Przetargi.pl
Świadczenie usług transportu drogowego.

Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Elektrotechniki ogłasza przetarg

  • Adres: 04-703 Warszawa, ul. Pożaryskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 112 52 05, , fax. 22 112 54 44
  • Data zamieszczenia: 2020-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Elektrotechniki
    ul. Pożaryskiego 28
    04-703 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 112 52 05, , fax. 22 112 54 44
    REGON: 37902000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.izolatory.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług transportu drogowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegające na przewozie towarów w krajowym i międzynarodowym transporcie drogowym. Usługi będą wykonywane w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.07.2020r. do dnia 31.12.2020r. Ogólne warunki wykonywania zamówienia: 1. Wykonawca zapewni minimum 2 pojazdy. Przez pojazd Zamawiający rozumie zespół pojazdów - ciągnik siodłowy plus naczepa o parametrach: Pojazd nr 1: naczepa całościowa, ładowność 24 tony, wymiary skrzyni ładunkowej/ naczepy: min. 2,45m x 13,60m, wysokość min. 2m. Pojazd nr 2: naczepa całościowa, ładowność 24 tony, wymiary skrzyni ładunkowej/ naczepy: min. 2,45m x 13,60m, wysokość min. 2m. 2. Zamawiający nie przewiduje zestawów łączonych innych niż zespoły pojazdów wymienione w pkt 1. 3. W ww. pojazdach dostęp do przestrzeni ładunkowej musi być możliwy od góry i z boków. 4. Pojazdy muszą mieć zabezpieczenie przestrzeni ładunkowej zapewniające ochronę przed wpływem czynników zewnętrznych. 5. Pojazdy muszą spełniać wymagania normy emisji spalin na poziomie min. Euro 4. 6. Ilość kilometrów do wykorzystania w trakcie realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 30.000 kilometrów. 7. W zależności od rzeczywistych potrzeb, Zamawiający zastrzega możliwość zastosowania prawa opcji, tzn. wykorzystania mniejszej łącznej ilości kilometrów niż objęte postępowaniem, jednak nie mniejszej niż 15.000 kilometrów. W tej sytuacji Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego żadne roszczenie odszkodowawcze z tytułu zlecenia mniejszej ilości kilometrów. Szczegółowe warunki wykonywania zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie usługę całopojazdową. Usługa będzie wykonywana min. jeden raz w tygodniu, przeważnie z czwartku na piątek, głównie na kierunku Międzylesie (57 – 530) – Berlin (D-13629) – Międzylesie (57 – 530). Zamawiający zastrzega możliwość zlecenia dodatkowych przejazdów również w pozostałe dni tygodnia od poniedziałku do niedzieli, jak również w dni ustawowo wolne od pracy. Usługi będą wykonywane w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego na zlecenie transportowe przekazane Wykonawcy drogą elektroniczną na min. 8 godzin przed planowanym załadunkiem. Załadunek musi nastąpić najpóźniej do godziny 14:00, a dostawa na wskazane miejsce – na następny dzień po załadunku, do godziny 10:00. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego dostarczenie lub/i/ odbioru towaru. Dokument ten będzie podstawą do uznania, że zlecenie zostało zrealizowane w sposób prawidłowy. Rozliczenie za usługi będzie dokonywane wg wystawionego przez Zamawiającego zlecenia transportowego. Ilość kilometrów na nw. trasach, ustalona na podstawie map google wg parametrów: samochód ciężarowy 24T, trasa najkrótsza, jest stała i wynosi: 1) 920 km na trasie Międzylesie 57-530 - Warenannahmegeb. PS22, 13629 Berlin - Międzylesie 57-530, 2) 940 km na trasie Międzylesie 57-530 - Chemnitzerstr. 22, 14612 Falkensee - Warenannahmegeb. PS22, 13629 Berlin - Międzylesie 57-530. Ilość kilometrów na innych kierunkach Zamawiający ustali na podstawie google maps z uwzględnieniem najszybszej trasy na dzień wystawienia zlecenia transportowego. Wykonawca odpowiada za sprawność techniczną pojazdu służącego do wykonywania usług stanowiących przedmiot zamówienia. Wykonawca zapewnia sprawny technicznie środek transportu do wykonywania przewozów, spełniający wymagania opisane w SIWZ, wymagania techniczne określone przepisami prawa, posiadający aktualne ubezpieczenie OC przewoźnika obejmujące ubezpieczenie przewożonego towaru przez cały okres realizacji zamówienia. Ubezpieczenie OC musi obejmować również klauzule dot. odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku rozboju oraz za szkody powstałe podczas postoju środka transportu poza parkingami strzeżonymi. W przypadku awarii środka transportu w trakcie przejazdu lub wystąpienia innych zdarzeń uniemożliwiających kontynuację wykonania zlecenia dotychczasowym pojazdem, Wykonawca ma obowiązek podstawić niezwłocznie, na własny koszt, pojazd zastępczy i skutecznie zrealizować zlecenie.Załadunek i rozładunek pojazdów odbywać się może zarówno na terenie Polski, jak i Europy. Zamawiający zapewni załadunek i rozładunek pojazdu realizowany na terenie siedziby Zamawiającego. W przypadku załadunku i rozładunku pojazdu poza siedzibą Zamawiającego, prace te zapewni Wykonawca. Właściwe zabezpieczenie ładunku tak, aby towary nie doznały uszkodzeń, nie uległy zniszczeniu, utracie lub zdekompletowaniu w czasie transportu, należy do obowiązków Wykonawcy. Szkody poniesione przez Zamawiającego w transportowanym mieniu, wynikające ze zniszczenia, utraty lub zdekompletowania w czasie trwania transportu spowodowane działaniem lub zaniechaniem Wykonawcy lub osób, którymi posługuje się on przy wykonywaniu umowy, będzie w całości pokrywał Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia wszystkich kosztów niezbędnych do prawidłowego świadczenia usługi transportowej, w szczególności: wynagrodzenia kierowców, opłat za przejazdy drogami płatnymi i autostradami, opłat za parkowanie, kosztów ubezpieczenia towaru na czas transportu, załadunek oraz rozładunek towaru, wszelkich kosztów związanych z eksploatacją i użytkowaniem pojazdów, w tym również dodatkowych kosztów związanych z ewentualną awarią. Wykonawca zapewni wykwalifikowanych kierowców posiadających kompetencje zawodowe niezbędne do wykonywania międzynarodowego transportu drogowego rzeczy. Wykonawca będzie zobowiązany do: podstawienia, zgodnie ze zleceniem, pojazdu wraz z kierowcą, telefonicznego informowania Zamawiającego o każdym opóźnieniu powyżej 30 minut w podstawieniu pojazdu. Wykonawca zobowiązuje się przez cały okres, na jaki zostanie zawarta umowa: 1/ utrzymywać ubezpieczenie OC przewoźnika obejmującą ubezpieczenie przewożonego towaru na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż: 250.000 EUR – w ruchu krajowym i 250.000 EUR – w ruchu międzynarodowym. 2/ Dokument potwierdzający kontynuację ubezpieczenia od dnia następnego po dniu ustania poprzedniej umowy ubezpieczeniowej wraz z dowodem opłacenia składek na to ubezpieczenie Wykonawca będzie przedkładał Zamawiającemu w terminie 5 dni przed dniem wygaśnięcia poprzedniej umowy ubezpieczenia. 3/ Jeżeli Wykonawca nie wykona obowiązku, o którym mowa w pkt. 2/, Zamawiający wedle swego wyboru może odstąpić od zawartej umowy lub ubezpieczyć Wykonawcę na jego koszt, przy czym koszty poniesione na ubezpieczenie Wykonawcy Zamawiający potrąci z wynagrodzenia Wykonawcy, a gdyby potrącenie to nie było możliwe kosztem tym obciąży Wykonawcę. Klauzula dot. zatrudnienia na podstawie umowy o pracę – art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 1. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę na całym etacie min. 2 (dwóch) pracowników będących kierowcami pojazdów wykonujących przewóz towarów, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy. 2. W dniu zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu pisemną listę pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wykonujących czynności, o których mowa w ust. 1, zawierającą imiona i nazwiska tych osób, rodzaj umowy o pracę z datą jej zawarcia i określeniem wymiaru etatu (zał. nr 2 do umowy). Powyższą listę składają również podwykonawcy lub dalsi podwykonawcy ze wskazaniem przez którego podwykonawcę, dalszego podwykonawcę dany pracownik jest zatrudniony. 3. Wykonawca/ Podwykonawca zobowiązany jest do bieżącej aktualizacji ww. wykazu. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zaktualizowany wykaz niezwłocznie, nie później niż w kolejnym dniu roboczym po zmianie osób ujętych w wykazie. 4. Zamawiający uprawniony jest do przeprowadzenia, w każdym czasie podczas realizacji umowy, niezapowiedzianej kontroli w zakresie czy czynności w zakresie realizacji zamówienia wykonywane są przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 5. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie, w wyznaczonym terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/ umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, o których mowa w ust. 1. Kopia umowy/ umów musi zostać częściowo zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych, tj. bez adresów, nr PESEL pracowników. Informacje takie, jak: imię i nazwisko pracownika, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu muszą być możliwe do zidentyfikowania. • Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. • Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych. 6. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 7. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę i Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 1, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, obowiązującego w dniu stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia tego obowiązku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać: 1. licencję wspólnotową dot. międzynarodowego zarobkowego przewozu drogowego rzeczy w rozumieniu ustawy z dnia 06 września 2001r. o transporcie drogowym. 2. dokument potwierdzający kompetencje zawodowe niezbędne do wykonywania międzynarodowego transportu drogowego rzeczy w rozumieniu ustawy z dnia 06 września 2001r. o transporcie drogowym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach