Fundacja im. Brata Alberta ogłasza przetarg
- Adres: 32-064 Rudawa, Radwanowice 1
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2022-09-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Fundacja im. Brata Alberta
Radwanowice 1
32-064 Rudawa, woj. małopolskie
REGON: 350554888 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://albert.krakow.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług transportu drogowego osób na rzecz Warsztatu Terapii Zajęciowej Karczemka w Otłoczynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa transportu drogowego osób, w tym osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózkach inwalidzkich. Przewiduje się, że w całym okresie realizacji zamówienia Wykonawca pokona maksymalny dystans 76400 kilometrów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1. spełniają warunek udziału w postępowaniu w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, tj. posiadają licencję uprawniającą do wykonywania krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób, o której mowa w art. 5b ustawy z dnia z dnia 6 września 2001 r.o transporcie drogowym (t. j.: Dz. U. z 2022 r., poz. 180 ze zm.);Oceny spełnienia warunku w zakresie posiadania uprawnień Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SWZ. Zamawiający ponadto zweryfikuje uprawnienia Wykonawcy w oparciuo publiczny Rejestr Przedsiębiorców Transportu Drogowego dostępny pod linkiem: https://kreptd.gitd.gov.pl/ .2. spełniają warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:a) dysponują lub będą dysponować pojazdami w ilości zapewniającej płynną realizację zamówienia, które: spełniają wymagania techniczne określone w przepisach ustawy Prawo o ruchu drogowym (t. j.: Dz. U. z 2022 r. poz. 988 ze zm.) oraz ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 180 ze zm.) przystosowanymi do przewozu osób z niepełnosprawnością, dane identyfikujące pojazdy wyznaczone do wykonania przedmiotu umowy określa załącznik nr 1 do niniejszej umowy; podlegają ubezpieczeniu w zakresie ubezpieczenia OC oraz NW; pojazdy kursujące na trasie II i III wyposażone są w windę dla wózków inwalidzkich spełniającą wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Przedsiębiorczościi Technologii z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. poz. 2176); na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie okazać stosowny dokument potwierdzający, że winda posiada aktualne badanie techniczne;Oceny spełnienia powyższego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczeniao spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3a do SWZ, a następnie -w stosunku do Wykonawcy, który złoży ofertę ocenioną najwyżej – zweryfikuje spełnienie warunku w oparciu o Wykaz narzędzi niezbędnych do realizacji zamówienia – załącznik nr 4;b) dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi uprawnienia do prowadzenia pojazdów, o których mowa w lit. a), które przeszły przeszkoleniew zakresie pierwszej pomocy przedmedycznej; liczba osób skierowanych do wykonania zamówienia zapewni płynną jego realizację;Oceny spełnienia powyższego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczeniao spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3a do SWZ, a następnie -w stosunku do Wykonawcy, który złoży ofertę ocenioną najwyżej – zweryfikuje spełnienie warunku w oparciu o Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia – załącznik nr 5.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-26
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Realizacja usług dowozu na rzecz szkół z terenu Gminy Maków Podhalański w roku szkolnym 2024/2025
Dodano: 2024-07-21 - „Dowóz dzieci do szkół podstawowych na terenie Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce w roku szkolnym 2024/2025 i 2025/2026”
Dodano: 2024-07-19 - Dowóz dzieci z terenu gminy Skrzyszów do Szkół Podstawowych w roku szkolnym 2024/2025
Dodano: 2024-07-19 - Usługa dowozu uczniów z terenu Gminy Wojnicz do Szkoły Podstawowej im. św. Jana Kantego w Wojniczu w roku szkolnym 2024/25
Dodano: 2024-07-09 - „Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Słomniki do Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy w Strzeżowie”
Dodano: 2024-06-24 - Postępowanie o udzielenie zamówienia na realizację usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób
Dodano: 2024-06-09 - „Usługi transportu iniektu dla Kopalni soli "Wieliczka"”
Dodano: 2024-05-27 - usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób
Dodano: 2024-04-09 - usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób
Dodano: 2024-03-03 - Transport uczniów niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2023/2024. Część Nr 1.
Dodano: 2024-02-29