Gmina Nowy Wiśnicz ogłasza przetarg
- Adres: 32-720 Nowy Wiśnicz, ul. Rynek
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 146 850 912 , fax. 146 850 911
- Data zamieszczenia: 2020-07-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowy Wiśnicz
ul. Rynek 38
32-720 Nowy Wiśnicz, woj. małopolskie
tel. 146 850 912, fax. 146 850 911
REGON: 54887300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowywisnicz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu uczniów do szkół z terenu Gminy Nowy Wiśnicz w okresie od 1 września 2020 r. do 24 czerwca 2022 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja dowozu uczniów do szkół podstawowych na terenie Gminy Nowy Wiśnicz wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2020/2021 i 2021/2022. 2. Zamówienie zostało podzielone na IV części / zadania: 1) Część I (Zadanie nr 1): Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Stanisława Lubomirskiego w Nowym Wiśniczu. 2) Część II (Zadanie nr 2): Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Starym Wiśniczu. 3) Część III (Zadanie nr 3) : Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. ks. Jana Twardowskiego w Kobylu. 4) Część IV (Zadanie nr 4): Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Kazimierza Brodzińskiego w Królówce. 3. Zamawiający wymaga, aby pojazdy, które wykonawca skieruje do wykonywania przedmiotu zamówienia na poszczególnych zadaniach (częściach) były wyprodukowane nie wcześniej niż przed 2000 rokiem ( nie mogą być starsze niż 20 lat) 4. W celu prawidłowego sporządzenia oferty wykonania zamówienia zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej terenu (tras). 5.Usługa świadczona będzie w dni nauki szkolnej tj. od. 1 września 2020r. do 24.06.2022r. z wyłączeniem ferii zimowych i letnich oraz innych przerw w nauce wynikających z kalendarza roku szkolnego 2020/2021 (187 dni nauki) i 2021/2022 (186 dni nauki). 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) dla Części I ( Zadania Nr 1) - Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności, obowiązujące przez cały okres realizacji zamówienia, tzn.: - Posiada odpowiednie zezwolenie lub licencję potwierdzające możliwość przewozu osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 2140), b) dla Części II ( Zadania Nr 2) - Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności, obowiązujące przez cały okres realizacji zamówienia, tzn.: - Posiada odpowiednie zezwolenie lub licencję potwierdzające możliwość przewozu osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 2140), c) dla Części III ( Zadania Nr 3) - Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności, obowiązujące przez cały okres realizacji zamówienia, tzn.: - Posiada odpowiednie zezwolenie lub licencję potwierdzające możliwość przewozu osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 2140), d) dla Części IV ( Zadania Nr 4) - Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności, obowiązujące przez cały okres realizacji zamówienia, tzn.: - Posiada odpowiednie zezwolenie lub licencję potwierdzające możliwość przewozu osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 2140),
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę stanowi wypełniony „Formularz oferty”– wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami w Rozdz. VII pkt 1; 2) Zobowiązania wymagane postanowieniami w Rozdz. VIII pkt 2, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopi potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem Oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wg załącznika do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób
Dodano: 2024-04-09 - usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób
Dodano: 2024-03-03 - Transport uczniów niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2023/2024. Część Nr 1.
Dodano: 2024-02-29 - Świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok lub szczątków ludzkich na obszarze działania prokuratur okręgu nowosądeckiego
Dodano: 2024-02-09 - Dowóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Mszana Dolna do Szkoły Podstawowej Specjalnej w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. Marii Konopnickiej w Dobrej
Dodano: 2024-02-05 - DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. JANA PAWŁA II W KORZENNEJ W ROKU SZKOLNYM 2021/2022.
Dodano: 2024-01-26 - Transport uczniów niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2023/2024. Część Nr 1.
Dodano: 2024-01-23 - Świadczenie usługi transportu drogowego osób na rzecz Fundacji im. Brata Alberta Środowiskowego Domu Samopomocy „Szymonówka" w Nieszawie
Dodano: 2024-01-21 - Usługi transportowe na rzecz Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie MOCAK w roku 2024
Dodano: 2023-12-28 - Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych z terenu Gminy Jordanów w 2024 roku
Dodano: 2023-12-27