Przetargi.pl
Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu uczniów do szkół podstawowych z terenu Gminy Nowy Wiśnicz w okresie od 3 września 2018 r. do 26 czerwca 2020 r.

Gmina Nowy Wiśnicz ogłasza przetarg

  • Adres: 32-720 Nowy Wiśnicz, ul. Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 850 912 , fax. 146 850 911
  • Data zamieszczenia: 2018-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowy Wiśnicz
    ul. Rynek 38
    32-720 Nowy Wiśnicz, woj. małopolskie
    tel. 146 850 912, fax. 146 850 911
    REGON: 54887300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowywisnicz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu uczniów do szkół podstawowych z terenu Gminy Nowy Wiśnicz w okresie od 3 września 2018 r. do 26 czerwca 2020 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa polegająca na dowozie /odwozie uczniów do szkół podstawowych na terenie Gminy Nowy Wiśnicz wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2018/2019 i 2019/2020. 2. Zamówienie zostało podzielone na IV części / zadania: 1) Część I (Zadanie nr 1): Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Stanisława Lubomirskiego w Nowym Wiśniczu . 2) Część II (Zadanie nr 2): Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Starym Wiśniczu. 3) Część III (Zadanie nr 3) : Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. ks. Jana Twardowskiego w Kobylu. 4) Część IV (Zadanie nr 4): Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Kazimierza Brodzińskiego w Królówce. 3. Zamawiający wymaga, aby pojazdy, które wykonawca skieruje do wykonywania przedmiotu zamówienia na poszczególnych zadaniach (częściach) były wyprodukowane nie wcześniej niż przed 2000 rokiem ( nie mogą być starsze niż 18 lat) 4.W celu prawidłowego sporządzenia oferty wykonania zamówienia zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej terenu (tras). 5.Usługa świadczona będzie w dni nauki szkolnej tj. od. 3 września 2018r. do 26.06.2020r. z wyłączeniem ferii zimowych i letnich oraz innych przerw w nauce wynikających z kalendarza roku szkolnego 2018/2019 (185 dni nauki) i 2019/2020 (189 dni nauki). 6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: dla Części I ( Zadania Nr 1) - Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże się posiadaniem aktualnej na czas trwania zamówienia licencji/ zezwolenia na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób. dla Części II ( Zadanie Nr 2) - Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże się posiadaniem aktualnej na czas trwania zamówienia licencji/ zezwolenia na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób. dla Części III ( Zadanie Nr 3)- Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże się posiadaniem aktualnej na czas trwania zamówienia licencji/ zezwolenia na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób. dla Części IV ( Zadanie Nr 4) - Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże się posiadaniem aktualnej na czas trwania zamówienia licencji/ zezwolenia na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1Ofertę stanowi wypełniony „Formularz oferty”– wg załącznika do SIWZ 2.Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami w Rozdz. VII pkt. 1; 2) Zobowiązania wymagane postanowieniami w Rozdz. VIII pkt. 2., w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopi potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem Oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą 3.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wg załącznika do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach