia muszą posiadać atesty i certyfikaty dopuszczające do użytku w szkole - Wykonawca jest zobowiązany by zgłosić Zamawiającemu dostawę najpóźniej na 2 dni robocze przed terminem - Koszty dostawy ponosi Wykonawca - W cenie dostawy Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć zapoznanie wyznaczonego pracownika danej placówki ze sprzętem (sprawdzenie poprawności funkcjonowania) - Dostawa wszystkich elementów zamówienia musi nastąpić ni później niż w ciągu 14 dni od podpisania umowy 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: 1) zmiany ilości grup, 2) zmiany ilości uczniów w poszczególnych grupach, średnia liczba uczniów w grupie to 10 osób 3) zmiany ilości godzin zajęć lekcyjnych w poszczególnych grupach lub szkołach, z zachowaniem łącznego wymiaru godzin lekcyjnych dla poszczególnych części zamówienia. przy zachowaniu cen jednostkowych za 1 godzinę lekcyjną danego rodzaju, określonych przez Wykonawcę w ofercie. 4) zmiany (zmniejszenia) liczby posiłków w zależności od liczby uczestników poszczególnych zajęć. 5) zmiany tygodniowej liczby kilometrów transportu uczniów w zależności od ostatecznego harmonogramu prowadzenia zajęć w projekcie 4. Zajęcia odbywać się będą w salach dydaktycznych w/w placówek, wyposażonych w miejsca do siedzenia, pisania i prowadzenia zajęć, przystosowanych dla odpowiedniej liczby uczestników, wyposażone w odpowiedni sprzęt techniczno-dydaktyczny. Pomieszczenia będą spełniać wymogi BHP, akustyczne, oświetleniowe, w okresie zimowym ogrzewane, posiadające zaplecze sanitarne. 5. Zajęcia rozwijające i kompensacyjne prowadzone będą od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00 zgodnie z potrzebami i organizacją pracy placówki oświatowej. Szczegółowe harmonogramy zajęć w poszczególnych placówkach oświatowych ustalone zostaną na etapie realizacji zamówienia w porozumieniu z Dyrektorami szkół.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium w wysokości: a) 1000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00 gr) dla Części nr 1 zamówienia b) 1000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00 gr) dla Części nr 2 zamówienia c) 2500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00 gr) dla Części nr 3 zamówienia d) 1500 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych 00 gr) dla Części nr 4 zamówienia Wykonawca wnosi w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania w przypadku, gdy: 1) oferta nie będzie zabezpieczona wadium przez cały okres związania ofertą, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, 2) wadium zostało wniesione w innej formie lub w mniejszej wysokości niż określił Zamawiający w pkt 2. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Vistula Bank Spółdzielczy Nr 70901100050260045920000020 Na przelewie należy umieścić adnotację: Wadium, Znak sprawy: RRG.271.6.2013 - Część zamówienia nr. Datą wniesienia wadium jest data uznania rachunku Zamawiającego, a nie data wydania dyspozycji przelewu, dlatego Wykonawca powinien uwzględnić potrzebny czas, który upływa od momentu wydania polecenia przelewu do momentu uznania rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie określonej w pkt 2 ppkt 2) - 5), Wykonawca w ofercie składa w zależności od tego, co wynika z treści złożonego dokumentu, oryginał lub kopię dokumentu (potwierdzoną za zgodność w sposób określony w pkt 7-9 Części V SIWZ) potwierdzające wniesienie wadium. Z uwagi na obowiązek zwrotu przez Zamawiającego wadium oraz przechowywania ofert w sposób gwarantujący ich nienaruszalność, Wykonawca w przypadku załączenia do oferty oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium powinien złożyć dokument w dwóch formach: 1) oryginału, który nie będzie w sposób trwały związany z ofertą, np. w dodatkowej kopercie, 2) kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem (zgodnie z pkt 7-9 Części V SIWZ), którą można w sposób trwały związać z ofertą. 6. Dokument wadium wniesiony w formach określonych w pkt 2 ppkt 2) - 5) musi zawierać następujące elementy: 1) wskazanie gwaranta poręczenia/gwarancji - podmiot wystawiający poręczenie lub gwarancję, 2) wskazanie podmiotu zlecającego ustanowienie poręczenia/gwarancji - Wykonawca, w imieniu którego ustanowiono poręczenie/gwarancję, 3) wskazanie beneficjenta poręczenia/gwarancji - . 4) określenie nazwy zadania, którego dotyczy poręczenie/gwarancja, 5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia beneficjentowi kwoty poręczenia/gwarancji - Gwarant musi oświadczyć, że zapłaci beneficjentowi kwotę gwarancji/poręczenia w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp, 6) określenie kwoty poręczenia/gwarancji - kwota wadium nie może być mniejsza niż kwota określona w pkt 2, 7) określenie terminu ważności poręczenia/gwarancji - musi obejmować okres: a) począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony pkt 8 Części IX SIWZ, a w przypadku jego zmiany, począwszy od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert, b) aż do upływu ostatniego dnia terminu związania ofertą, który został określony w pkt 1 Części IX SIWZ. 8) bezwarunkowość dysponowania poręczeniem/gwarancją - Poręczyciel lub gwarant zobowiązany jest do niezwłocznego przekazania kwoty poręczenia/gwarancji na konto wskazane przez beneficjenta, na pierwsze żądanie beneficjenta zawierające oświadczenie, że kwota jest mu należna z powodu zaistnienia okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp, 9) nieodwołalność poręczenia/gwarancji - Gwarant nie może odwołać zobowiązania wynikającego z udzielonego poręczenia/gwarancji, 10) określenie prawa i miejsca rozstrzygania sporów dotyczących poręczenia/gwarancji - wszelkie spory dotyczące poręczenia/gwarancji rozstrzygane będą w oparciu o prawo obowiązujące na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 11) określenie miejsca wykonalności praw z poręczenia/gwarancji - prawa z poręczenie/gwarancji muszą być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Uwaga Poręczenie/gwarancja o treści niezgodnej z postanowieniami pkt 6 lub zawierająca postanowienia ograniczające odpowiedzialność Gwaranta wobec Beneficjenta, jest równoznaczne z nie wniesieniem wadium i skutkuje wykluczeniem Wykonawcy. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 8. Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ugczerwinsk.bip.org.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach